Civilix Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nå er det vel en stund siden gode Cliffyb var relevant, men det er fint å høre at han kan argumentere for seg i denne saken vertfall. 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Gamestop Norge la akkurat ut dette bilde... lol? Seriøs bedrift Quote tatt fra sist link "Those of you telling me 'then just lower the game budgets' do understand how silly you sound, right?" - Cliff. Har sansen for han. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i helvete er det ikke med headset i pakken denne gangen? Det er jo helt absurd?? Til og med Sony har lært dette nå, og tilbyr ett søtt lite sett i pakken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det er en Gamestop-ansatt som driver den sida. En idiot også, vel og merke hvis han ikke har fått med seg flere. Endret 14. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Man skal vel bruke kinect å kommunisere med. Å sitte med bare kinect på X360 funker svært dårlig når man nesten ikke hører folk pga lyden fra spillet. Så eg får håpe det blir gjort en endring. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i helvete er det ikke med headset i pakken denne gangen? Det er jo helt absurd?? Til og med Sony har lært dette nå, og tilbyr ett søtt lite sett i pakken. Kommer med kablet headset leste jeg? Hørte også noe om at headsett produsert av andre merker ikke vil funke på X1? At de må lage nye modeller? Har ett Turtle Beach headset som jeg er jævlig fornøyd med, men dritt om jeg må kjøpe nytt fordi det er ny konsoll =/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Kommer med kablet headset leste jeg? Oi, leste akkurat det motsatte? Har du en kilde på det, i såfall my bad Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hvorfor i helvete er det ikke med headset i pakken denne gangen? Det er jo helt absurd?? Til og med Sony har lært dette nå, og tilbyr ett søtt lite sett i pakken. Må jo kjøpe et skikkelig headsett uansett.. kan jo ikke spille med den dritten som følger med. Men ja, mener også at det skal følge med et sånn 10-kroners headsett som det bruker å gjøre. Endret 14. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i helvete er det ikke med headset i pakken denne gangen? Det er jo helt absurd?? Til og med Sony har lært dette nå, og tilbyr ett søtt lite sett i pakken. Lært? Det er jo bare et dårlig salgstriks å legge med ubrukelig billig drit da. :-PKinetec følger vel med, som representerer det ypperste innen innovasjon på konsollene og high-tech utstyr. De kunne i praksis tatt 4-5000kr for slikt utstyr alene om vi ser på tilsvarende teknologi. (På samme måte som at PS3 kunne tatt 4-5000kr for Blu-ray spilleren i sin tid om de solgte det separat) Det blir da nesten litt flaut å se på det som negativt at det ikke følger med noe billig skrap. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Må jo kjøpe et skikkelig headsett uansett.. kan jo ikke spille med den dritten som følger med. Men ja, mener også at det skal følge med et sånn 10-kroners headsett som det bruker å gjøre. Det fungerte da glimrende på 360. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Haha, greier de å age en konsoll i ekte nille kvalitet denne gangen også tror jeg det er rimelig no-go for MS denne generasjonen. En slik fadese kan de ikke ha råd til samtidig med den allerede negative publisiteten de når har fått rundt Xbox One ja det ville nok vært riiimelig ille om noe lignende skjedde igjen. Sist gang reddet de seg pga PS3 kom så mye senere. På den andre siden burde det være lettere å unngå slik flause når de kjører "alt" varmt utstyr på en brikke. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Oi, leste akkurat det motsatte? Har du en kilde på det, i såfall my bad Finner ikke link, så kan godt mulig bare være en påstand fra en bruker her, mulig jeg blander Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Lært? Det er jo bare et dårlig salgstriks å legge med ubrukelig billig drit da. :-P Kinetec følger vel med, som representerer det ypperste innen innovasjon på konsollene og high-tech utstyr. De kunne i praksis tatt 4-5000kr for slikt utstyr alene om vi ser på tilsvarende teknologi. (På samme måte som at PS3 kunne tatt 4-5000kr for Blu-ray spilleren i sin tid om de solgte det separat) Det blir da nesten litt flaut å se på det som negativt at det ikke følger med noe billig skrap. Selvfølgelig bør det følge med headset. MS la opp til online aktivitet på 360 og la med ett fullt brukende headsett i de dyreste pakkene på 360. Sony gjorde ikke dette, og det resulterte i at folk ikke hadde kommunikasjonsmulighetet online, eller at folk kjøpte ulike jalla bt-sett. Ble bare ett helvetes kaos online på ps3. I tillegg var jo online biten helt jalla hos Sony. Legger man med ett sett , stiller ihvertfall alle på lik linje, hvordan faen det er negativt forstår ikke jeg. Endret 14. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) (På samme måte som at PS3 kunne tatt 4-5000kr for Blu-ray spilleren i sin tid om de solgte det separat) De kunne, men Sony gjorde noe genialt. De solgte PS3 med tap, og sikret en Bluray-spiller i en haug av husstander, og vant "krigen" mot HD DVD. Litt off-topic men men. Det fungerte da glimrende på 360. Joda, fungerte jo greit nok sånn egentlig. Er kanskje bare jeg som er sær som foretrekker et ordentlig headsett med lyd i i tillegg. Endret 14. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jada det er selvfølgelig konge me god lyd i tillegg, slik som på PC. Men syns bare det er smålig å droppe selv noe så rimelig når de hadde det på plass forrige gang. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Selvfølgelig bør det følge med headset. MS la opp til online aktivitet på 360 og la med ett fullt brukende headsett i de dyreste pakkene på 360. Sony gjorde ikke dette, og det resulterte i at folk ikke hadde kommunikasjonsmulighetet online, eller at folk kjøpte ulike jalla bt-sett. Ble bare ett helvetes kaos online på ps3. I tillegg var jo online biten helt jalla hos Sony. Legger man med ett sett , stiller ihvertfall alle på lik linje, hvordan faen det er negativt forstår ikke jeg. Jeg har da ikke sagt at det er negativt. Les siste del av innlegget mitt på nytt. Men du kan kommunisere via kintec, så det er ikke noen begrensning som kan sammenlignes med det du beskrev. Forskjellen er bare at du ikke hører for deg selv. Og har man krav her, så har man også slikt fra føR. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Fy fanken som jeg håper ny Xbox støtter ratt fra f.eks Logitech. Liker ikke at jeg enten måtte velge noe skrot (trådløst ratt fra microsoft f.eks?) eller noe dritdyrt fra Fanatec. Jeg krysser fingrene for at det kan lages ett sett som funker på både Xbone og PS4! Jeg vil ha ratt og pedaler men jeg er ikke seriøs nok til å gidde å kjøpe Fanatec. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jada det er selvfølgelig konge me god lyd i tillegg, slik som på PC. Men syns bare det er smålig å droppe selv noe så rimelig når de hadde det på plass forrige gang. Men da er vi jo egentlig enige sånn sett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det blir da nesten litt flaut å se på det som negativt at det ikke følger med noe billig skrap. Siktet til den setningen. Det funket forrige gang, og folk kunne kommunisere fra dag 1. Når er jo Kinect grunnen til at konsollen er noe dyrere enn PS4, og at denne er mere avansert enn den første dritten er det jo ingen tvil om. Nå skal ikke jeg legge ut om hvor lite sugen eg er på Kinect og dette. Hvordan er det å spille og kommunisere med lyd på over høytalere når det kommer til Kinect? Ingen god opplevelse vil jeg tro. Sitter man nærme nok, og bruker lyden fra spillet i headset er det jo gode ting Endret 14. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Skal ikke bruke Skype på X1 eller kjøpe dems headsett, hadde vært greit dem kunne lagt det med. Klarer ikke helt forstå hvordan lyden kan bli bra om man bruker Kinect 2.0 imens du spiller spill på et anlegg på 4000kr og oppover. Om jeg trenge å snakke med noen imens jeg spiller (hovedsaklig ingen snakking om det er gode singelplayerspill) så går jeg på Skype på PC og bruker mitt headsett der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå