Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sikkert postet før, men dette spillet ser veldig interessant ut. http://www.youtube.com/watch?v=ZmwiC3xDx4A 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bare å se i andre tråder det. Folk tror jo det ikke er mulig å kjøpe fysiske spill, at det er mulig å selge spill osv. Det er jo mulig å selge spill, man må bare ha mottaker på vennelista en stund først. Ser for meg at jeg hadde benyttet meg av muligheten til å iallefall gi bort eller bytte med venner, om jeg hadde kjøpt en Xbox One. Savner tidvis den muligheten i Steam og på PSN. Hvem er det som tror man ikke kan kjøpe fysiske spill? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bare å se i andre tråder det. Folk tror jo det ikke er mulig å kjøpe fysiske spill, at det er mulig å selge spill osv. Nå finner du jo bare på ting. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det er jo mulig å selge spill, man må bare ha mottaker på vennelista en stund først. Ser for meg at jeg hadde benyttet meg av muligheten til å iallefall gi bort eller bytte med venner, om jeg hadde kjøpt en Xbox One. Savner tidvis den muligheten i Steam og på PSN. Hvem er det som tror man ikke kan kjøpe fysiske spill? Du må lese igjennom trådene. Dette har vært oppe flere ganger, derav sier jeg mye bygger på missforståelser. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du må lese igjennom trådene. Dette har vært oppe flere ganger, derav sier jeg mye bygger på missforståelser. Jeg har lest masse tråder, men ikke sett til noe av det du snakker om. Du ser det virker litt urimelig å komme med forholdsvis vage beskyldninger, som ser litt stråmannaktige ut, og så be den du snakker med lete etter eksempler selv? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du har vel vært her tidligere og det var en diskusjon i dag tidlig ang. dette med at Xbox One KUN tilbyr digitale spill. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg har lest masse tråder, men ikke sett til noe av det du snakker om. Du ser det virker litt urimelig å komme med forholdsvis vage beskyldninger, som ser litt stråmannaktige ut, og så be den du snakker med lete etter eksempler selv? Her står alt: http://news.xbox.com/2013/06/license Du kan gi bort spill til en person som har vært på din venneliste i minimum 30 dager. Dette er ment som en gi bort funksjon, og ikke en salgsfunksjon, for vedkommende som mottar spillet vil aldri kunne gi det bort til noen andre. Du kan selge dine fysiske kopier til utvalgte forretninger. Microsoft har ikke sagt hvilke, men jeg tippet Gamestop. Du har vel vært her tidligere og det var en diskusjon i dag tidlig ang. dette med at Xbox One KUN tilbyr digitale spill. Xbox One har også fysiske disker, men det jeg mente tidligere var at disken ikke kan brukes på andre konsoller etter at spillet er installert, så funksjonen av fysiske disker er den samme som om du skulle ha lastet spillet ned som digitalt. Kjøper jeg fysiske kopier som må låses til Steam, så kaster jeg diskene etter jeg har installert spillet. Endret 19. juni 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Stemte ja selvfølgelig på avstemminga Gleder meg til å spille på Xbox One, fordi X360 har hatt noen kjedelige år i det siste, spesielt dette året er helt tragisk. Når Xbox One kommer ut, da blir det andre saker, håper på Dead Rising 3 blir et lanseringspill. Vi får bare håpe vi får mer info om hvilke spill som er helt bekreftet kommer her til oss dette året, nytter ikke å importere spill nå heller på denne konsollen. Endret 19. juni 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg lurer på hva folk mener ville vært et bedre svar? "Hva skal de som ikke har internett gjøre?" Svaralternativ: 1.) Kjøp en PS4 2.) Spill Xbox 360 3.) Bestill internett 4.) Flytt til et sted der de har tilgang på internett 5.) Ingen kommentar Alt.1 er jo ganske utelukket. En MS ansatt skal ikke henvise kundene til konkurrentene. Folk hadde laget hylekor. Alt.3 ville vel folk laget enda mer hylekor av Alt.4 er et enda verre alternativ en nr 3, og hylekoret hadde nådd nye høyder. Alt.5 er jo så klart en utvei men jeg tror folk hadde laget hylekor av dette også. Han valgte alt. 2 og det ble hylekor. Sannheten er at du må ha nett-tilgang for å spille spill på Xbox One. Han sa det jo egentlig ganske rett frem. Hva skulle han egentlig ellers sakt? Skulle han funnet på en hvit løgn der og da? Ville ikke dette vært enda verre? Det er så klart en kiip ting å si men det er jo ingen hemmelighet at du må ha nett til Xbox One. Det er mange som ikke liker dette, men det er også veldig mange som dette ikke vil ha noe å si for. Endret 19. juni 2013 av Aniratak 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Xbox One har også fysiske disker, men det jeg mente tidligere var at disken ikke kan brukes på andre konsoller etter at spillet er installert, så funksjonen av fysiske disker er den samme som om du skulle ha lastet spillet ned som digitalt. Kjøper jeg fysiske kopier som må låses til Steam, så kaster jeg diskene etter jeg har installert spillet. Da forstår jeg mer iallefall. Jeg forsto det slik at dere dro det dit hvor Xbox One ikke tilbyr spill i butikk eller har behov for å ha platen. Poenget er at folk med tregt nett ikke vil ha særlig god nytte av å laste ned mange GB med spill. I tillegg så kan ikke digitale spill byttes eller selges. Så de fysiske kopiene har fortsatt en verdi. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=r2Ug29BVEPI I tilfelle noen har gått glipp av den. Pluss litt humor midt i uka må være lov. Endret 19. juni 2013 av iGlenn 4 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nyheten om fjerning av DRM og "always online" har fått egen tråd.. Vi ønsker å begrense bruken av samletråder noe, så vi tar diskusjonen der En håndfull innlegg flyttet. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Da forstår jeg mer iallefall. Jeg forsto det slik at dere dro det dit hvor Xbox One ikke tilbyr spill i butikk eller har behov for å ha platen. Poenget er at folk med tregt nett ikke vil ha særlig god nytte av å laste ned mange GB med spill. I tillegg så kan ikke digitale spill byttes eller selges. Så de fysiske kopiene har fortsatt en verdi. Ja, men som du ser er ikke dette noe vi trenger å uroe oss mer over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor ble lovnaden om billigere spill av? Du vet, de digitale spillene kan de jo selge billigere uten tap uansett, og ikke kan personer låne det bort heller, så da vil det være enda bedre for dem. Og du trenger fremdeles ikke å røre deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor er det offisielle utsagnet om at spill faktisk kom til å bli billigere? Alt jeg har lest er en anonym ansatt hos Microsoft som sa at det potensielt var et av målene deres ved å flytte til en mer-eller-mindre kun digital spilldistribusjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvor er det offisielle utsagnet om at spill faktisk kom til å bli billigere? Alt jeg har lest er en anonym ansatt hos Microsoft som sa at det potensielt var et av målene deres ved å flytte til en mer-eller-mindre kun digital spilldistribusjon. Ser faktisk ut som om det kun var den anonyme ansatte som har sagt det ja. Trodde det kom fra mer offisielt hold jeg, siden det har vært en av hovedargumentene her for hvorfor dette var bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det var et potensielt gode med digital distribusjon. Valve (sorry for å dra frem enda en Steam-sammenligning) f.eks jagde den samme gullgåsa. De hadde nok ikke vært i stand til å levere knalltilbudskampanjene sine dersom de ikke hadde hatt total kontroll på butikken sin. En kontroll de fikk ufattelig mye pepper for før Steam ble "godkjent" pga prisene som stadig var veldig vennlige. Men nå er det på tide å legge seg kjenner jeg. Klokka er allerede to timer over hva den burde vært for meg 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Men du trenger jo ikke å kjøpe spill på Steam for å registrere de der. Jeg kjøper spill billigere på andre sider og registrerer de der. Samt at man kan velge å kjøpe de fleste spillene andre steder (noen velger kun å ha spillet sitt via Steam, noe som er veldig kjipt). Hadde det ikke vært for konkurransen så hadde nok ikke Valve kjørt såpass bra tilbud som det de faktisk gjør. Standardprisene deres er derimot ingenting å skryte av (mesteparten av tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå