Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Ja, la oss få inn sjefer fra det som er kåret til det verste selskapet i Amerika for andre år på råd, som alle forbrukere i spillbransjen hater.

Du er sikkert klar over at han har vært i MS sin stall før. Peter Moore gjorde en god jobb når han frontet Xbox.

Og dette EA hatet, er ikke det litt gammeldags nå? Gamere er grinunger deluxe, og det er mange av de og de blir hørt. Når EA er kåret som det verate selskapet i _hele_ USA....vel det finnes sikkert flere selskaper som er hakket værre.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Don har da gjort en god jobb med Xbox til nå. Alt dette hatet på grunn av en kommentar om at Xbox 360 er et alternativ til noen som jobber på ubåt?

De tør vel ikke legge skylden på Microsoft så de kvitter seg med hoved talls-man slik at alle trur at nye tider kommer.

Lenke til kommentar

Don har da gjort en god jobb med Xbox til nå. Alt dette hatet på grunn av en kommentar om at Xbox 360 er et alternativ til noen som jobber på ubåt?

Sant.

Skal man gi Don skylden for alt det negative med Xbox-avdelingen, så bør man også rose han for det positive.

Eksplosiv ekspansjon av first party studioene.

En langvarig generasjon (8 år).

Xbox-avdelingen er endelig profitabel.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg faktisk forhåndsbestilt en Xbox One sammen med Dead Rising 3 og Forza Motorsport 5. I det siste har jeg kjent dette "kicket" som alltid kommer før en konsoll skal lanseres og jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg hadde nok ikke forhåndsbestilt denne om ikke Microsoft tok en "Xbox 180" og gikk vekk fra kravet om always online.

Så nå har jeg sannsynligvis sikret meg en Xbox One, men ting kan jo forandre seg som gjør at jeg kansellerer den. Mest sannsynlig ikke tror jeg.

Håper Dead Rising 3 blir så heftig som det virket på E3 og Forza 5 ser bare kjempelekkert ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke så fryktelig mye som frister fra start av for min del.. Verken med Xbox One eller PlayStation 4. At giganttitler som GTA:V kommer til Xbox 360 og PlayStation 3 og ikke Xbox One og PlayStation 4, sånt er med på å redusere det normalt rushet jeg pleier å føle når det nærmer seg konsollansering.

Det mest interessante av det jeg har sett til nå er vell Titanfall, men det er ikke noe spill som er aktuelt å spille på konsoll for min del. Har alltid vært en Gran Turismo fan, og har derfor aldri spilt Forza selv om jeg har både Xbox 360 og PlayStation 3 men må ærlig innrømme at Gran Turismo 5 var en gedigen nedtur og jeg orker ikke å drasse frem Logitech G25 for å spille det spillet for å være helt ærlig og vurderer sterkt om jeg skal selge hele G25 og heller bare rote med Forza 5 med håndkontroller istedenfor. Det at Gran Turismo 6 kommer til PlayStation 3 og ikke PlayStation 4 er igjen noe som gjør at mye av interessen rundt PlayStation 4 ebber litt ut for min egen del..

Men det er jo et spill man alltid skal ha mot slutten av året, og det er jo FIFA så det blir vell Xbox One + to ekstra håndkontrollere (melkingen er i gang igjen..) + FIFA 14 + Kinect Sports Rivals og kanskje Forza Motorsport 5 og trolig Watch Dogs etterhvert om spillet viser seg å bli bra (er fremdeles noe skeptisk.).

GTA:V blir utrolig nok et spill jeg dropper inntil videre ene og alene fordi jeg ikke gidder å kjøpe den type titler til Xbox 360 / PlayStation 3 så tett opptil en ny konsollgenerasjon, og jeg regner med at en "next-gen" versjon vil dukke opp iløpet av 2014.

Regner med å selge både Xbox 360 og PlayStation 3 iløpet av de neste månedene da jeg ikke gidder å sitte på gamle konsoller (unntaket er Nintendo, har fremdeles Wii-en stående) også blir det nok PlayStation 4 iløpet av 2014.

• Liker 1
Lenke til kommentar

(...) Har alltid vært en Gran Turismo fan, og har derfor aldri spilt Forza selv om jeg har både Xbox 360 og PlayStation 3 men må ærlig innrømme at Gran Turismo 5 var en gedigen nedtur og jeg orker ikke å drasse frem Logitech G25 for å spille det spillet for å være helt ærlig og vurderer sterkt om jeg skal selge hele G25 og heller bare rote med Forza 5 med håndkontroller istedenfor. Det at Gran Turismo 6 kommer til PlayStation 3 og ikke PlayStation 4 er igjen noe som gjør at mye av interessen rundt PlayStation 4 ebber litt ut for min egen del..

(...)

Sony har nok et ønske om at GT dør, PS4 sin "Forza-killer" blir drive club og det er nok den du må vurdere forza opp mot i neste genrasjon. Sansyndligvis blir forza fortsatt det beste, men driveclub blir nok en langt farligere motstander enn gt noen gang var.

Lenke til kommentar

Synes det er pussig at GT-serien betyr så lite. Sony burde lansert GT6 som en lanseringstittel, slik som Microsoft gjør med Xbox.

GT-franchisen har vært malen for hva et godt simuleringspill skal inneholde. Om den drepes så er vel Forza-franchisen det eneste igjen. Hva Drive Club angår vet jeg ikke, men synes det er bare tåpelig om de satser på den fremfor å fortsette å utvikle GT.

Lenke til kommentar

Synes også det virker veldig merkelig å lansere GT6 på PS3 nå. Testet demoen tidligere i dag, og det var jo forsåvidt en ålreit opplevelse, men det ligner veldig på GT5, kunne knapt merke forskjell. Grafikken begynner også å bli veldig lang i tanna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

En løsning jeg trenger å bruke mot de som logger av i Fifa etter jeg har scoret mål tidlig i kampen.

Jeg leste ikke så nøye gjennom det, men om du rapporterer de spilleren som noen som "quits early" burde ikke de da havne sammen med andre som slutter tidlig?

Lenke til kommentar

Vell, der snakker vi om "meningsløs" bundle.. Folk flest trenger vell ikke headsett til en spillkonsoll i det hele tatt, det er ikke med på å bedre spillopplevelsen eller gi utviklere nye unike muligheter og de som har headsett fra før av har antagelig noe bedre allerede..

Men de bruker det vell som et slags plaster på såret ettersom Sony bundler det med PlayStatio 4.

Lenke til kommentar

De kan vel like så godt selge det med? Xbox 360 ble solgt med headset. Om du bruker det eller ikke er opp til deg, samme med Kinect. Jo mer de pakker ned i bundelen, jo mer verdi får også bundelen. Vil tippe MS tar 200-300 kroner for et eventuelt headset ved siden av, så om det er selvfølgelig med å spare utgifter.

Nå var det også snakk om at de skulle laget et adapter som gjorde at vi kunne bruke 360-headsetten. Så om de velger å selge med adapter eller et nytt ett, eller begge deler er det knall! Spesielt for oss som kanskje har lagd ned en tusenlapp på nytt headsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...