Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
We have run into an issue with the Xbox Live service, and are currently investigating. Stay tuned for status updates. ^PS

Edit: feil tråd...

Edit 2: Selv om det er feil tråd, så må jeg bare si at det er oppe igjen nå.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Fra når? Nå nylig?

Jeg vet at veldig mange, f.eks PayPal, trekker 5kr som senere blir refundert som en metode for å verifisere VISA-kort. Kan hende Live har en dato hvor de verifiserer at kortet fremdeles er aktivt og gyldig?

Lenke til kommentar

Vel, med tanke på at det er mange spill som ikke engang har demoer så må jeg nok engang si at jeg synes det er bedre enn å ikke ha det.

Muligheten til å prøve ett spill før kjøp er vel bare bra?

Joda, mye bedre enn ingenting, men hele denne "family sharing" greia ble jo presentert som en funksjon som lar deg låne spill til venner der begge 2 kunne spille så mye de ville.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Kinect må være tilkoblet på Xbox One. Spillerommet mitt er ekstremt lite. Det er et lite kontor, og alt jeg har plass til er en hvilestol, konsollen og TV-en. Plassen er så liten at en Kinect vil ha null funksjon, annet enn å henge etter en ledning fra konsollen.

Det er et ganske enkelt svar på dette egentlig, om utviklere vet at alle har en Kinect koblet til maskinen så vil flere utviklere legge inn funksjoner en kan ta ibruk i spill. Enten det er bevegelse eller stemme funksjoner eller overvåkning av din hjerte frekvens.

For at en skal få utvikling til å gå fremover så må nok mennesker ha maskinvaren. Jeg er glad MS ikke har gått bort ifra dette da det uten tvil hadde gjort Kinect like relevant og ubrukelig som den er i denne generasjonen.

Nå med forbedringene den har og ved at alle har en tilkoblet så har den faktisk en kjangs til å bli brukende til noe.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, mye bedre enn ingenting, men hele denne "family sharing" greia ble jo presentert som en funksjon som lar deg låne spill til venner der begge 2 kunne spille så mye de ville.

Vel, sett bort ifra at de aldri sa at 2 personer kunne spille det samme spillet samtidig, så basically ja. Og om 1 time var alt de hadde planer om å gi oss samtidig som de sa noe helt annet så ja, det er bullshit. Men, med det sagt så er fremdeles 1 time bedre enn ingenting, selv om de kanskje var noen asshats dersom de la det frem som noe helt annet enn det faktisk var. Igjen så suger Microsoft sin kommunikasjon.

Er helt enig med Joe. Litt sarkastisk, så dere som var fan av digital deling, ikke bli fornærmet.

Hvorfor skal fans av digital deling bli fornærmet? Jeg er selv fan av digital deling og jeg føler meg ikke det spor fornærmet. Fordi du antar at alle som liker tanken på digital deling samtidig hater at DRMen er borte? Men jeg skal ikke snakke for andre enn meg selv så jeg kan like gjerne stoppe der.

Kinect blandet med oculus rift hadde vært kult tror jeg.

Oculus Rift support hadde vel vært den hellige gral av kjøpsargumenter. "Førstemann for Oculus Rift-suppor" er en lek Sony og Microsoft burde leke:P

Lenke til kommentar

Det er et ganske enkelt svar på dette egentlig, om utviklere vet at alle har en Kinect koblet til maskinen så vil flere utviklere legge inn funksjoner en kan ta ibruk i spill. Enten det er bevegelse eller stemme funksjoner eller overvåkning av din hjerte frekvens.

For at en skal få utvikling til å gå fremover så må nok mennesker ha maskinvaren. Jeg er glad MS ikke har gått bort ifra dette da det uten tvil hadde gjort Kinect like relevant og ubrukelig som den er i denne generasjonen.

Nå med forbedringene den har og ved at alle har en tilkoblet så har den faktisk en kjangs til å bli brukende til noe.

Der er jeg enig. Nå blir det tilgjengelig for alle, og da er det lettere å implementere det.

Ikke et stort tap hvis det er sånn det skulle være.

Jeg likte den sekvensen hvor hun dama spilte et spill ble invitert inn i et annet spill, spilte noen runder der, for så å fortsette i den spillet hun spilte først. Alt gikk veldig sømløst og fint.

Det som har skjedd nå er at de har hoppet fra en DRM til en annen. Selv foretrekker jeg å logge inn, som skjer automatisk når jeg skrur på. Det er vel ikke så veldig mange Steam-spillere som kunne tenkt seg å gå tilbake til å discen i når man spiller.

Endret av RRhoads
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...