Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Selv med noen små feil har han i verste fall rett i 90% av tilfellene. Det er helt utrolig hva sutrete fanboys faktisk stiller istand fordi de bryr seg mer om merket enn noe annet. Du fremstår ikke som noe mindre fanboy når du drar frem slike kommentarer. Man kan være kritisk til det man leser fra anonyme personer på nett. Ofte er det rykter som folk vil at skal være sanne så man melker de ekstra lenge for å håpe på at er sant. Endret 23. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Er det forresten nokon her som har fått Day One Achievmenten? Gjeld kun dei som har førehandstinga Xbox One. Noen ny info her? Har også sett et par som har fått den. Får kanskje sende en mail da! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Du fremstår ikke som noe mindre fanboy når du drar frem slike kommentarer. Man kan være kritisk til det man leser fra anonyme personer på nett. Ofte er det rykter som folk vil at skal være sanne så man melker de ekstra lenge for å håpe på at er sant. Jeg snakker om de som kun sprer tull og drit om cboat på nettet. Man ser hvorfor. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen ny info her? Har også sett et par som har fått den. Får kanskje sende en mail da! Sansynligvis får du den ikke føre du logger på den nye xboxen (kode kansje) for å hindre at folk forhåndsbestiller, deretter avbryter bestillingen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Crazy Buttocks on a Train er "the real deal". Det er ikke noe å diskutere en gang. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen ny info her? Har også sett et par som har fått den. Får kanskje sende en mail da! Så nå får man masse achivements for å ikke spille? Leste at man fikk det gjennom å se TV også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg snakker om de som kun sprer tull og drit om cboat på nettet. Man ser hvorfor. Okei, sorry. Trodde du snakket om meg. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Så nå får man masse achivements for å ikke spille? Leste at man fikk det gjennom å se TV også. Det var noe lignende da X360'en ble lansert da, men da måtte man være på en event for å få achievement. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Er det noen her som vet om Kinect til Xbox One er veldig følsom oxo i lengde fra meg til kinect da, for jeg har ikke tv mer, men har DELL U2713HM ULTRASHARP 27" WIDE TFT LED BLACK pc skjerm. For det blir veldig vansklig sette Kinect til Xbox One oppå den pc skjermen da og da må jeg sett den under pc skjermen da, og er det 1 meter max fra meg til kinect, jeg kjøpte meg kinect til 360 men fikk aldri testet den for det var for kort avstand fra meg til tv da. Går det da på 30 cm i avstand fra meg til kinect til Xbox One da Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 En achievement for å ha xbox på day one synes jeg er helt greit. 100G kanskje? De poengene har jo ingen reell verdi, men det er nok gøy å kunne ha den bare fordi man kan. Sluttet å bry meg om gamerscore og achievements for lenge siden, da 90% av spillene driter seg ut på hva de setter gamerscore på. Så og si alt går bare på å fullføre storyen. De kunne hatt 1 eller 2 maks for det synes jeg. Evt. en for hver vanskelighetsgrad. Og så kan man heller ha achievements for ting som faktisk krever litt innsats ved siden av spillet. Det gjør achievements mer gøy, og gir mer gjenspillingsverdi av det. Halo serien har vært flink husker jeg, med skulls og slikt man kan finne. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Day One achievement skal være 0G om jeg husker riktig. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Se der ja, da blir det i alle fall ubetydelig, og mere for morro skyld! Om den ga 0G eller 1000G hadde ikke gjort meg noe. Er uansett en dråpe i havet! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Microsoft says the timed family sharing demos rumor is "silly" 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har vært oppe mange ganger nå, men folk vil heller tro på CBoat. Ettersom Cboat er den negative mot MS her så vil de at han skal ha rett. Hva folk som faktisk har peiling sier er irrelevant. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Joda, men skader ikke å dele det flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Det gjør det absolutt ikke. Problemet blir at folk, som sagt, nekter å tro på noe som kan være positivt. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Problemet er mer det motsatte. Siden det er negativt kan man ikke tro på ham og folk starter en svertekampanje. Idioti. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Gud jeg gleder meg... Jeg la merke til tilsynelatende gode refleksjoner fra innsiden av bilen i vinduet, kan ikke kommer på og ha sett dette før i bilspill? Eller ihvertfall ikke lagt merke til det så tydelig Fiffig detalj! Endret 23. juni 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Problemet er mer det motsatte. Siden det er negativt kan man ikke tro på ham og folk starter en svertekampanje. Idioti. Absolutt ikke, men ansatte hos MS > CBoat. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg la merke til tilsynelatende gode refleksjoner fra innsiden av bilen i vinduet, kan ikke kommer på og ha sett dette før i bilspill? Eller ihvertfall ikke lagt merke til det så tydelig Fiffig detalj! Ja er artige detaljer, og det ser ut som en kan bli skikkelig blenda når en får sola i tryne. Er egentlig ikke en stor bil spill fan men av en eller annen grunn så gleder jeg meg til dette... Nesten så jeg tror jeg må ha et sete og ratt når den tid kommer....det kan ha noe med at jeg har kjørt litt gokart i det siste og fått litt smaken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå