LarZen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Bestiller folk fra komplett allerede? Jeg ville heller ventet til lansering og kjøpt hos elkjøp/lefdal. De vil nok selge billigere enn alle andre igjen, som de gjorde med 360. Er bare å bestille nå hos fks Elkjøp. Prisen vil bli justert så fort dem har forhandlet seg frem til noen bra priser. Og du vil få den til den prisen, dem kommer sikkert med forskjellige pakker også som en kan skifte til med en tlf eller epost. Tror det kan lønne seg å forhåndsbestille. 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Bestiller folk fra komplett allerede? Jeg ville heller ventet til lansering og kjøpt hos elkjøp/lefdal. De vil nok selge billigere enn alle andre igjen, som de gjorde med 360. De har foreløpig fått flere forhåndsbestillinger enn der er garantert konsoller dag 1.. Edit: Nei, vent, jeg forveksler med PS4. Endret 13. juni 2013 av K2D 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Les og kjøp! (Link til spill.no) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spaceworld og Coolshop selger også til 3999,-. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor forhåndsbestille egentlig, xbox one suger jo såpass at de blir ikke utsolgt på din lokale butikk? 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Du suger. Hold deg vekk fra denne tråden hvis du kun skal trolle. 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Enda en situasjon hvor Microsoft kanskje snur pga klager fra forbrukerne: Mulig det er for lite for sent for indie utviklere.. http://metro.co.uk/2013/05/23/indie-developers-abandon-xbox-one-as-xbox-live-arcade-axed-3805488/ http://thecontrolleronline.com/wp/wp-content/uploads/2013/06/Sony-PS4-Indie-Games.jpg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hadde funket om Xbox Two er bakoverkompatibel. Men det har vi ingen garanti for. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Så du tror ikke Indie-utviklere ønsker å nå flere? De ønsker vel at flest mulig skal få mulighet til å kjøpe/spille spillet deres, og gjør Microsoft det enkelt vil de selvsagt strømme til Xbox One også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor forhåndsbestille egentlig, xbox one suger jo såpass at de blir ikke utsolgt på din lokale butikk? Trolling, eller ikke. Jeg har sett flere avstemminger på nettet, og dersom det er noe logikk i disse tror jeg ikke Xbox One blir utsolgt ved lansering. Gamespot sin avstemming tror jeg viser hvilke land som har stemt, og så langt leder ikke Xbox i noen land. 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Blir indie-spill tilgjengelig også utenfor USA på neste gen? Endret 13. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Blir indie-spill tilgjengelig også utenfor USA på neste gen? Bildet er ikke av meg.. hæhæh. Indie spillene på 360 er tilgjengelige nesten overalt, bare ikke i Norge bl.a. I sverige er de tilgjengelige. Du kan også bare lage en UK gamertag f.eks å logge inn på Live å kjøpe så mange indie spill du bare vil fra din 360. Det har jeg gjort og har kjøpt noen. Trolling, eller ikke. Jeg har sett flere avstemminger på nettet, og dersom det er noe logikk i disse tror jeg ikke Xbox One blir utsolgt ved lansering. Så flott. Lettere å finne en da. Endret 13. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Så du tror ikke Indie-utviklere ønsker å nå flere? De ønsker vel at flest mulig skal få mulighet til å kjøpe/spille spillet deres, og gjør Microsoft det enkelt vil de selvsagt strømme til Xbox One også. Store Indie developers. har sagt rett ut at de gir ikke ut til Xbox one fordi de rett og slett er Indie. Kan ikke bli mere burned en det, Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Litt usikkert om det vil gå på Xbone, hvis de skal bruke IP-blokking, men jeg er 99% sikker på at alt av indiespill vil være tilgjengelig overalt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det noen som har hørt noe mer om ryktet som gikk at man skulle få 12 måneders gratis gull ved forhåndsbestilling av Xbox One? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Slakt http://www.youtube.com/watch?v=Sv22l-Km25I Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Slakt Eg synes nå spillet så ganske så bra ut, så det skal eg kjøpe. Er det noe eg ikke bryr meg om er hva andre mener, viktigste er at eg liker det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Slakt Flott, vekk med tidspresset. Har prøvd begge de to andre, men klarte bare ikke nyte det når det ligger og vaker i bakgrunnen. Trodde DR3 ville ha det samme og tenkte for meg selv at det var uaktuelt å kjøpe det spillet, men nå er det godt mulig jeg kjøper det. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Poenget mitt var at folk kjøper telefoner for å ha de i 2-3 år, ikke i 10 - 20 år. Det samme gjelder Xbox og det? Tror du at om 10 år så vil folk ha en Xbox 360? Den er da treg og gammel. Poenget er jo at din Xbox 360 fremdeles vil være funksjonell. Du vil fremdeles kunne se tilbake på din X360 konsoll og tenke at du kan sette den opp og teste en av de gamle favorittene du hadde tidligere. Det å ha en X1 konsoll sittende der om 10-20 år mens man vet den er ubrukelig vil jo selvsagt kun gjøre folk forbanna. Penger invistert i konsollen er penger du mister for godt hvis så er tilfellet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Synes også at Dead RIsing 3 ser veldig bra ut, men er litt skeptisk til at de skal gå for den gjengse Call of Duty-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå