Windoge Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Flere nyheter som peker mot at nettkravet er falskt: http://www.gamesrada...&utm_medium=emp Edit: I følge Gamereactor.no ble denne informasjonen fjernet fra IGN sine nettsider, angivelig fordi Microsoft ønsker å holde dette skjult. Endret 17. april 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Ser de nevner at hver Durango vil få en 360 SOC, hva er det? Hele arkitektturen til 360? CPU, GPU, the works? Edit: Et kjapt googlesøk gav meg visst svaret. System On Chip som inneholder både CPU og GPU altså. Endret 17. april 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hørt noe om hvordan det blir med Profilen som man har på X360, hvordan det blir med at man kan overføre den videre med alt av gamerscore. Håper virkelig på det siden eg har 170 000, kjedelig om man må begynne helt på nytt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kontoen blir nok med videre. Det som blir spennende å se er om MS kommer til å endre på achievement-systemet. Uansett om de endrer på noe eller ikke, så tror jeg at de vil finne en måte å føre over den gamle gamerscoren på. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hørt noe om hvordan det blir med Profilen som man har på X360, hvordan det blir med at man kan overføre den videre med alt av gamerscore. Håper virkelig på det siden eg har 170 000, kjedelig om man må begynne helt på nytt. Respekt! Det vil vel si ca 170 spill 100% fullført (uten DLC)? Er litt stusslig med mine 17 000! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hørt noe om hvordan det blir med Profilen som man har på X360, hvordan det blir med at man kan overføre den videre med alt av gamerscore. Håper virkelig på det siden eg har 170 000, kjedelig om man må begynne helt på nytt. Wow, mye fritid eller? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Wow, mye fritid eller? Det har har vel du strengt tatt ikke noe med, vet ikke helt hva du prøver å oppnå med svaret ditt. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Respekt! Det vil vel si ca 170 spill 100% fullført (uten DLC)? Er litt stusslig med mine 17 000! Jeg er ikke i nærheten av 100K, men jeg har over 65K, men så spiller jeg på mye annet en X360 Hadde det vært full fokus på en maskin hadde jeg hatt over 240K (GS) Håper at Microsoft gjør slik Sony gjør, snakke om maskinen før E3, noe myye tyder på! Endret 17. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Virker som han over tror at du ikke kan se dagslys hvis man har 170k, men sannheten er at om man spiller litt daglig er det ingen kunst å få mye gamerscore. Eg spilte veldig mye første året, de to siste har eg nesten ikke spilt. Kan være uker i mellom hver gang eg spiller Endret 17. april 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Bare å ignorere "trollet". De fleste som sier sånt er umodne, og forstår ikke at det kan finnes tusenvis av grunner til at man har så høy gamerscore (og tid til å få de). Jeg er som sagt ikke i nærheten, men jeg kan forstå at folk får så høye summer. Legger man litt innsats er det også stor forskjell på hva man får til! Som du sier iToMaN, så håper jeg også de prater om den før E3! Selv om de har muligheten til å "stjele" showet på E3, så tror jeg de blandes litt inn blant alt det andre der. Synes heller fokuset på E3 kan være spill, og så kan selve konsollen og hardware bli avslørt før. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har bare 85K selv om jeg har ca. 400 xbox 360 spill. På ps3 har jeg 7-8 gull trophes max....Gjør mye annet enn å spille og. Men elsker å samle spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg tar rundt 30k poeng i året på Xbox. Skulle gjerne tatt mer, men må som regel ta hensyn til familielivet. Uansett hvor høy score jeg har når neste Xbox kommer ut, så starter jeg med glede fra null poeng på PS4 om de innfører alt tullet som ryktes. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tror jeg har en nærmere 12.000 jeg.. Har hatt 360 siden release.. Passert en 40 spill og rundet mange av dem.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Man trenger ikke nødvendigvis å spille så mye, men spille varierte spill. Å spille 1000 timer multiplayer i CoD gir null poeng, men å spille 1000 timer med varierte spill kan gi enormt mange poeng. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Husker første gang "achievement unlocked" poppet opp på 360. Hadde ikke peiling på hva det var, og lette febrilsk i menyen på spillet for å se om jeg fant noe. Trodde kanskje det var noe en kunne bruke til å kjøpe nye spill osv. Tok litt tid før jeg skjønte hva det faktisk var. Nå har jeg ca. 35k. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Man trenger ikke nødvendigvis å spille så mye, men spille varierte spill. Å spille 1000 timer multiplayer i CoD gir null poeng, men å spille 1000 timer med varierte spill kan gi enormt mange poeng. Er ikke noe kunst å få mye gamerscore. Men når eg sitte å spiller prøver eg også å få mest mulig ach it av spillet. Tenker da å ligge på rundt 70 % ferdig med ach på hvert spill. Å slenge inn et nytt spill hver dag får man selvsagt mye gamerscore av men da blir prosenten veldig lav. Eg har nå 72 prosent. 170k av 290k mulige ach points Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Finnes det noe info om den nye xboxen vill få nedlasting av spill samme dag som dei blir utgitt i butikk? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ikke enda nei. Men rart om ikke Microsoft pusher i den retningen. Nedlastede spill kan tross alt ikke byttes, lånes bort eller selges videre. Og det er jo praktisk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det blir sikkert å komme, men jeg håper ikke det blir å skje. Håper fysiske kopier lever så lenge som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå