Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Fordi?

 

En har mer kontroll på et fysisk produkt, en kan ikke låne,lånebort,selge,bytte eller ha noe kontroll på digitale filer.

 

Med et fysisk produkt betaler du en "lisens" om vi kan kalle det det for å eie produktet. Mens med digitale filer så er det mer en "leie" situasjon. Hvor du i all fremtid vil ha tilgang på dine spill på 100% premisse til selskapet du kjøper det av.

 

Og så er det jo diskusjonen om pris og monopol....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nok aldri i livet giddet å dra på kjøpesenter for å kjøpe et spill. Det er vel heller det at man stikker dit om man først er innom og kanskje kjeder seg, eller ønsker å ta en titt på utvalget.

En skulle tro det var vanligere å gjøre et raskt kjøp på nettet for så å hente det i postkassa. ;)

Lenke til kommentar

Håper vell egentlig også at det blir fysiske kopier av spel så lenge som mulig. Ingenting er meir irriterandes en å sitta å venta i fleire tima på at eit spel som ikkje er på harddisken skal bli ferdig nedlastet. Desuten tar fysiske kopier seg bra ut i hylla. Og spela blir jo ikkje akuratt mindre med åra. Selv med min 50mbit fiber så vill jo 40-50gb ta ein evighet :p

Lenke til kommentar

Fordi?

 

Fordi man kan ikke gjøre en dritt med spillene man laster ned digitalt. Du betaler samme pris, men kan ikke selge, kjøpe, eller gi bort spillet når du er ferdig med det. For meg blir det en digital leietjeneste. Du kan spille og laste ned spillet helt til den dagen de legger ned støtten for systemet. Da vil du aldri kunne ta ned spillet fra støvhylla. Det å måtte vente på at spillet skal laste seg ferdig ned før man spiller det er for meg bare pes.

 

Hadde nok aldri i livet giddet å dra på kjøpesenter for å kjøpe et spill. Det er vel heller det at man stikker dit om man først er innom og kanskje kjeder seg, eller ønsker å ta en titt på utvalget.

En skulle tro det var vanligere å gjøre et raskt kjøp på nettet for så å hente det i postkassa. ;)

 

Men det er din mening. ;)

 

For meg er bevaring av produktene veldig viktig. Jeg kan fremdeles lete opp et gammelt Super Nintendo spill og spille det når jeg vil.

 

Altså, forhåndsbestiller du spillet (om du er sikker på at du skal ha det uansett), da får du det i postkassa før de som laster det ned får spilt det.

 

Da er det gjerne i postkassa dagen før utgivelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men det er din mening. ;)

 

For meg er bevaring av produktene veldig viktig. Jeg kan fremdeles lete opp et gammelt Super Nintendo spill og spille det når jeg vil.

Da er det gjerne i postkassa dagen før utgivelse.

Jeg vil tro det er de flestes mening også. ;)

 

Altså å kjøpe via nettet, kjøpe på impuls, eller kjøpe digitalt.

Lenke til kommentar

21. mai!

 

On Tuesday May 21st, we’ll mark the beginning of a new generation of games, TV and entertainment. On that day, we’ll be holding a special press event on the Xbox campus and we invite you to join us via the live global stream that will be available on Xbox.com, Xbox LIVE and broadcast on Spike TV if you are in the US or Canada.

 

On that day, we’ll share our vision for Xbox, and give you a real taste of the future. Then, 19-days later at the Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, we’ll continue the conversation and showcase our full lineup of blockbuster games.

http://majornelson.c.../24/xboxreveal/

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...