Muggkaare Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kanskje du skal begynne å revurdere om du skal spre all bullshitten fra neogaf som virale sony folk finner på? Begynner å bli ganske mye tullball nå. Nå må du faen meg gi deg. Jeg kommenterte en annen post, og sa at jeg blir OVERRASKET om dette skjer, men at jeg synes man fortjener å bannes om man spiller multiplayer. Med andre ord, så forsvarte jeg fuckings Microsoft. Kanskje du skal åpne øyene dine litt? 7 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg skal være enig med Gine her. Han har vel faktisk postet relevant informasjon i denne tråden og vært med på å skape en diskusjon tråd. Så jeg skjønner ikke hva du er ute etter Knuttsen? 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Ginegopølglolgoogl Necrologos er jo faktisk en av de som faktisk er litt seriøse her Endret 15. juni 2013 av Argoniel 3 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Nå må du faen meg gi deg. Jeg kommenterte en annen post, og sa at jeg blir OVERRASKET om dette skjer, men at jeg synes man fortjener å bannes om man spiller multiplayer. Med andre ord, så forsvarte jeg fuckings Microsoft. Kanskje du skal åpne øyene dine litt? Du postet tweeten.. Du poster nesten alt søppel som neogaf driver å sprer. Nei, stemmer du gjorde ikke det denne gangen. Endret 15. juni 2013 av Knuttsen 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Du postet tweeten.. Du poster nesten alt søppel som neogaf driver å sprer. Nei, stemmer du gjorde ikke det denne gangen. Visste du at NeoGAF er det mest innflytelsesrike spillforumet på Internett? Det som blir lagt ut på NeoGAF har enorm sjanse for å bli sett av arbeidere hos Microsoft, Sony, Nintendo osv. EDGE har skrevet en aritkkel om NeoGAF: http://www.edge-onli...-medias-agenda/ GameTrailers sin NeoGAF dokumentar. Fra Wikipedia: The site is well known for its strict moderation. Many developers and publishers have said the site has a substantial impact on the industry, and many use it to get user feedback on their games Endret 15. juni 2013 av fantomena Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hva så om noen bare sprer dritt om Xbox One? Jeg liker Xbox One. Og kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg Xbox One etter hvert. Kanskje seks eller tolv måneder. Men jeg irriterer meg ikke over folk som ikke har noe bedre å gjøre enn å trekke konsollen ned i søla. Hva har det å si? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Men jeg irriterer meg ikke over folk som ikke har noe bedre å gjøre enn å trekke konsollen ned i søla. Hva har det å si? Sikkert fordi mye at det ikke tilfører noe til diskusjonen rundt konsollen, det blir repetitivt og kjedelig. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Sikkert fordi mye at det ikke tilfører noe til diskusjonen rundt konsollen, det blir repetitivt og kjedelig. Nja. Eller at folk identifiserer seg så mye med konsollen, at de tar all kritikk av den personlig. Hvis man liker konsollen burde man kunne ta rennefart og drite i hva andre mener om den. 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det stemmer selvsagt ikke. Alle disse tullenyhetene, som USA's miltær bullshit osv, skapes av virale sony folk som driver å sprer bullshit på internett nå. Synes det er ganske utrolig at ikke flere ser igjennom dette. Det der var det jo Xbox-support som skreiv. De ble bare misforstått. Tviler på at Sony har behov for å drive propaganda mot Xbox. Legg også merke til at MS ikke avkrefter noe. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det der var det jo Xbox-support som skreiv. De ble bare misforstått. Tviler på at Sony har behov for å drive propaganda mot Xbox. Legg også merke til at MS ikke avkrefter noe. De driver å spør xbox support masse spørsmål i håp om at noen skal komme med feil svar. Og det skjedde. Xbox support trodde spørsmålet gjaldt 360. Men da har de fått svaret de ville ha så sprer de det overalt. Og når ms support senere forklarer at det ikke stemmer så er det for sent, bullshitten er spredd overalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Nå må du faen meg gi deg. Jeg kommenterte en annen post, og sa at jeg blir OVERRASKET om dette skjer, men at jeg synes man fortjener å bannes om man spiller multiplayer. Med andre ord, så forsvarte jeg fuckings Microsoft. Kanskje du skal åpne øyene dine litt? Jeg skal være enig med Gine her. Han har vel faktisk postet relevant informasjon i denne tråden og vært med på å skape en diskusjon tråd. Så jeg skjønner ikke hva du er ute etter Knuttsen? Dette! 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Gine poster ikke søppel. Om det er noen som burde få pes så er det fantomena for å gjenta hva han sier hele tiden. Det er slitsomt, ikke informasjon som kan være sann eller ikke fra neogaf som Ginecólogo Necrolamedor poster. Endret 15. juni 2013 av Maury 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Xbox One Controller vs Xbox 360 Controller Liker det jeg ser altså Litt spent på hvor vidt den utvidede rumble-funksjonene blir tatt i bruk i de forskjellige spillene, potensialet er jo bra. Endret 15. juni 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kom over et godt poeng. Hvis man f.eks spiller på xbox 360 i dag og kjøper ps4 fremfor xbox one så vil man måtte betale to forskjellige online abbonementer for å spille online på begge. Holder man seg til xbox one derimot, så vil jo xbox live abbonementet du allerede har fungere på begge maskinene. Med mindre man dropper 360'en helt når ps4 kommer ut da. Uansett, var noe jeg ikka hadde tenkt over. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Tipper ingen her bryr seg, men leste på N4G i dag at man trolig heller ikke kan selge sin brukte Xbox One. Kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kom over et godt poeng. Hvis man f.eks spiller på xbox 360 i dag og kjøper ps4 fremfor xbox one så vil man måtte betale to forskjellige online abbonementer for å spille online på begge. Holder man seg til xbox one derimot, så vil jo xbox live abbonementet du allerede har fungere på begge maskinene. Med mindre man dropper 360'en helt når ps4 kommer ut da. Uansett, var noe jeg ikka hadde tenkt over. Kom over et godt poeng idag jeg og, en hacker kan ikke komme å ta de fysiske spillene mine Da jeg har et balltre under sofaen til enhver tid. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kom over et godt poeng idag jeg og, en hacker kan ikke komme å ta de fysiske spillene mine Da jeg har et balltre under sofaen til enhver tid. Hva om huset og de fysiske spillene dine brenner opp? Dumme poeng fortjener dumme svar 5 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hva om huset og de fysiske spillene dine brenner opp? Dumme poeng fortjener dumme svar Hva om jeg fortalte deg at jeg reddet spillene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Ikke gidd å dra den der noe lenger, plz. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hehe, jeg ville bare se om det ble noen reaksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå