MAG8 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Blir bare elite kontrolleren på meg når den kommer til butikk ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Samme her, men venter en stund for å forsikre meg om at v2 ikke har samme kvalitetsproblemer som originalen, samt ett godt tilbud selvsagt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Er veldig fornøyd med gears5 kontrolleren. Fint kompromiss med gummierte håndtak og teksturerte triggere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 noen har med one x som har prøvd nye COD? flyter det bra uten fps drops? står mellomn å kjøpe på ps4 eller x Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) noen har med one x som har prøvd nye COD? flyter det bra uten fps drops? står mellomn å kjøpe på ps4 eller x Spilt ett par timer på One X. Har 4K tv med HDR.Ser helt nydelig ut og flyter fint. Ser mye bedre ut en jeg trodde. Endret 29. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Det har vert en del reapporter om at spillet får konsoller rundt om til å tryne helt, men hvor vidt omfanget av det er veldig stort kan man jo bare spekulere i. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Det har vert en del reapporter om at spillet får konsoller rundt om til å tryne helt, men hvor vidt omfanget av det er veldig stort kan man jo bare spekulere i. Var en 80 gig patch her om dagen jeg måtte laste ned før jeg fikk starta spillet. Tipper den fiksa det meste for ikke merket noe trøbbel. Men kræsja vist konstant på release ja. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) X på tilbud til 3990kr INK Gears5+ og Call of Duty ModernWarfare https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-one-konsoll/51498/xbox-one-x-1-tb-gears-5-samlepakke-sort dyrt, hva blir prisen på Black Friday/Cyber Monday. Trenger blu-ray/4k spiller til ny tv nå fram til PS5 kommer. Helt uaktuelt å kjøpe ps4 pro, hvis ikke den blir mega billig da Eneste jeg har for øyeblikket er Netflix og Canal Digital tv box Endret 31. oktober 2019 av Centy88 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) dyrt, hva blir prisen på Black Friday/Cyber Monday. Trenger blu-ray/4k spiller til ny tv nå fram til PS5 kommer. Helt uaktuelt å kjøpe ps4 pro, hvis ikke den blir mega billig da Eneste jeg har for øyeblikket er Netflix og Canal Digital tv box Om du har en ny TV så støtter den vel avspilling av H265... Om du ikke har en hel haug med bluerayfilmer du ikke vil digitalisere da. Føler optiske media er litt avleggs. Kjøper av å til spill på plate da jeg vet jeg er lei dem etter 2 uker og kan da selge dem. Ellers har man jo alt digitalt. Endret 31. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Leste på pressfire at Game Pass får en shitload med flere spill de neste månedene, blant annet nye Flight Simulator, som ser SICK ut (og har hele 2 petabyte med kartdata, wowza! ? Tvungen streaming service i kamuflasje der ja. ). Og i tillegg så får xcloud Game Pass inkludert i prisen. MS gjør en god figur for tiden. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 fnwilborn skrev (1 minutt siden): Leste på pressfire at Game Pass får en shitload med flere spill de neste månedene, blant annet nye Flight Simulator, som ser SICK ut (og har hele 2 petabyte med kartdata, wowza! ? Tvungen streaming service i kamuflasje der ja. ). Og i tillegg så får xcloud Game Pass inkludert i prisen. MS gjør en god figur for tiden. Kunne jo alltids tilbudt kundene sine å laste ned kartdataene lokalt. 2 petabyte Xbox One X hadde vært noe ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 https://www.windowscentral.com/witcher-3-yakuza-and-more-announced-xbox-game-pass-x019 Rage 2, Remnant: From The Ashes, Witcher 3 og Halo Reach før året er omme, kurant samling av spill for de som eventuelt ikke har rørt dem tidligere. My Friend Pedro er jo og et fantastisk "indie" spill . Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Mye bra nytt fra X0 ja. Rare's Everwild så jo litt stilig ut. Digg at Rare virkelig er på banen igjen med spill som ikke har noe med kinect eller sport å gjøre. Og så er det kult at flere japanske spill finner veien til Xbox (Yakuza og Kingdom Hearts). Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 good guys MS, gadd aldri kjøpe Rage 2 men hypp på å teste Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 For meg er det helt sjef at Gamepass blir en del av Xbox cloud. Det vil jo bety en mengder av spill, både de jeg har og de som er med gamepass "on the go". Med tanke på hvor raskt mange spill kommer på gamepass så må jo dette være en sterk konkurrent til Google Stadia. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Elkjøp skal selge Xbox One All Digital edition til bare 999kr under Black week den 25. November 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Kjipt det ikke er en med BD-leser da... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 XtaZ skrev (På 23.11.2019 den 19.48): Elkjøp skal selge Xbox One All Digital edition til bare 999kr under Black week den 25. November På Cdon også Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 XtaZ skrev (På 23.11.2019 den 19.48): Elkjøp skal selge Xbox One All Digital edition til bare 999kr under Black week den 25. November Xbox One S All Digital Edition + Sea of Thieves, Minecraft, Fortnite Legendary Evolving Skin & 2000 V-bucks (Hardware) https://cdon.no/spill/xbox-one-s-all-digital-edition-sea-of-thieves-minecraft-fortnite-legendary-evolving-skin-2000-v-bucks-49352456 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Tror dere One X kommer til å gå noe lavere enn 3290kr i løpet av uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå