Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det egentlig omvendt. Med unge nr. 2 nettopp i hus, blir det nok ingen utflukter på oss, og det er nå med feriepenger og slikt jeg har penger. Men får bare sette litt bort på en konto til november da!

Nr 2 straks på vei, må bare gjøre "jobben" nå i sommer:-)

Lenke til kommentar

Tror dere det er "trygt" å kjøpe slike bil seter til å montere ratt,gir og pedaler på idag? Eller er det kanskje lurt å vente til XBO er ute og et offisielt ratt osv er lansert. Er sikkert ikke universale fester osv?

Her skal det fult utstyr når Forza kommer for å si det pent...

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen nettbutikker som kan garantere levering av spill på releasedato? Er vel foreløpig ikke så mange å velge mellom, men jeg har lyst å plukke opp Ryse, Watch_Dogs og muligens Titanfall, men de nettbutikkene jeg har sett har alle "Ubekreftet" og en dato i desember eller 2014 på titlene, så visste ikke helt hvor jeg skulle bestille ifra.

Ellers vil jeg bare nevne at Day One kan bestilles via dashboard fra og med i dag, og dersom man gjør det får man en achievement med på kjøpet (riktignok en 0g). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Kommer spillene ut samtidig både fysisk i butikk og på Xbox LIVE Markedsplass på Xbox One? I så fall er det jo ingen vits å forhåndsbestille spill for min del.

Lenke til kommentar

Kommer spillene ut samtidig både fysisk i butikk og på Xbox LIVE Markedsplass på Xbox One? I så fall er det jo ingen vits å forhåndsbestille spill for min del.

Har du kjøpt spill digitalt før? Nye spill koster gjerne 600kr og det er ingen ting som foreløpig tilsier at det blir noen endringer.

Endret av formkake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, jeg vet at prisen er hinsides. Men det er jo mulighet for at prisen endres i den kommende generasjonen. Det er lov å håpe.

Men da regner jeg med spillene kommer ut samtidig både i butikk og digitalt.

Lenke til kommentar
Moderatormelding

Det er lov å spekulere, men det er ikkje nødvendig å ta det opp på kvar einaste side i tråden. Når det ikkje finnes noko bekrefting for at det er tilfelle, eller det faktisk er avkrefta, kan de slutte å skrive som om det er eit faktum. Det er heller ikkje nødvendig å dra fram det du meiner er negativt når det blir diskutert andre aspekt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Velkommen!

Her kan dere dele og diskutere informasjon om Xbox One.

Hva med å fyre opp en avstemning?

1. Hvor mange som har forhåndsbestillt. 2. Hvilke spill man skal kjøpe ved lansering. Etc.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Det er lov å spekulere, men det er ikkje nødvendig å ta det opp på kvar einaste side i tråden. Når det ikkje finnes noko bekrefting for at det er tilfelle, eller det faktisk er avkrefta, kan de slutte å skrive som om det er eit faktum. Det er heller ikkje nødvendig å dra fram det du meiner er negativt når det blir diskutert andre aspekt.

Det du fjernet nå har da uansett ikke blitt bekreftet. Major Nelson sa at han ikke så hvorfor spillene skulle slutte å fungere etterhvert, ikke at det var slik at de ikke ville virke. Stor forskjell, spesielt siden Major Nelson er en PR-fyr som flere ganger har tatt feil ved antydninger.

Lenke til kommentar

+ hvilke spill man skal kjøpe? Med mindre det blir for mye.

Har vært opptatt i det siste så har ikke fått oppdatert meg selv på hvilke spill som skal komme. Kom med en liste over de største utgivelsene, så lager jeg ett med det.

Da har i hvert fall ett spørsmål blitt lagt til.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Dette er vel den foreløpige listen med lanseringspill:

Ryse

Forza

Minecraft

Dead Rising 3

Kinnect Sports Rivals

WatchDogs

Assassins Creed 4

NBA2K14

Battlefield 4

Call of Duty Ghost

NBA Live

Fifa 14

Need for Speed: Rivals

Madden 25

Lenke til kommentar
Det du fjernet nå har da uansett ikke blitt bekreftet. Major Nelson sa at han ikke så hvorfor spillene skulle slutte å fungere etterhvert, ikke at det var slik at de ikke ville virke. Stor forskjell, spesielt siden Major Nelson er en PR-fyr som flere ganger har tatt feil ved antydninger.

Joda, det er sjølvsagt lov å diskutere, men måten det blir lagt fram på blir feil. Når det blir gjentatt heile tida som faktum så er det bevisst provosering.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...