Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det endel rart.

 

*snipp snipp*

 

Haha ja det kan jeg tro. Jeg er ikke teknologi-geniet for å si det sånn. Forstår ting på min egen rare måte. MEN det er helt sant det jeg sa om at det var noen i et intervju på gamespot som snakket om at det ville være mer positivt å jobbe med Xbox One enn PS4. (Og at dette hadde en sammenheng med likheten til PC + det cloud opplegget). Søren klype at jeg ikke husker hvilket intervju det var, hvis ikke skulle jeg linket til det. Hvor vidt det han sa stemmer med virkeligheten kan jo så klart diskuteres - og den diskusjonen skal absolutt ikke jeg ta. Det har jeg ikke nok kunnskap til.

Endret av Aniratak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forza 5 så griselekkert ut. Plukker det opp på dagen når jeg henter min Xbox One på Gamestop. Første bilspillet jeg får se i 1920x1080p noengang på en konsoll :)

 

Bestilte selv forza 5 i dag på gamestop å dobbelt sjekket at min xone der er virkelig i rute.. day one edition confirmed

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siktet til den setningen. Det funket forrige gang, og folk kunne kommunisere fra dag 1. Når er jo Kinect grunnen til at konsollen er noe dyrere enn PS4, og at denne er mere avansert enn den første dritten er det jo ingen tvil om. Nå skal ikke jeg legge ut om hvor lite sugen eg er på Kinect og dette. Hvordan er det å spille og kommunisere med lyd på over høytalere når det kommer til Kinect? Ingen god opplevelse vil jeg tro. Sitter man nærme nok, og bruker lyden fra spillet i headset er det jo gode ting :)

Vel, det var nettopp denne setningen jeg siktet til også. Jeg skriver da rimelig tydelig at jeg synes det blir litt flaut å synes det er negativt om det ikke følger med. Dette er da på ingen måte det samme som å si at jeg synes det er negativt om det følger med. ;)

 

Men nok om den setningen. Hater headsett og bruker kun når jeg må. (Dårlig lydfølelse, klamt, tungt, og smertefullt på alle mulige måter) Ikke at dette har noe med diskusjonen å gjøre, men det betyr at kommunikasjon her i gården gjerne går over en stasjonær Mic og høyttalere. Fungerer greit det. Har ikke hatt noe problem med kommunikasjonen.

 

Og faktum er jo at du skal kunne snakke til Kintec-saken, og det vil da jo følgelig kunne ta opp lyd på en god måte. Ja, teknologisk sett langt forran en liten dum mic man finner på headsett, så det spørs jo bare å se hvor godt det fungerer til slutt.

 

Men jeg står fortsatt på mitt når jeg synes det er smålig om man i det hele tatt tar slike småfiks med i vurderingen om man skal ha enten det ene elelr det andre. Da bør man heller bry seg mer om hvilken kvalitet og lengde HDMI-kabelen har (eller om det følger med noen i det hele tatt). Dette er jo faktisk noe man MÅ ha. ;)

Lenke til kommentar

*snip

 

HDMI-kabelen som fulgte med Premium boksen min bruker jeg faktisk den dag i dag, så MS leverte varene tilbake den gangen ihvertfall :p Jeg har faktisk enda til gode å ødelegge en HDMI-kabel, bilde - og lydmessig er det ingen forskjeller her. Så alt i alt er det jo byggekvaliteten som teller :)

 

Xbox One er allerede bestilt, så jeg får heller se meg om etter ett headset når den tid kommer. Selv om jeg mener dette er en selvfølge å levere med konsollen, men det får så våre.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...