Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok ha begge, men jeg starter med One. Jeg synes det negative har blitt overdrevet til de grader. Steam er jo bra på PC, så en lignende løsning på konsoll er bra for min del. Jeg selger sjelden spill, og ikke kjøper jeg brukt. For meg overskygger det positive det negative.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg trudde de hadde gått vekk fra dette?

Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å styrte dette så langt ned i bakken? Det er jo ikke Sony som "vinner", det er jo MS som grøftkjører sin konsoll som har stått ganske støtt siden de kom inn? Eneste Sony trenger gjøre er jo å stå på sidelinjen og måpe.

Lenke til kommentar

En må jo bare lure på om dette virkelig er bedre for utgiverne enn et DRM-fritt system.

Husker på PS3 man kunne dele spillet til 5 andre personer, nå har dem kuttet det ned til bare 2.

Men her må man "låne" vekk accounten til en man stoler på, kun gjort det med et par av mine kjente :)

I disse dager "låne" jeg ikke vekk kontoer, har altfor mye spill som kan bli lastes ned av dem jeg kjenner!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker på PS3 man kunne dele spillet til 5 andre personer, nå har dem kuttet det ned til bare 2.

Men her må man "låne" vekk accounten til en man stoler på, kun gjort det med et par av mine kjente :)

I disse dager "låne" jeg ikke vekk kontoer, har altfor mye spill som kan bli lastes ned av dem jeg kjenner!

Mulig jeg missforstår deg nå, men det er ikke snakk om å låne bort kontoen din her slik. Du gir 10 personer tilgang til ditt spill bibliotek. Alle i din "familie" kan laste ned spillene du har i dette biblioteket og du kan laste ned alle spillene dem har i sine bibliotek.

Lenke til kommentar

Mulig jeg missforstår deg nå, men det er ikke snakk om å låne bort kontoen din her slik. Du gir 10 personer tilgang til ditt spill bibliotek. Alle i din "familie" kan laste ned spillene du har i dette biblioteket og du kan laste ned alle spillene dem har i sine bibliotek.

Ahh ok. Tenker det var jeg som missforsto det som ble skrevet. Men det skal jeg ikke godta fordi da vil alle komme til meg som siklende hunder å si: Ahhh please få tilgang på ditt spillbiblotek. Kommer da å si nei fordi jeg har for mange spill :)

Denne generasjonen tar en helomvendig i spillene vil jeg tro.

Kjøpte Xbox 360 for dems eksklusiver/multiplatts og PS3 hovedsaklig eksklusivene.

Som den nye generasjonen som starter for fullt i vinter gjør jeg det motsatte, X1 for eksklusivene og PS4 for eksklusivene/multiplatts.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BMqF-7LCcAAyWvl.jpg

Minner meg litt om hvordan det var med EAs kundesupport rundt og etter release for Origin. Virker som om de er like forvirret som resten, egentlig, og ikke helt vet hva de skal svare.

Edit: Føler synd på de som jobber som support, har lest litt igjennom, og det er ikke lett å prøve å gjøre en god jobb og være seriøs med så mye rart, tull og skit de får.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BMqF-7LCcAAyWvl.jpg

Minner meg litt om hvordan det var med EAs kundesupport rundt og etter release for Origin. Virker som om de er like forvirret som resten, egentlig, og ikke helt vet hva de skal svare.

Edit: Føler synd på de som jobber som support, har lest litt igjennom, og det er ikke lett å prøve å gjøre en god jobb og være seriøs med så mye rart, tull og skit de får.

For mange år sidan jobba eg sjølv på teknisk support. Marknadsfolka våre gjekk ut med ei melding - medan sjefane våre kom med ei anna melding.

Det var til tider utruleg tøft å sitje på support - eg føler med dei i @XboxSupport. Dei får nok utruleg mykje verbal juling, over noko dei ikkje har bestemt, og i alle fall ikkje kan forandre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...