Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Selv med noen små feil har han i verste fall rett i 90% av tilfellene. Det er helt utrolig hva sutrete fanboys faktisk stiller istand fordi de bryr seg mer om merket enn noe annet.

Du fremstår ikke som noe mindre fanboy når du drar frem slike kommentarer. Man kan være kritisk til det man leser fra anonyme personer på nett. Ofte er det rykter som folk vil at skal være sanne så man melker de ekstra lenge for å håpe på at er sant.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du fremstår ikke som noe mindre fanboy når du drar frem slike kommentarer. Man kan være kritisk til det man leser fra anonyme personer på nett. Ofte er det rykter som folk vil at skal være sanne så man melker de ekstra lenge for å håpe på at er sant.

Jeg snakker om de som kun sprer tull og drit om cboat på nettet. Man ser hvorfor.

Lenke til kommentar

Noen ny info her? Har også sett et par som har fått den. Får kanskje sende en mail da!

Sansynligvis får du den ikke føre du logger på den nye xboxen (kode kansje) for å hindre at folk forhåndsbestiller, deretter avbryter bestillingen

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet om Kinect til Xbox One er veldig følsom oxo i lengde fra meg til kinect da, for jeg har ikke tv mer, men har DELL U2713HM ULTRASHARP 27" WIDE TFT LED BLACK pc skjerm. For det blir veldig vansklig sette Kinect til Xbox One oppå den pc skjermen da og da må jeg sett den under pc skjermen da, og er det 1 meter max fra meg til kinect, jeg kjøpte meg kinect til 360 men fikk aldri testet den for det var for kort avstand fra meg til tv da. Går det da på 30 cm i avstand fra meg til kinect til Xbox One da :)

Lenke til kommentar

En achievement for å ha xbox på day one synes jeg er helt greit. 100G kanskje? De poengene har jo ingen reell verdi, men det er nok gøy å kunne ha den bare fordi man kan.

Sluttet å bry meg om gamerscore og achievements for lenge siden, da 90% av spillene driter seg ut på hva de setter gamerscore på. Så og si alt går bare på å fullføre storyen. De kunne hatt 1 eller 2 maks for det synes jeg. Evt. en for hver vanskelighetsgrad.

Og så kan man heller ha achievements for ting som faktisk krever litt innsats ved siden av spillet. Det gjør achievements mer gøy, og gir mer gjenspillingsverdi av det. Halo serien har vært flink husker jeg, med skulls og slikt man kan finne.

Lenke til kommentar

Gud jeg gleder meg...

Jeg la merke til tilsynelatende gode refleksjoner fra innsiden av bilen i vinduet, kan ikke kommer på og ha sett dette før i bilspill? Eller ihvertfall ikke lagt merke til det så tydelig :p Fiffig detalj!

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg la merke til tilsynelatende gode refleksjoner fra innsiden av bilen i vinduet, kan ikke kommer på og ha sett dette før i bilspill? Eller ihvertfall ikke lagt merke til det så tydelig :p Fiffig detalj!

Ja er artige detaljer, og det ser ut som en kan bli skikkelig blenda når en får sola i tryne. Er egentlig ikke en stor bil spill fan men av en eller annen grunn så gleder jeg meg til dette...

Nesten så jeg tror jeg må ha et sete og ratt når den tid kommer....det kan ha noe med at jeg har kjørt litt gokart i det siste og fått litt smaken.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...