David_1214 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Dette stemmer dessverre ikke får beskjed om å lukke spillet på den andre enheten.... På xbox på gamertagen som har spillet være på konsollen og satt som hjemmekonsoll, også bare spille på en annen bruker? Funker da fint når jeg spiller samme spill jeg deler med en kamerat Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Må jeg ha to kontoer? Og to game pass da? Eier ikke spillet enda. Takk for svar Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Må jeg ha to kontoer? Og to game pass da? Eier ikke spillet enda. Takk for svar Nei, game pass og gold deles også med alle brukere på konsollen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 vurderte den dyre modellen men syns det blir litt dyrt kun for 1 spill Da ville jeg helt klart bare gått for PC. Kan aldri tenke på at fly simulator blir noe bra på en vanlig Xbox One. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Da ville jeg helt klart bare gått for PC. Kan aldri tenke på at fly simulator blir noe bra på en vanlig Xbox One. Hvis han synes one x blir for dyr er det garantert for dyrt med en gaming-PC. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Da ville jeg helt klart bare gått for PC. Kan aldri tenke på at fly simulator blir noe bra på en vanlig Xbox One.Ikke plass til pc her hos meg og ikke innteresert i å bruke mer penger på det Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Du finner vel en xbox one eller s for smårusk på finn? Sett flere på Facebook og som har gått for sånn 600kr. Vurdert å kjøpt noen bare for å få to ekstra stikker. Ikke mye verdi i de gamle, men de skal klare flightsim ja. Må ha S for å få HDR, men ser nok best ut på X. Får sikkert tak i en billig brukt X også. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Dette stemmer dessverre ikke får beskjed om å lukke spillet på den andre enheten.... Whaaat? Da har de endret det med Gears 5 dessverre :-/ Så da må man mao. ut med 2 kopier? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Du finner vel en xbox one eller s for smårusk på finn? Sett flere på Facebook og som har gått for sånn 600kr. Vurdert å kjøpt noen bare for å få to ekstra stikker. Ikke mye verdi i de gamle, men de skal klare flightsim ja. Må ha S for å få HDR, men ser nok best ut på X. Får sikkert tak i en billig brukt X også. Trygt å kjøpe disse brukt?Vil spillet yte bedre på den egentlig? Altså flight simulator? Personlig liker jeg best å kjøpe ting jeg skal ha lenge nytt Skal ha 1tb Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Trygt å kjøpe disse brukt? Vil spillet yte bedre på den egentlig? Altså flight simulator? Personlig liker jeg best å kjøpe ting jeg skal ha lenge nytt Skal ha 1tb Eneste forsjellen du vil merke mellom Vanlig og S er HDR støtte. Men X vil yte bedre. Xbox har full støtte for eksterndisker. På min gamle 500Gb har jeg en 1Tb ekstern tilkoblet. På Xen har jeg en 4Tb disk plugget i. Funker utmerket. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Så bedre grafikk på x kontra s? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Så bedre grafikk på x kontra s? Ser man på et gjennomsnitt spill for Xbox, så er det bedre grafikk på X enn S. Med det sagt, så er det ikke nok info om Flight Sim enda til å gi et svar med full garanti. Hadde kjøpt en brukt vanlig eller S, så billig som mulig. Og heller spart til neste generasjon Xbox som med all sannsynlighet kommer før jul 2020. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Ser man på et gjennomsnitt spill for Xbox, så er det bedre grafikk på X enn S. Med det sagt, så er det ikke nok info om Flight Sim enda til å gi et svar med full garanti. Hadde kjøpt en brukt vanlig eller S, så billig som mulig. Og heller spart til neste generasjon Xbox som med all sannsynlighet kommer før jul 2020. . Det blir nokk heller en ps4 på den plattformen:) Har fått tak i en xbox one x fra i fjor sommer 1tb til 2500. Er det god deal? Jeg har forresten full HD tv. er det da nødvendig med en x? Endret 16. oktober 2019 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) . Det blir nokk heller en ps4 på den plattformen:) Har fått tak i en xbox one x fra i fjor sommer 1tb til 2500. Er det god deal? Jeg har forresten full HD tv. er det da nødvendig med en x? Det er en god deal. Hadde one x før jeg hadde 4k tv, merket god forskjell på grafikk og spillflyt, selv med 1080p-tv. Mange spill sliter med å nå mer enn 900p på xbox one s eller original xbox one. Endret 16. oktober 2019 av Grimbeorn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 . Det blir nokk heller en ps4 på den plattformen:) Har fått tak i en xbox one x fra i fjor sommer 1tb til 2500. Er det god deal? Jeg har forresten full HD tv. er det da nødvendig med en x? Billigst den har vært solgt ny er 3290,- , og snittprisen ligger vel rundt 4000 . Så relativt kurrant tilbud det ja. Angående det siste spørsmålet, så er det litt vanskelig å svare, mtp. hvor lite vi vett om hva "X enhancments" Flight Sim får. Gir X kun bedre grafikk i 1080, men forsatt kun 30FPS? Mest sannsynlig ikke verdt det. Gir X et alternativ for 1080p og 60FPS? Da er det langt mer verdt det i min bok. Så beste er jo om du kan vente til det kommer mer info, om du ikke skal ha Xbox'en til andre ting i mellomtiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Bra pris på den One X Du finner jo mest sansynsligvis andre fete spill du kan spille i mellomtiden også. Det glimrende Gamepass renner vel over med titler tilgjengelig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Bra pris på den One X Du finner jo mest sansynsligvis andre fete spill du kan spille i mellomtiden også. Det glimrende Gamepass renner vel over med titler tilgjengelig. hva koster gamepas? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 hva koster gamepas? https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass#join Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Da ble det xbox one x. kan man ikke bruke vertical stand med x? finner ingen butikker som har Endret 16. oktober 2019 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Da ble det xbox one x. kan man ikke bruke vertical stand med x? finner ingen butikker som har https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/12170/powera-vertikalt-stativ-for-xbox-one-sort?scid=Pricecomparison2989_5_False&utm_id=Pricecomparison2989_5_False Den er til X, litt dårlig beskrivelse fra Elkjøp sin side. Endret 17. oktober 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå