Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her finner dere litt mer info om Xbox 720 og Xbox Mini.

 

http://www.vgleaks.c...x-roadmap-2013/

 

The purpose of the smaller Xbox unit is to compete with Apple TV, but also provides XBLA and 360 game support which will give it an edge over Apple TV. The rumors of “always online required” comes from the smaller Xbox unit which may not have a disc drive and like Apple TV it would require a network connection and internet to provide any real functionality. It may be possible they will design both consoles to be stackable.
Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Så...

 

Xbox Mini:

-Revidert utgave av Xbox 360 uten eget discdrev

-Er ment å være en konkurrent til Apple TV og et billigere alternativ til Durango

-Større fokus på "always online" (sier egentlig seg selv mtp at den ikke har et discdrev)

 

Xbox Durango:

-Den er "always online" på samme måte som stort sett alle andre moderne underholdningsmaskiner er "always online". Dvs at internett er viktig, men ikke et krav.

-Spiller brukte spill

-Støtter offline-spilling av spill

-Konkurransedyktig pris

-Har ikke innebygd støtte for 360-spill

-Kinect er med videre, men det er dog ikke det MS kommer til å legge vekt på

-Det er ventet at det skal komme en "specification update" snart, hva nå enn det betyr.

 

Xbox Mini + Durango:

-Bakoverkompabilitet med 360 spill

 

Rett meg om det er noe jeg har glemt eller misforstått.

 

Det er jo fortsatt et rykte, og noe av det høres litt for godt ut til å være sant, men dersom det stemmer så er det fortsatt håp for Durango.

Lenke til kommentar

Om dette er det ryktet har gått ut på, så er det en gledelig nyhet!

 

Skal ærlig talt si at jeg ikke engang har tenkt tanken på at det er to maskiner som kommer, og at alltid-online delen er på en mini-versjon. Kan være et smart trekk!

 

Gleder meg virkelig til noe offisielt kommer, uansett om det er positivt eller negativt (heller mot det første). Alle venter i spenning nå!

Lenke til kommentar

Det er ikke bekreftet nei, men så er det ikke bekreftet at Microsoft kommer med ny konsoll engang. Skal vi droppe å diskutere det for det?

 

Men altså, ryktene ser mer og mer troverdige ut, spesielt siden veldig troverdige kilder kommer med dem. Det er fremdeles rykter, men det er da virkelig interessant å diskutere for det. Som fotballsupporter burde du vite det.

 

Jeg er enig i at vi skal diskutere, men det har vært mer "sutring" over at den såkalte nye konsollen har kun "alwalys on".

 

Nå ser jeg det har komme nye rykter, som jeg håper stemmer. Det at MS vil gi ut en billigere konsoll må jo være perfekt for de som ikke spiller så mye og ønsker å svi av 4000 kr.

 

Xbox til alle!

Lenke til kommentar

Xbox Mini er totalt uinteressant. Litt som Wii Mini (eller hva den nå het som kom for en liten stund siden), bare med flere funksjoner. Kan se at den kan selge litt, men vil nok aldri bli noen storselger.

 

Durango/720 høres igjen knall ut, og blir spennende å se hva de kommer opp med. Se der hva "småting" som det å være tilkoblet 24/7 faktisk kan gjøre.

Lenke til kommentar

Hvilken enhet med WiFi er ikke tilkoblet 24/7 om den er innenfor sin trådløse sone?

 

Always on vil om den kreves å være tilkoblet til en hver tid være regnet som noe ganske negativt (ja, det finnes ikke en eneste god ting ved å kreve tilkobling).

Om den ikke MÅ være tilkoblet til enhver tid (altså at den ikke kobler ut om du går offline), så er det som en hver annen WiFI enhet...

 

At de nye konsollene går lenger med en form for skylagring er dog noe forventet, og har nok sine fordeler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...