Argoniel Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nei, det har jeg ikke. Får gjøre det Link? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Xbox Two og PS5 blir sikkert x86-baserte og bakoverkompatible, med mindre de aktivt går inn for å hindre det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nei, det har jeg ikke. Får gjøre det Link? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Problemet med denne konsollkrigen er alle usakligheter og faktafeil som man legger på bordet. Så når folk som ikke har peiling da spør så får de som svar "Med Xbox One kan du ikke selge spill, du kan ikke låne ut spill, du kan ikke spille offline, du mister tilgang til Xbox One spillene om du blir bannet, du kan ikke spille Xbox One når neste generasjon kommer" Det er sikkert noe jeg har glemt også, men poenget er det at når man blir servert så mye feil om neste generasjon, er det da virkelig rart PS4 fremstår som vinneren på avstemninger? Legg merke til ordet "kan" i setningene jeg valgte å bruke også. Det er slik det diskuteres. 4 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Problemet med denne konsollkrigen er alle usakligheter og faktafeil som man legger på bordet. Så når folk som ikke har peiling da spør så får de som svar "Med Xbox One kan du ikke selge spill, du kan ikke låne ut spill, du kan ikke spille offline, du mister tilgang til Xbox One spillene om du blir bannet, du kan ikke spille Xbox One når neste generasjon kommer" Det er sikkert noe jeg har glemt også, men poenget er det at når man blir servert så mye feil om neste generasjon, er det da virkelig rart PS4 fremstår som vinneren på avstemninger? Legg merke til ordet "kan" i setningene jeg valgte å bruke også. Det er slik det diskuteres. Enig, major nelson har sagt han jobber med en liste som skal gi klarhet i misforståelser. Don mattrick har gjort en UFATTELIG dårlig pr jobb 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Japp, ingen tvil om at Microsoft har gjort en dårlig jobb med håndtere usikkerheten. Men når folk, som leser dette forumet blant annet, har fått fakta server så fortsetter de med den fordømte "kan ikke"-taktikken. Så håper MS kommer med en pressemelding som rydder opp i alt. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Japp, ingen tvil om at Microsoft har gjort en dårlig jobb med håndtere usikkerheten. Men når folk, som leser dette forumet blant annet, har fått fakta server så fortsetter de med den fordømte "kan ikke"-taktikken. Så håper MS kommer med en pressemelding som rydder opp i alt. Jeg hater ikke Xbox One, men det er mangelen på svar som ødelegger. Hvorfor kunne ikke bare Major Nelson ha sagt at konsollen er designet slik at den går i offline-modus den dagen de stenger serverne? Da vet jeg at mine kjøp er trygge, og det ville overbevist mange om å kjøpe konsollen, men nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Absolutt, jeg kan forstå det. Men svaret hans kan tolkes som at det er planen Nå er det vel ikke ofte man planlegger et konsoll kjøp for hva som skal skje om 9 år ish, men ja, jeg kan skjønne at mange vil ønske et svar. Jeg tror og håper vi får det svaret før lansering siden de har så mange usikre kjøpere. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Absolutt, jeg kan forstå det. Men svaret hans kan tolkes som at det er planen Nå er det vel ikke ofte man planlegger et konsoll kjøp for hva som skal skje om 9 år ish, men ja, jeg kan skjønne at mange vil ønske et svar. Jeg tror og håper vi får det svaret før lansering siden de har så mange usikre kjøpere. Ja, men det er nå vi skal bestemme oss for hvilken konsoll vi skal kjøpe. Hele mediaskandalen handler om at Microsoft tar fra oss rettighetene og eierskapet, og det kunne enkelt ha vært forhindret ved hjelp av en forklaring. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Problemet med denne konsollkrigen er alle usakligheter og faktafeil som man legger på bordet. Så når folk som ikke har peiling da spør så får de som svar "Med Xbox One kan du ikke selge spill, du kan ikke låne ut spill, du kan ikke spille offline, du....SNIP Godt skrevet. Det er eit problem. Men det er forsåvidt eit ikkje-problem for meg og deg. Me har ei grei oversikt over kva som faktisk er tilfelle. Eg vil anbefale deg å berre ignorere dei luringane som ikkje har betre ting føre seg enn å sitje her å prøve å overtale folk til å gå for ein anna plattform enn den som vart diskutert i denne tråden. Det er mykje god debatt her - men også mykje kontraproduktivt oppgulp. Edit: fiksa eit par leifar. http://i.imgur.com/IvO49o9.jpg Advarsel, stort bilete. Endret 17. juni 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Digital Foundry:Hands-on with Xbox One: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-xbox-one 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 http://i.imgur.com/IvO49o9.jpg Advarsel, stort bilete. Liker Launch-titlene 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 DFC Intelligence: "The entire future of the Xbox business is in question" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 "It was fun while it lasted!" - Microsoft. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Haha, det skjer ikke, men det er likevel alarmerende for Microsoft. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg liker designet på den nye kontrolleren. Noen som savner denne da? The good old "Duke" Den kontrolleren har jeg nå og den virker er som den er ny, oxo den første xbox en har jeg enå oxo. Den virker 100% sammler kan ikke hive det Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Haha, det skjer ikke, men det er likevel alarmerende for Microsoft. Ein får satsa på det! he he. Duke kontrollaren? Den var ikkje særleg god, ha ha. Hugsar den godt. Måtte registrerast som våpen i fleire land. Hugsar eg var nøgd når eg fekk min første S kontrollar til den første Xboxen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) A Message From Ted – Sunset Overdrive Liker virkelig artstylen, og ut ifra info vi har til nå tror jeg dette kan bli jævla morsomt. Edit: Microsoft's Xbox One games will retail for $60, the same price as Xbox 360 titles, the publisher has confirmed. Endret 17. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er prisen på Elkjøp endelig nå? Har bare bestilt PS4 så langt, men snuser på hvor jeg skal bestille One fra om det blir Microsoft Store eller Elkjop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvis du ønsker å motta spill samtidig, så er det sikkert lurest med Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå