Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ikke noe å si på det. Men måten han intervjuet på, var amatørmessig.

Fyren sto jo og beklaget for alt du klager om.

 

Han sier tilogmed at vi skal vere diplomatisk.

Kan ikke se hva som er galt med dette. fyren tør si hva fansen mener.

 

Skulle likt og se deg stå der med microphone og en intervju sheet i hånden, du hadde pisset deg ut, garantert.

 

(edit)

 

Fyren står der rett og slett og gjør seg klar for og gjøre noe ingen intervjuere har gjort.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tipper jeg hadde vært fornuftig nok til å forberede meg først. Samme det.

 

Uansett. Når det kommer til innholdet i intervjuet. Det er vanskelig å fastslå om man kan låne spill til kun familien eller vennegjengen. Nå vet jeg ikke hvordan Microsoft kan verifisere hvem som er i familie eller ei, så jeg holder en knapp på at spillene kan lånes til 10 personer man selv velger.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Spørs om Larry sluppet så billig unna hvis Joe hadde fått spurt de siste, viktige spørsmålene.

Det kom for så vidt ikke frem noe nytt ut av intervjuet.

Lenke til kommentar

Anonymous Xbox engineer explains DRM and Microsoft's Xbox One intentions

 

Om vi faktisk får lågare prisar på X1 på grunn av dette så er jo det supert, men eg held meg litt skeptisk enn så lenge.

 

Spent på korleis denne familiedelinga foregår. På intervjuet med Major Nelson virka det jo nesten som du kan definere fritt kven som er i din familie slik at dei kan dele spel mellom seg. Det hadde jo vore veldig kult i så fall!

Lenke til kommentar

Anonymous Xbox engineer explains DRM and Microsoft's Xbox One intentions

 

Om vi faktisk får lågare prisar på X1 på grunn av dette så er jo det supert, men eg held meg litt skeptisk enn så lenge.

 

Spent på korleis denne familiedelinga foregår. På intervjuet med Major Nelson virka det jo nesten som du kan definere fritt kven som er i din familie slik at dei kan dele spel mellom seg. Det hadde jo vore veldig kult i så fall!

 

Postet den der tidligere, men anbefaler folk å lese igjennom dette her. Om det ligger noe i det er det ihvertfall av interesse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er jeg som er sær, men jeg syns det var slitsomt å se det intervjuet.

intervjueren var masete, avbrøt hele tiden og han sto og veivet med armene.

 

Når vi snakker om kontrollere. Controller S er vel en av de beste spillkontrollene som er laget noensinne, i mine øyne.

 

Masete? Han har forklart veldig godt hvorfor han stresset.

 

Major Nelson klarer ikke engang å svare på noe så viktig som hva som skjer med spillene våre den dagen Microsoft ikke støtter serverne som verifiserer de. Han kunne sagt noe så enkelt som at dersom den dagen kommer vil Microsoft gjøre sånn at Xbox One fungerer helt offline. Det virker som de ikke har tenkt på dette i det hele tatt. Hvordan vet vi at våre investeringer i Xbox One er trygge når de ikke kan gjøre rede for hva som skjer med konsollen og spillene våre i fremtiden? Kjøper jeg en PS4 vet jeg at mine innkjøp står trygt på hylla, og for alltid vil fungere.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Anonymous Xbox engineer explains DRM and Microsoft's Xbox One intentions

 

Om vi faktisk får lågare prisar på X1 på grunn av dette så er jo det supert, men eg held meg litt skeptisk enn så lenge.

 

Spent på korleis denne familiedelinga foregår. På intervjuet med Major Nelson virka det jo nesten som du kan definere fritt kven som er i din familie slik at dei kan dele spel mellom seg. Det hadde jo vore veldig kult i så fall!

 

Dette hjalp ingenting. Om forbrukerne ønsker noe som ligner på Steam, så er det vel bare å gå for PC og Steam? Vi vet fra før at Steam er billig. Microsoft har ikke sagt at du skal bytte til digitalt over natta fordi spillene blir billigere. De annonserte spillene til Xbox One ligger uansett i samme prisklasse som spillene til PS4, som samtidig gir deg eierskap til det man kjøper.

Lenke til kommentar

Intervjuet fant sted sånn "midt-imellom" elle på farten om du kan kalle det akkurat det. Med andre ord, en lite ideell situasjon for ett intervju.

 

Den linken over handler mer om hva som er planen på sikt, og samtidig omhandler den drm-politikken, og utifrå det som blir sagt kan dette raskt endre seg i tiden fremover om det skulle være ett behov.

 

Les: om konsollen bunner max.

 

Dersom det er ekte selvfølgelig.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Intervjuet fant sted sånn "midt-imellom" elle på farten om du kan kalle det akkurat det. Med andre ord, en lite ideell situasjon for ett intervju.

 

Den linken over handler mer om hva som er planen på sikt, og samtidig omhandler den drm-politikken, og utifrå det som blir sagt kan dette raskt endre seg i tiden fremover om det skulle være ett behov.

 

Les: om konsollen bunner max.

 

Dersom det er ekte selvfølgelig.

 

Vi ser det ikke, men Joe har fortalt at de nærmest står å krangler om Larry sin oppmerksomhet på sidelinjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...