Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Absolutt ikke, men ansatte hos MS > CBoat. Hvorfor skulle de si noe annet? Gi meg en eneste god grunn til at de skulle innrømmet noe slikt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva om de faktisk forteller sannheten? Nå virker du veldig sikker på at de faktisk ljuger og at Cboat forteller sannheten. Diskusjonen er uansett bare ord mot ord. Siden vi har Microsoft sitt ord og vi har Cboat sitt ord. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg lurer på om fjerningen av 24 timers innsjekking egentlig blir å ha noe betydning. Det virker som om Microsoft ønsker at hvert eneste spill til konsollen skal være cloud-basert, type "alltid tilkoblet" uansett. De har mer eller mindre hintet om at dette blir å være tilfelle i alle spillene de selv står bak, og håper samtidig at resten blir å følge etter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva om de faktisk forteller sannheten? Nå virker du veldig sikker på at de faktisk ljuger og at Cboat forteller sannheten. Diskusjonen er uansett bare ord mot ord. Siden vi har Microsoft sitt ord og vi har Cboat sitt ord. Hvorfor skulle CBOAT lyve? Hva har han å vinne på det? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Forza 5 ser utrolig bra ut, nesten grunn til å kjøpe Xbox One i seg selv. Men man kan vel fortsatt ikke bruke uoffisielle ratt på One? Synes Forza fortjener ett mye bedre ratt enn de Microsoft lager selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja er artige detaljer, og det ser ut som en kan bli skikkelig blenda når en får sola i tryne. Er egentlig ikke en stor bil spill fan men av en eller annen grunn så gleder jeg meg til dette... Nesten så jeg tror jeg må ha et sete og ratt når den tid kommer....det kan ha noe med at jeg har kjørt litt gokart i det siste og fått litt smaken.... Hadde vært latterlig fett med ett skikkelig oppsett ja. Men frykter det blir litt for mye for den lille stua mi Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja er artige detaljer, og det ser ut som en kan bli skikkelig blenda når en får sola i tryne. Er egentlig ikke en stor bil spill fan men av en eller annen grunn så gleder jeg meg til dette... Nesten så jeg tror jeg må ha et sete og ratt når den tid kommer....det kan ha noe med at jeg har kjørt litt gokart i det siste og fått litt smaken.... Så ganske stilig ut ja.. Hm..namnam Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Forza 5 blir garantert veldig bra, men skulle ønske de drøya det et års tid og lagde et enda bedre spill. Liker væreffekter og det å kunne kjøre kveld\natt også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja det har vært sinnsykt bra. Håper dette faller på plass i neste utgave da, da har de tross alt motoren reltivt klar og kan bruke tiden til finpuss og implementering av nevnte features ovenfor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor skulle CBOAT lyve? Hva har han å vinne på det? Han må ikke nødvendigvis lyve. Han kan bare ta feil. Har han jo ikke rett på alt. Uansett så er det ingen av oss som kommer noe vei uten at vi får noen bekreftelse. 5 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ser at PS4 har fått prisen 3490kr kontra 3990kr for xbox. Vil Microsoft klare å forklare den vanlige brukeren hvorfor det er en prisforskjell (kinect)? Vil gjette at 70-80% aldri vil bruke kinect. Jeg har xbox med kinect, men kinecten ligger i skuffen. Vil nok aldri bruke kinect til å rope ut ordre eller. Har Siri på iPhone, lettere å gjøre ting selv, enn prøve å snakke klaaart og tyyyydelig to eller tre ganger før en komplisert setning fanges opp. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det var aldri noen "time limit" på Family sharing: http://www.neowin.ne...er-time-limited Vonaleg er dette ei teneste dei kan innføre ved eit gitt tidspunkt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) If you pre-order your Xbox One from Microsoft studios you will get an achievement worth 0G...If you pre-order the Xbox One Day One edition ANYWHERE then at the launch you will get a 1000G achievement... One of these considerations—which the source said is being discussed—is to bundle the Xbox One with a free period of Xbox Live Gold and provide other incentives that, in light of Sony’s announcement that they will begin charging for online multiplayer, would bridge the price difference between the two consoles. “The cost [of Xbox One] will be comparable to PlayStation 4 after all the multiplayer costs are factored in,” the source indicated. http://www.egmnow.com/articles/news/console-wars-is-microsoft-preparing-to-go-on-the-offensive-with-free-xbox-live/ Om Microsoft velger å selge konsollen med Live som det gikk rykter om så vil jo den 500 kroner avstanden det er mellom PS4 og Xbox One bli mer eller mindre lik null. Siden man også får med Kinect på Xbox One. Endret 24. juni 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Skal 1000G liksom friste folk til å forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Self-publishing for Xbox One? 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 I dont think so, but could happen. En ting MS trenger å vise at de bryr seg om indies. Er ikke så big deal for meg personlig, men det er jo åpenbart noe de vil tjene på i lengden uansett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det hadde vært fantastisk om de åpnet slusene for selvutgitte indie-spill. Sånn som det ser ut nå risikerer Xbox One å gå glipp av The Witness, Fez 2, Transistor og sannsynligvis fremtidige spill fra Team Meat. Strategien til Microsoft har fungert bra denne generasjonen, men jeg tror ikke at den vil fungere dersom Xbox One starter med blanke ark. Indie-utviklere vil ikke være like interesserte i å signere eksklusivitetskontrakter med MS når Xbox One har en såpass liten brukerbase. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) http://www.playday.n...-spillene-bedre Store investeringerSamtidig meldes det at Microsoft bygger et nytt datasenter i Des Moines, Iowa, og denne vil koste solide 700 millioner dollar. Det hypermoderne senteret vil brukes først og fremst til Xbox Live/Xbox One-tjenester, i tillegg til andre nettsky-produkter til Microsoft. Utrolig bra av Microsoft. Jeg har virkelig ingenting i mot å betale 300-400 kroner i året for Xbox Live. Det er en fantastisk tjeneste og Microsoft viser at de gir oss verdi for pengene tilbake. Nå får vi dedikerte servere, som vil gjøre ting utrolig mye bedre i for eksempel Call of Duty-multiplayeren. I tillegg så vil Microsoft bruke 700 millioner dollar på et nytt senter som skal gjøre Xbox Live og andre Microsoft tjenester enda bedre. A dedicated server is when a multiplayer game is run on a actual server(or a dedicated server) in this case in a Microsoft data center. Microsoft has data centers on every continent and can offer dedicated servers for every region. Every player in a game connects directly to the server and you only communicate directly with the server.What are the benefits to this system? - They are dynamic, in other words you will never see a Xbox One game lose server support as servers are dedicated on the fly and are dynamic to consumers requests on Xbox Live. In other words a server might be running Titanfall one day and the next day Forza Motorsport 5. - It's Free!, not to us consumers of course but it's free to all first and third party developers as we are paying for it. This is fantastic for developers like Respawn who would otherwise not have done dedicated servers in every region due to cost. - No host advantage (Normal servers where everyone connects to the host player gives the host a latency advantage.) - No NAT issues, you will no longer have open your NAT or worry about having problems connecting to other players. - No lag effects, usually when someone lags in a racing game like Forza there car will start to spaz out and start hitting other people or flying. With dedicated servers you will no longer experience this effect and it will not affect the players in a game. - Higher ping toleration, people with higher pings will have a lot less of a problem playing with others. - Bigger multiplayer games, as the server is handling everything in the muiltplayer game it can allow for even larger and more epic multiplayer experiences without negative effects. In other words this is the most superior way to run a multiplayer game and Xbox Live on Xbox One will have it for every game in every region, Sony cannot and will not match this. Endret 24. juni 2013 av Emils. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 http://majornelson.com/2013/06/24/project-spark-beta-registration-now-open/ Mulig å melde seg opp til Beta-testing av Prosjekt Spark. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 http://www.playday.n...-spillene-bedre Utrolig bra av Microsoft. Jeg har virkelig ingenting i mot å betale 300-400 kroner i året for Xbox Live. Det er en fantastisk tjeneste og Microsoft viser at de gir oss verdi for pengene tilbake. Nå får vi dedikerte servere, som vil gjøre ting utrolig mye bedre i for eksempel Call of Duty-multiplayeren. I tillegg så vil Microsoft bruke 700 millioner dollar på et nytt senter som skal gjøre Xbox Live og andre Microsoft tjenester enda bedre. De sier lite om ulempene, som at flere utviklere vil ødelegge frakoblet spilling med DRM av samme type som Sim City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå