MR SPEED Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg ser på å bytte til Xbox one, men jeg bruker hovedsaklig kinect for trening etc. Er det noe vits å vente på at prisen går ned, eller kan jeg like så godt bestille nå? (tenker hvor lang tid det tar før prisen justeres) Hvis du har veldig løst på xbox one så pre ordrer du den, men hvis du vil vente så venter du men da trur jeg det er veldig vansklig og fått pre ordre xbox one da rett etter relase dato jeg kan ta feil der. Men er du som bestemmer om du vil pre ordre nå eller vente da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg ser på å bytte til Xbox one, men jeg bruker hovedsaklig kinect for trening etc. Er det noe vits å vente på at prisen går ned, eller kan jeg like så godt bestille nå? (tenker hvor lang tid det tar før prisen justeres) Spørs å lenge du er villig til å vente egentlig, tipper ikke maskinen kommer til å falle noe før om et halvt år tidligst. Og da snakker vi kanskje noen hundrelapper? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det blir gøy og se åsen xbox one kontroleren er forhold til xbox 360 kontroleren er da, om den er bedre og holde i og batteri tiden er bedre da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Har stor tro på den nye kontrollen altså Alt er forbedret etter det jeg kan se! Spent på den nye ristefunksjonene også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Er også veldig spent på hvordan kontrolleren er, vibrasjons funksjonene virker spennende og ikke minst impulse triggere. Men så dem på Pressfire? sa at plasten føltes billig ut i forhold til X360 og den nye PS4 kontrolleren. Gjenstår å se...folk har så mye preferanser når det kommer til håndkontrollere atte. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Spørs å lenge du er villig til å vente egentlig, tipper ikke maskinen kommer til å falle noe før om et halvt år tidligst. Og da snakker vi kanskje noen hundrelapper? Tenker så mye kinect for gamle xbox med krav om lys irriterer meg, så er bør jeg kanskje med en gang....droppet jo multimediaenhet og ventet på denne Boxee kræsjer veldig mye syns jeg Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg er spent på om de får solgt noe 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg er spent på om de får solgt noe Tror ikke du skal uroe deg så altfor mye... Ingenting å miste nattesøvnen av. 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Det blir gøy og se åsen xbox one kontroleren er forhold til xbox 360 kontroleren er da, om den er bedre og holde i og batteri tiden er bedre da Jeg liker designet på den nye kontrolleren. Noen som savner denne da? The good old "Duke" Endret 15. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg likte den faktisk ganske godt da den kom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg hater den, bokstavelig talt. Haha, faen så vond jeg syntes den var. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Jeg hadde to av "Duke" kontrolleren, jeg skaffet meg aldri "Controller S". Altså denne Endret 15. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Husker jeg og naboen ble skuffa da de nye kom, pleide å bytte på hvem som fikk bruke "krabben". Begge var vant med PlayStation-kontrollere, og ble i stor grad frelst. Nå har jeg dog modnet og slått meg til ro med at Microsoft tok et godt valg med å introdusere lillebror.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Controller S var god synes jeg! Ligner jo veldig på den som er nå. Den første hadde jeg aldri dog (tok tid før jeg fikk Xbox, hadde PS2 først). Fikk prøvd den da. For en møkka-kontroller! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) http://www.neogaf.co...ad.php?t=591726 Løsningen på "DRM-problemet" som vi har diskutert her før har nå blitt anbefalt direkte til Major Nelson. Han sier han skal sjekke om de kan fikse det, noe som hadde gjort alle fornøyde. Dessverre kommer det nok ikke til å skje, men dæven for en positiv PR Microsoft hadde fått om de hadde gjort det. Edit: Også nytt om Family Sharing. Angry Joe spurte Major Nelson det i et intervju. Har vært spørsmål om man f.eks kan kjøpe Battlefield 4 og dele spillet med en venn og spille multiplayer. Dette går ikke, spiller to samme spillet er det singleplayer only (kanskje personen som eier spillet kan spille multiplayer, det er jeg litt usikker på). Edit2: Dette ligner faktisk veldig mye, som jeg har skrevet før, om hva Sony gjorde med PS3. Dette sa Tretton i 2006: Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up to five other PS3 machines. If a player logs into his PlayStation 3 account on a friend's system, he can download any game he has already purchased. "You can send that content to four other friends for that initial investment," said Tretton. "We want to get the game in as many hands as possible." "It's not about generating profits at each and every interaction with the consumer," he said. "I think that really offsets the argument that says, 'Wow, that's a really pricey system.'" Sony forandret det til slutt (tok da noen år) så nå er det bare to konsoller istedenfor fem. Endret 16. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Det jeg ser formeg; Serverene går ned i lenger en 24timer, de finner ut at de har drete på draget, fjerner online kravet. Uansett, jeg ser ikke det store poenget, vil da tru at de fleste som bor i dette århundre har internett. Vell, kjipt at vi i norge ikke får DayOne Edition, ser ihvertfall ikke slik ut. Annen sak; hvordan er MS på service av produkter ? (lurer på hvor jeg skal bestille konsollen) eddit; Hmm klarte å legge inn DayOne Edition i handlekurven, men trykker jeg på produktet kommer jeg på finske siden til DayOne Edition uten merkene som Usa har -.- Endret 16. juni 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg liker designet på den nye kontrolleren. Noen som savner denne da? The good old "Duke" jeg nådde nesten ikke knappene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Intervju med Major Nelson og Angry Joe. Nå høres det forresten ut som deling av spill må foregå med familien, og ikke hvem som helst. Vet ikke helt hvordan det høres ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Kanskje det er jeg som er sær, men jeg syns det var slitsomt å se det intervjuet. intervjueren var masete, avbrøt hele tiden og han sto og veivet med armene. Når vi snakker om kontrollere. Controller S er vel en av de beste spillkontrollene som er laget noensinne, i mine øyne. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Kanskje det er jeg som er sær, men jeg syns det var slitsomt å se det intervjuet. intervjueren var masete, avbrøt hele tiden og han sto og veivet med armene. Når vi snakker om kontrollere. Controller S er vel en av de beste spillkontrollene som er laget noensinne, i mine øyne. intervjueren er hardcore Xbox fan. så han har rett og stille spørsmål. Han prøvde før og vere snill men han fikk døren mot fjeset. Nå har han lært hvordan man snakker men folk høyt oppe. Endret 16. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå