Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, fordi jeg kjøpte jo nettbrettet i hovedsak til å lese aviser på nett, streaming, sosiale medier osv., altså jeg kjøpte det til å være online. Det samme som jeg gjør med en konsoll. Jeg kjøpte Xbox 360 og PS3 til å spille online og jeg kommer til å kjøpe neste generasjon til online gaming.

 

 

En liten "gladnyhet" til dere som ikke likte Kinect 1.0 fordi dere måtte reise dere;

Litt av poenget er at man absolutt ikke skal trenge å stå oppreist, man kan sitte på sofaen og Kinect vil kjenne igjen mye mer delikate bevegelser.

 

http://www.playday.no/content/xbox-one-er-ti-ganger-kraftigere-enn-360

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Knuttsen prater mer for meg enn det dere gjør hvertfall! Jeg skjønner ikke denne fikseringen av ordet "fanboy". Det høres umåtelig teit og barnslig ut når man forsøker å bruke dette som skjellsord.

 

Fanboi!

 

Neida, jeg bare tuller :) Greit at man liker en konsoll mer enn en annen, bare at Knuttsen drar det litt langt noen ganger, og da går under "fanboy". Når man ikke gidder å høre på fakta, og nesten begynner med personangrep så er det vel litt vel mye :)

 

Men men, han kan jo komme med gode poeng forde :)

 

Ang, Ipad-sammenligningen, så er det mere en forklaring folk som vil ha nye xboxen, men ikke har bestemt seg helt som leter etter bare den ene lille forklaringen som gjør at de kjøper den forde :p

 

Håper snart MS kommer seg ut med en pressekonferanse snart!

Lenke til kommentar

Det må du gjerne utdjupe.

 

Sånn drev hvertfall jeg på før :)

 

Hvis jeg hadde lyst på en mac, men hadde egentlig ingen grunn til å kjøpe en. Kanskje fordi det var noe teit med den, så finner jeg en sammenligning som ikke helt passer inn, men som kan vris om til at det er noe positivt.

 

f.eks jeg vil ha en X1, men all driten gjør at jeg ikke gidder. Men noen sammenligner den med en Ipad, av alle ting. Og vrir always online om til noe "positivt", så kjøper jeg den forde, fordi jeg leter egentlig bare etter ting som gjør dritten om til positive ting.

 

 

Det var det enkleste jeg klarte å formulere det :p Makes sense for meg, men jeg skjønner om det er vanskelig ^^

Lenke til kommentar

Sånn drev hvertfall jeg på før :)

 

Hvis jeg hadde lyst på en mac, men hadde egentlig ingen grunn til å kjøpe en. Kanskje fordi det var noe teit med den, så finner jeg en sammenligning som ikke helt passer inn, men som kan vris om til at det er noe positivt.

 

f.eks jeg vil ha en X1, men all driten gjør at jeg ikke gidder. Men noen sammenligner den med en Ipad, av alle ting. Og vrir always online om til noe "positivt", så kjøper jeg den forde, fordi jeg leter egentlig bare etter ting som gjør dritten om til positive ting.

 

 

Det var det enkleste jeg klarte å formulere det :p Makes sense for meg, men jeg skjønner om det er vanskelig ^^

Eg skjønar kva du vil fram til. Ei form for rettferdiggjering ovanføre deg sjølv.

 

Er nok fleire enn du som tenkjer slik. Eg trur ikkje eg er der, det er i så fall i undermedviten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eg skjønar kva du vil fram til. Ei form for rettferdiggjering ovanføre deg sjølv. Er nok fleire enn du som tenkjer slik. Eg trur ikkje eg er der, det er i så fall i undermedviten.

 

Helt riktig :) Det var vel enklere forklart ja :) Noen er vel der, jeg trur ikke jeg er der. Jeg skal ha den for de ekslkusive spillene (og fordi kameratene mine skal) blir det mindre drit som drm er det jo bedre, men jeg skal ha den kun for de spillene. Resten kan jeg evt spille på PS4 som jeg også skal kjøpe meg :)

Lenke til kommentar

@Argoniel; litt addendum her til det me drøfta istad;

Folk på nettet må kalle meg kva dei vil - men, eg har hatt Xbox 360 sidan lanseringa, og har storkost meg med den. Med ein fast kameratgjeng som spelar, og med eit breidt utval i spel og sjangrar har den til no dekka mine behov. Eg har nok aldri vært noko plattform agnostikar - men etter å ha sett PS4, og kva den har å tilby, så vil eg nok verta det denne generasjonen.

 

Grunnen til at eg i all hovudsak vel Xbox One er fordi omtrent samtlege i denne vennegjengen har førehandstinga den, samt eg har trua på at Microsoft kjem til å levere eit solid produkt, og ei flott oppleving på SaaS'en. (Xbox Live ;-) )

 

Eg gledar meg.

 

Er det forresten nokon her som har fått Day One Achievmenten? Gjeld kun dei som har førehandstinga Xbox One.

Lenke til kommentar

Får vi den nå altså? Oooh, bragging rights! Bestilte nettopp fra MS, så nå er det bare å glede seg!

Jau, har sett folk på Reddit som har fått denne. Etter kva eg forstår vil du få ein kode som du tastar inn, som låsar opp achievmenten.

 

Bragging rights, ja! he he.

 

Nokon som ynskjer ta på seg ansvaret å ringe MicrosoftStore å etterspør denne koden? :grin2:

Telefon nummer: 80062002

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.vg247.com...-says-zampella/

".. he said, and added that the game offloads enemy and friendly AI to the cloud, along with dedicated servers. The end result is more natural NPC enemies, and smoother online play that seamlessly blends single and multi-player into a world that feels both organic and populated."

 

Da vet vi hva de konkret mener med "clouden". Nemlig noe vi har hatt siden tidlig 90-tallet, og samtlige spill som støtter dedikerte servere allerede gjør i dag!

Lenke til kommentar
Da vet vi hva de konkret mener med "clouden". Nemlig noe vi har hatt siden tidlig 90-tallet, og samtlige spill som støtter dedikerte servere allerede gjør i dag!

 

Hvis du tror "clouden" ikke gir noe nytt i forhold til "noe vi har hatt siden tidlig 90-tallet" tror jeg du bør sette deg litt mer inn i saken før du sier "Da vet vi hva de konkret mener".

Endret av skronk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...