LarZen Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Da tror jeg faktisk jeg bare må kjøpe en Har en kompis jeg sikkert kan prakke det Fifa-søppelet på også til halv pris så da får jeg One X og Gears 5 til bare 2140kr. Ser at Xbox One S er priset til det samme på nettsiden deres. Så det kan være at det er feil maskin i avisa...feilpriset. Men følg med på nettsiden og evnt gå til en lokal Elkjøp butikk som kanskje har den på lager så skal du ikke se bort ifra at du faktisk får den til den prisen om det viser seg å være feilpriset. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) Fuck. Ja det skulle ikke forundre meg da prisen egentlig var for god til å være sann. Selv de grusomme hvite Fallout 76 bundlene kostet jo 3000kr på det billigste og de sleit vel butikkene med å bli kvitt. Skal prøve koseprate litt med chatten når de åpner, eventuelt så får jeg bare stikke bort på Elkjøp å late som om jeg er overrasket over at prisen i butikk ikke matchet kundeavisa, om det faktisk er en feil Endret 29. september 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Der oppdaterte Elkjøp kundeavisen å ny pris er 4333kr. LAME Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Haha. Det er jo omtrent det den koster til vanlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Det var for godt til å være sant ja....kjipt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Dashboard oppdatering i vente. Microsoft fortsetter å prøve å finne seg selv ser det ut til. Ser kjapt ut Noen insidere som har fått oppdateringen? https://twistedvoxel.com/new-xbox-one-dashboard-update-faster/ Endret 1. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Noe sted man kan kjøpe sånne batteripakker til Xbox One-kontrollere som er HVITE? Jeg kjøpte sånn Phantom eller hva de het, men ønsker gjerne å slippe vanlige AA-batterier. Takk, takk! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Noe sted man kan kjøpe sånne batteripakker til Xbox One-kontrollere som er HVITE? Jeg kjøpte sånn Phantom eller hva de het, men ønsker gjerne å slippe vanlige AA-batterier. Takk, takk! Microsoft sin originale pakke er etter min erfaring den beste pakken. Bruker du bare det originale lokket til kontrolleren så fargen er iallfall riktig. Ellers har jeg kjøpt et par hvite batteripakker fra Pirhana fra Elkjøp (var dumpet til kr. 29,-), men de er av litt dårlig kvalitet. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/XONEPLAYCHKIT/xbox-one-play-charge-kit Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Microsoft sin originale pakke er etter min erfaring den beste pakken. Bruker du bare det originale lokket til kontrolleren så fargen er iallfall riktig. Ellers har jeg kjøpt et par hvite batteripakker fra Pirhana fra Elkjøp (var dumpet til kr. 29,-), men de er av litt dårlig kvalitet. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/XONEPLAYCHKIT/xbox-one-play-charge-kit Takk for svar! Har kjøpt originalt til mine to svarte, liker det best. Men, med det hvite lokket så har den ikke slik hull, at jeg kan sette den i laderstasjonen.. Eller? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Originalbatteri lades med Micro-USB som er integrert i kontrolleren. De uoriginale fra pirhana har egen Micro-USB og lades direkte i batteriet. Ellers har det uoriginale også kontaktflater for lading i ladestasjon. Originale batteri lades kun via kabel direkte i kontrollerens innebygde Micro-USB. Endret 13. oktober 2019 av CaZpeR Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Heisann! Driver å spiller Gears 5 fortiden, og trenger folk til VS/ranked. Add "failbarr" om dere vil være med Ser at spillet ikke er helt "flawless" enda, men herregud så moro det er!!! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Spørsmål om Gears 5. Er det tilstrekkelig å kjøpe spillet på PC og bruke dette kjøpet for å spille coop på Xbox? Dette fungerte på Gears 4. Kjøpte det på PC og en kompis brukte Xbox. Da kunne vi spille sammen, jeg på PC og han på xbox, med kun ett eksemplar av spillet. Endret 15. oktober 2019 av Donkey Kong Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Spørsmål om Gears 5. Er det tilstrekkelig å kjøpe spillet på PC og bruke dette kjøpet for å spille coop på Xbox? Dette fungerte på Gears 4. Kjøpte det på PC og en kompis brukte Xbox. Da kunne vi spille sammen, jeg på PC og han på xbox, med kun ett eksemplar av spillet. Så lenge samme Xbox live konto er på de to enhetene så vil jeg si ja. Skal fungere likt som gears 4. 1 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Det visste jeg ikke! Konge! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Der oppdaterte Elkjøp kundeavisen å ny pris er 4333kr. LAME XtaZ trenger du flere Xboxer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hei. Vurderer å kjøpe xbox one s. Vil denne kunne spille Microsoft flight simulator når denne kommer? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 XtaZ trenger du flere Xboxer. Trenger vel egentlig ikke nei, men til bare 2300kr for en One X med flere spill som det var snakk om over her så hadde jeg slått til uten å nøle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hei. Vurderer å kjøpe xbox one s. Vil denne kunne spille Microsoft flight simulator når denne kommer? Det vil jeg tro. Men sikkkert med greie begrensninger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Det vil jeg tro. Men sikkkert med greie begrensninger. vurderte den dyre modellen men syns det blir litt dyrt kun for 1 spill Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Så lenge samme Xbox live konto er på de to enhetene så vil jeg si ja. Skal fungere likt som gears 4. Dette stemmer dessverre ikke får beskjed om å lukke spillet på den andre enheten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå