Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respekt! Det vil vel si ca 170 spill 100% fullført (uten DLC)?

 

Er litt stusslig med mine 17 000!

 

Jeg er ikke i nærheten av 100K, men jeg har over 65K, men så spiller jeg på mye annet en X360 :)

Hadde det vært full fokus på en maskin hadde jeg hatt over 240K (GS)

 

Håper at Microsoft gjør slik Sony gjør, snakke om maskinen før E3, noe myye tyder på!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

 

Virker som han over tror at du ikke kan se dagslys hvis man har 170k, men sannheten er at om man spiller litt daglig er det ingen kunst å få mye gamerscore. Eg spilte veldig mye første året, de to siste har eg nesten ikke spilt. Kan være uker i mellom hver gang eg spiller

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Bare å ignorere "trollet". De fleste som sier sånt er umodne, og forstår ikke at det kan finnes tusenvis av grunner til at man har så høy gamerscore (og tid til å få de). Jeg er som sagt ikke i nærheten, men jeg kan forstå at folk får så høye summer. Legger man litt innsats er det også stor forskjell på hva man får til!

 

 

Som du sier iToMaN, så håper jeg også de prater om den før E3! Selv om de har muligheten til å "stjele" showet på E3, så tror jeg de blandes litt inn blant alt det andre der. Synes heller fokuset på E3 kan være spill, og så kan selve konsollen og hardware bli avslørt før.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke nødvendigvis å spille så mye, men spille varierte spill. Å spille 1000 timer multiplayer i CoD gir null poeng, men å spille 1000 timer med varierte spill kan gi enormt mange poeng.

 

Er ikke noe kunst å få mye gamerscore. Men når eg sitte å spiller prøver eg også å få mest mulig ach it av spillet. Tenker da å ligge på rundt 70 % ferdig med ach på hvert spill. Å slenge inn et nytt spill hver dag får man selvsagt mye gamerscore av men da blir prosenten veldig lav. Eg har nå 72 prosent. 170k av 290k mulige ach points

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...