Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å bestille Xbox One fra den norske Microsoft Store. men jeg lurer på om noen har erfaringer med den? Fjerner de pengene fra kortet med en gang eller da de sender maskinen? Er de gode på levering?

Har ingen erfaring med dem, men jeg bestilte også der, og ingen penger blir trukket før den sendes... eller jo, kanskje et par kr for å godkjenne kortet eller noe slikt, men hovedsummen trekkes ikke før november! God tid til avbestilling ved eventuelle supertilbud andre steder!

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Kinect må være tilkoblet på Xbox One. Spillerommet mitt er ekstremt lite. Det er et lite kontor, og alt jeg har plass til er en hvilestol, konsollen og TV-en. Plassen er så liten at en Kinect vil ha null funksjon, annet enn å henge etter en ledning fra konsollen.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Kinect må være tilkoblet på Xbox One. Spillerommet mitt er ekstremt lite. Det er et lite kontor, og alt jeg har plass til er en hvilestol, konsollen og TV-en. Plassen er så liten at en Kinect vil ha null funksjon, annet enn å henge etter en ledning fra konsollen.

Du har ikke tenkt å gi opp hele spillinga bare sånn at du får fred i hodet ditt?? Finne en annen hobby?

Lenke til kommentar

Du har ikke tenkt å gi opp hele spillinga bare sånn at du får fred i hodet ditt?? Finne en annen hobby?

Fordi jeg hadde problemer med restriksjonene (som nå er fjernet), og at Kinect må være konstant tilkoblet? Sist jeg sjekket var jeg ikke den eneste som stilte spørsmål rundt dette.

Lenke til kommentar

Vurderer å bestille Xbox One fra den norske Microsoft Store. men jeg lurer på om noen har erfaringer med den? Fjerner de pengene fra kortet med en gang eller da de sender maskinen? Er de gode på levering?

Fra deg så tømmer dei kontoen din max 20 neste åra fordi du har sagt så mye stygt om xbone. Tulla....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...