Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Rett og slett penger i dass for mine del slike kontrollere med alt mulig slags mikk-makk. Stiv pris på denne her og såg jeg :p Latterlig lekker dog..det skal sies.

Ja den blir ikke kjøpt til fullpris iallefall, det er jævla sikkert :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ja den blir ikke kjøpt til fullpris iallefall, det er jævla sikkert :p

Har hatt v1 siden dag 1 , og fikk den vel for 8-900 etter feilprising fra CDON.

Selv for den summen kan det diskuteres om det var verdt det, og nå skal den nye bli enda dyrere?

Lenke til kommentar

Er jo ikke vits å kjøpe den med mindre du spiller profesjonelt eller er ute etter hver lille fordel du kan få i fps. 

Håper V1 blir billigere. Den har vel knapt vært under tusenlappen siden den ble lansert i 2015.  

Lenke til kommentar

Er jo ikke vits å kjøpe den med mindre du spiller profesjonelt eller er ute etter hver lille fordel du kan få i fps.

Håper V1 blir billigere. Den har vel knapt vært under tusenlappen siden den ble lansert i 2015.

Eller vil ha 40 timer batteritid i kontrolleren din (noe som er tilsvarende Nintendo Switch pro-kontrolleren)

Lenke til kommentar

Xbox sitt play and charge kit får rundt 30 timer. Noen ganger opp til 40 også, men da er det uten vibrasjon og headset.

Aldri merket følelsen av at jeg skulle ønske jeg hadde 10 timer til på batteriet.

Det er vel smak og behag. Syns bare det og var et poeng. Personlig likte jeg ladebasen på den. Har elite kontroller v1 og er egentlig veldig fornøyd med den. Mye fordi jeg kan ha forskjellig høyde på joystickene. Mulig det blir oppgradering når den er slitt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg betalte 895,- for den ved forhåndsbestilling på Komplett. Jeg har ikke sett den så billig etter det.

G2jMTWf.png

Fra prisjakt, så det stemmer. Ga 899,- for den via forhåndsbestilling på CDON. 

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint hvis Xbox One kontrollere og ratt blir kompatible med Scarlett. Det er jo egentlig bare tull at 360-kontrollerene ikke er kompatible med Xbox One, siden de faktisk kan brukes hvis du streamer gjennom PCen.

Kommer i hvert fall ikke til å kjøpe noen dyr kontroller før det er bekreftet om de vil fungere på neste konsoll.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Det hadde vært fint hvis Xbox One kontrollere og ratt blir kompatible med Scarlett. Det er jo egentlig bare tull at 360-kontrollerene ikke er kompatible med Xbox One, siden de faktisk kan brukes hvis du streamer gjennom PCen.

Kommer i hvert fall ikke til å kjøpe noen dyr kontroller før det er bekreftet om de vil fungere på neste konsoll.

Det er bekreftet

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så absolutt, men det setter iallefall ikke Elite V2 i noe bedre lys :rofl:

Ikke mtp. CDON har lagt den ut for kr. 2.199,-. Men er vel snakk om all-digital utgaven av Xbox. Noe som er en ganske amputert konsoll i mine øyne. Selv ga jeg kr. 1.795,- for 1TB utgave av One S med drev. Da fikk jeg også med Forza Horizon 4.

Tror det heller blir å kjøpe på Microsoft sin store istedenfor da gitt. Kr. 1.899,-. Fikk virkelig sansen for den ladedocken. Og det at den kunne monteres i veska si. Oppbevarer min V1 i bæreveska mellom spilløktene i dag. Genialt at den kan lade i samme slengen. Men ser for meg at den kan bli å finne billigere. Eller så skal jeg over dammen neste måned så kanskje jeg heller kjøper den der hvis jeg finner den billigere der. Ser den lanseres 4. november der også. Så da utgår den :-p

Syns ikke det er like gale mtp. man nå får collectors edition av spill i 3000,- klassen :-p og der snakker vi bare en død plastfigur og noe DLC.... (Tenker da på Death Stranding collectors, Cyberpunk 2077 og Borderland 3 Loot box edition). Det vil jeg kalle galskap.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Med tanke på at Game Pass koster 1 kr, og konsollen mangler diskdrev er jeg helt uenig.

Siden Power selger en Xbox One S 1Tb til 1990kr så må jeg så meg delvis enig. Men om du vet du ikke trenger et optisk drev. Og evnt selger spill kodene til 200-150kr stk slik at konsollen havner rundt 1300/1400kr så kan bryderiet med å selge disse være verdt det. 

Lenke til kommentar

Siden Power selger en Xbox One S 1Tb til 1990kr så må jeg så meg delvis enig. Men om du vet du ikke trenger et optisk drev. Og evnt selger spill kodene til 200-150kr stk slik at konsollen havner rundt 1300/1400kr så kan bryderiet med å selge disse være verdt det. 

Personlig så trenger jeg den ikke, men jeg setter allikevel pris på at den er der. Har mer eller mindre gått over til Xbox Ultimate på PC og Xbox, så er mer eller mindre heldigital der. Ellers går det i PC-klienter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...