BioNor Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dårlige sammenligninger. Må nesten ta med at den nye bilen kan kjøre raskere enn fysisk mulig, og da. Jajøssda, like greit å hoppe over hele poenget... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Her er det egentlig omvendt. Med unge nr. 2 nettopp i hus, blir det nok ingen utflukter på oss, og det er nå med feriepenger og slikt jeg har penger. Men får bare sette litt bort på en konto til november da! Nr 2 straks på vei, må bare gjøre "jobben" nå i sommer:-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tror dere det er "trygt" å kjøpe slike bil seter til å montere ratt,gir og pedaler på idag? Eller er det kanskje lurt å vente til XBO er ute og et offisielt ratt osv er lansert. Er sikkert ikke universale fester osv? Her skal det fult utstyr når Forza kommer for å si det pent... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Usikker, MS har vel ikke nevnt noe om ekstra utstyr. Håper de ser litt på Sony gjorde med PS3 på akkurat de tingene. Hadde hvertfall ikke kjøpt masse nytt utstyr før jeg visste om det var kompatibelt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Sikkert best å vente...et slikt sete koster fort 3-4 tusen liksom...Synes jeg husker å hørt at Thrustmaster driver å lager et skikkelig ratt til XBO. Og at det var det som ble brukt under E3 som demonstrasjon for folk. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Noen som vet om noen nettbutikker som kan garantere levering av spill på releasedato? Er vel foreløpig ikke så mange å velge mellom, men jeg har lyst å plukke opp Ryse, Watch_Dogs og muligens Titanfall, men de nettbutikkene jeg har sett har alle "Ubekreftet" og en dato i desember eller 2014 på titlene, så visste ikke helt hvor jeg skulle bestille ifra. Ellers vil jeg bare nevne at Day One kan bestilles via dashboard fra og med i dag, og dersom man gjør det får man en achievement med på kjøpet (riktignok en 0g). Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Titanfall er ikke et lanseringsspill dag 1. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ok. Fant ikke en fullstendig oversikt, gikk bare utifra denne listen på wikipedia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kommer spillene ut samtidig både fysisk i butikk og på Xbox LIVE Markedsplass på Xbox One? I så fall er det jo ingen vits å forhåndsbestille spill for min del. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Kommer spillene ut samtidig både fysisk i butikk og på Xbox LIVE Markedsplass på Xbox One? I så fall er det jo ingen vits å forhåndsbestille spill for min del. Har du kjøpt spill digitalt før? Nye spill koster gjerne 600kr og det er ingen ting som foreløpig tilsier at det blir noen endringer. Endret 19. juni 2013 av formkake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ja, jeg vet at prisen er hinsides. Men det er jo mulighet for at prisen endres i den kommende generasjonen. Det er lov å håpe. Men da regner jeg med spillene kommer ut samtidig både i butikk og digitalt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Moderatormelding Det er lov å spekulere, men det er ikkje nødvendig å ta det opp på kvar einaste side i tråden. Når det ikkje finnes noko bekrefting for at det er tilfelle, eller det faktisk er avkrefta, kan de slutte å skrive som om det er eit faktum. Det er heller ikkje nødvendig å dra fram det du meiner er negativt når det blir diskutert andre aspekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Velkommen! Her kan dere dele og diskutere informasjon om Xbox One. Hva med å fyre opp en avstemning? 1. Hvor mange som har forhåndsbestillt. 2. Hvilke spill man skal kjøpe ved lansering. Etc. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Det kan jeg godt. Kom med et konkret forslag til hvilket spørsmål jeg skal spørre først, da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Moderatormelding Det er lov å spekulere, men det er ikkje nødvendig å ta det opp på kvar einaste side i tråden. Når det ikkje finnes noko bekrefting for at det er tilfelle, eller det faktisk er avkrefta, kan de slutte å skrive som om det er eit faktum. Det er heller ikkje nødvendig å dra fram det du meiner er negativt når det blir diskutert andre aspekt. Det du fjernet nå har da uansett ikke blitt bekreftet. Major Nelson sa at han ikke så hvorfor spillene skulle slutte å fungere etterhvert, ikke at det var slik at de ikke ville virke. Stor forskjell, spesielt siden Major Nelson er en PR-fyr som flere ganger har tatt feil ved antydninger. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 1. Skal ha 2. Skal ikke ha. 3. Er fortsatt usikker, trenger mer info + + + Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 + hvilke spill man skal kjøpe? Med mindre det blir for mye. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) + hvilke spill man skal kjøpe? Med mindre det blir for mye. Har vært opptatt i det siste så har ikke fått oppdatert meg selv på hvilke spill som skal komme. Kom med en liste over de største utgivelsene, så lager jeg ett med det. Da har i hvert fall ett spørsmål blitt lagt til. Endret 19. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Dette er vel den foreløpige listen med lanseringspill: Ryse Forza Minecraft Dead Rising 3 Kinnect Sports Rivals WatchDogs Assassins Creed 4 NBA2K14 Battlefield 4 Call of Duty Ghost NBA Live Fifa 14 Need for Speed: Rivals Madden 25 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det du fjernet nå har da uansett ikke blitt bekreftet. Major Nelson sa at han ikke så hvorfor spillene skulle slutte å fungere etterhvert, ikke at det var slik at de ikke ville virke. Stor forskjell, spesielt siden Major Nelson er en PR-fyr som flere ganger har tatt feil ved antydninger. Joda, det er sjølvsagt lov å diskutere, men måten det blir lagt fram på blir feil. Når det blir gjentatt heile tida som faktum så er det bevisst provosering. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå