Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Støtter Emils. her. Leser det i ps4 VS. Xbox One-tråden også. Det er nesten perverst hvor fanatiske enkelte PS-fanboys er.

 

Det er så mye unødvendig pjatt, som bringer nada til diskusjonen rundt Xbox One.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blitt veldig mange innlegg fra personer som prøver å lage kvalme. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Ingen som tvinger noen å kjøpe Xbox One. La folk ts sitt eget valg. Er også noen som faktisk skal bestemme hva andre skal like og kjøpe

Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Velkommen til avduking av konsoller!

 

En ny generasjon fanboys har sett forumets lys, og muligheter for å rage villt.

 

Det har enda ikke blitt så ille som det var rundt 360 vs PS3 diskusjonene syns jeg..da var det jaggu meg liv og furore her inne, moderatorene må ha gått varme en periode altså! For en underholdning det var ihvertfall.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv hater jeg Netflix fordi filmene der ikke krever at jeg putter plater inn i dvd spilleren min.

Jeg mener, å bare kunne switche umiddelbart til neste film eller tv episode er jo bare slitsomt.

 

Selfølgelig er det flott å kunne switche mellom Dvd/serie/spill/whatever uten å måtte sette inn en ny disk. Men jeg håper for din egen skyld at du ikke ser på det å vente på at disken skal "spinne" når du switcher fra cod til fifa som en reell problemstilling.

Lenke til kommentar

Håper sjølv at Kinect v2 viser seg dugbart til andre spill enn "Kinectimals" og lignande. Trenger noe nytt og spennande i spillindustrien, for meg er det kinect og oculus rift som har muligheten til dette. Dei siste nyhetene om å dela spill med 10 folk er godt, slepper ein å sende fysisk utgave av eit spill til noen :)

 

Eller eit MMO som bytter tekst chat med VoIP hadde vert veldig artig!

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Ble imponert over Kinect v2! Videoen pressfire har ute nå er den første der jeg har sett den ordentlig i bruk, og der de viser at de faktisk klarer å gjøre det har lovet.

 

Kinect brukes jo til mye annet enn i spillbransjen, så at de videreutvikler den er bare positivt for teknologien generelt!

 

 

I spill, tenk Skyrim der du må holde et seriøst ansikt mens du prate med noen for å ikke bli avslørt feks. Tusenvis av muligheter. Morro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blitt veldig mange innlegg fra personer som prøver å lage kvalme. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Ingen som tvinger noen å kjøpe Xbox One. La folk ts sitt eget valg. Er også noen som faktisk skal bestemme hva andre skal like og kjøpe

 

Jeg prøver ihvertfall bidra på en positiv måte. At enkelte får fortsette med det samme om og om igjen, er det ikke jeg skjønner. Jeg har ihvertfall blitt innmari lei.

La oss som kjøper kun en eller begge to få ha egne meninger om ditt og datt så går diskusjonen bra, og bidrar til nye saklige diskusjoner.

Men for å ta det på spissen, det slår skikkelig ifra i begge leire bare så det er sagt :)

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du diskuterer ikke heller så. Kun ute etter å lage kvalm.

det er jo slik du ser det, hadde jeg elsket noe du hatet og du ville lage en sak over noe jeg så på som upåklagelig.

Ville jeg å påstått at du bare ville lage kvalme, men alle har en rett på å forsvare sitt.

 

det er jo slik du ser det, hadde jeg elsket noe du hatet og du ville lage en sak over noe jeg så på som upåklagelig.

Ville jeg å påstått at du bare ville lage kvalme, men alle har en rett på å forsvare sitt.

 

Edit: MS gjør rett i en ting, de fokuserer på spill.

Men de tar spillene i et dypt hull, som blir tungt å fylle.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg tror mange undervurderer er den nye rumble i triggerne på 360 kontrolleren. Tror det vil bli veldig kult i skytespill bl.a

 

Skulle ikke forundre meg om det blir kopiert av andre ganske kjapt.

Hmm, Noen som implementerte vibrasjon

http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock

Tror noen kopierte den.

 

greia med slike idiotiske teorier er at de kan gå over uendelig med diskusjon.

Er det noen som fant opp alt som vi vet om så er det "The big bang"

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Håper sjølv at Kinect v2 viser seg dugbart til andre spill enn "Kinectimals" og lignande. Trenger noe nytt og spennande i spillindustrien, for meg er det kinect og oculus rift som har muligheten til dette. Dei siste nyhetene om å dela spill med 10 folk er godt, slepper ein å sende fysisk utgave av eit spill til noen :)

 

Eller eit MMO som bytter tekst chat med VoIP hadde vert veldig artig!

 

Kinect vil kunne brukes til headtracking i bilspill. Det tipper jeg blir standard.

 

Titte rundt hjørner i skytespill. Til å kunne gi stemmekommandoer osv.

 

Blokkering i la oss si skyrim f.eks kan gjøres ved at man bare løfter kontrolleren opp mot ansiktet f.eks.

 

Det vil bli massevis av måter kinect brukes til i vanlige spill også, som ikke innebærer hopp og sprett. Det er jeg ganske sikker på.

 

Hmm, Noen som implementerte vibrasjon

http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock

Tror noen kopierte den.

 

greia med slike idiotiske teorier er at de kan gå over uendelig med diskusjon.

Er det noen som fant opp alt som vi vet om så er det "The big bang"

 

?

 

jeg snakker om rumble i triggerene, ikke rumble generelt.

Lenke til kommentar

Major Nelson assured us that at the end of this generation's lifecycle, when the Xbox One's servers shut down permanently, you'll still be able to play your old games.

In an interview with /r/games, Larry "Major Nelson" Hryb answered some of the most "upvoted" questions from the popular videogaming sub-reddit. Right off the bat, he was asked what would happen after the Xbox One servers are shut down at the end of the new generation. Specifically, he was asked if games would be unplayable after Microsoft pulled the plug. His response was a reassuring one: "That's certainly something we would not do. That's not the way the system is designed. It's designed for flexibility. But let's get the system out there first."

Next, Hryb was asked whether players who were banned from Xbox Live would lose access to the single player portion of all of the games they have registered to their account. "Absolutely not," Hryb replied with confidence

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...