Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Haha, du klager på at du har menyer på norsk når du selv har satt de på norsk? Det er da for all del bare å bytte til engelsk om det er for vanskelig å skjønne norsk.

Før du fortsetter å vri ordene mine, les hva jeg skrev og ta deg et tur innom xbox og se hvordan alt er en blanding av engelsk og dårlig og feil oversettelser til norsk. Du kan ikke velge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamestop har kampanje på innbytte om du kjøper Xbox one hos dem...noen som vet typisk innbyttepris for spill? Altså ca prosent av nypris for spillet. Jeg har noen som fint kan byttes inn til fordel for xbox one..

I tillegg: kan man bruke xbox 360 via xbox one - var noe med hdmi inn og ut? Jeg har reciver, så tenkte xbox one kunne gå inn i den siden. I så fall - vil kinect 2 fungere mot 360?

Lenke til kommentar

Gamestop har kampanje på innbytte om du kjøper Xbox one hos dem...noen som vet typisk innbyttepris for spill? Altså ca prosent av nypris for spillet. Jeg har noen som fint kan byttes inn til fordel for xbox one..

I tillegg: kan man bruke xbox 360 via xbox one - var noe med hdmi inn og ut? Jeg har reciver, så tenkte xbox one kunne gå inn i den siden. I så fall - vil kinect 2 fungere mot 360?

Du kan koble 360 sin hdmi kabel inn i xbo ja, og da blir 360 "TV" i xbo grensesnittet. Men du kan ikke bruke xbo kontrolleren til å styre 360 spill.

Din kinect 2 må være koblet til til xbo, 360en trenger en egen kinect hvis den skal spille kinect spill. Det er ikke mulig for xbo til å sende 360 signaler gjennom hdmi kabelen.

Lenke til kommentar

Why should we believe this CBoat guy? He's wrong again!!

He said that mirrors edge 2 and Prince of Persia was gonna be at Microsoft conference...WRONG.

He said that X1 has yield problems...WRONG

*Phil Spencer and Major Nelson confirmed there were no yield problems.

He "confirmed" that family sharing had a 60 minute time-limit...WRONG

*Are you kidding me? At least 5 important Microsoft employees confirmed it wasn't true. And this rumor itself reeks. Why would I need to be in a family group to do this demo? Why can't they just enable it for every game on the marketplace? It didn't make sense from the start.

This guy is a joke, and how convenient that only now he comes out to tell us about this. Why didn't he tell us before the DRM got removed or after the X1 announcement!? Cuz he's fake thats why!

I didn't know about this guy until recently and i don't know why people take his word as the truth. Maybe he had a few lucky guesses in the past.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du kan koble 360 sin hdmi kabel inn i xbo ja, og da blir 360 "TV" i xbo grensesnittet. Men du kan ikke bruke xbo kontrolleren til å styre 360 spill.

Din kinect 2 må være koblet til til xbo, 360en trenger en egen kinect hvis den skal spille kinect spill. Det er ikke mulig for xbo til å sende 360 signaler gjennom hdmi kabelen.

Kanskje lite vits å holde på xbox 360 da? Men noen som har erfaring med innbyttepriser?

Lenke til kommentar

Skjønner godt at MS og spillutviklere vil stoppe GameStop. Jeg har ingenting til overs for de. Kjøper spill brukt for slikk og ingenting, og så selger det videre til nesten fullpris. Kvalmende.

MS sin løsning hadde vært bedre, da pengene hadde gått til riktig person i alle fall. Så er jo spørsmålet bare hvor mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om noen vil ha en billig Xbox 360 (til 600 kr) så kan de enkelt fikse det ved å gjøre følgende:

1. Kjøp disse to spillene gjennom biit.no

ARCANA HEART 3 - 77kr

LEGO BATMAN 2 - 109kr

2. Ta med de til Gamestop (de står på trade listen) og bytt de inn slik at du får "rabatten".

3. Betal 398 kr for å Xbox 360 4 GB. Sparer 400 kroner på denne dealen.

Lenke til kommentar

Finnes det noe annet sted å selge xbox spill da til grei pris?

Har allerede bestilt xbox one - skulle ha en ny mediaspiller, men satser på at min samsung 3D DVD og Boxee bringer inn samlet 1500 kr, og til 3990 for Xbox one med kintect så er jeg en boks mindre og samme gleden :)

Lenke til kommentar

Han sa at Mirrors Edge 2 skulle være på Microsoft sin konferanse. Feil, men den var på EAs. Med tanke på samarbeidet mellom Microsoft og EA kan det være en god grunn til at det kan misforstås.

Han sa at PoP skulle vises, men det skjedde ikke, og han lagde faktisk en egen tråd på det på NeoGaf og unnskyldte seg fordi han tok feil. Akkurat det sier endel. ((skal sies at folk mener det kan være en forbindelese med Halo-traileren som mange trodde var PoP før man så Master Chief. Jeg vet ikke om CBOAT har skrevet noe om dette selv, så næh)

Finnes det firmaer som hadde innrømmet at de hadde yield problems? Seriøst? Har man det så skal man ihvertfall ikke komme ut med det i det offentlige.

Hva? Han tok feil med family sharing fordi noen i Microsoft kom ut med at det ikke var times-"demoer" når de hadde hatt alt å tape på å innrømme det og alt å vinne på å nekte på det? Hmm?

Selv med noen små feil har han i verste fall rett i 90% av tilfellene. Det er helt utrolig hva sutrete fanboys faktisk stiller istand fordi de bryr seg mer om merket enn noe annet.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...