Gabri3L Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Troller dere? Eller gikk dere glipp av 4x XBOX One X ytelse i next gen XBOX? Eller at dere kan oppgradere Live Gold + Game Pass til "Ultimate" for 10 kroner? Altså, har du 3 måneder Live Gold, og 3 måneder Game Pass i kontoen din, så blir de oppgradert til 6 måneder med Game Pass Ultimate. 60 nye spill! GTFO! Endret 9. juni 2019 av Gabri3L Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Helt glimrende med game pass til PC, uten at det koster noe ekstra. Men dette er det ingen her som bryr seg om Ny Xbox også spennende. Kanskje vi kan forvente 4k 60fps og ikke dette sirup gameplayet som er nå. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Forresten, de 3 mnd med game pass var ikke bortkastet, de legger sammen gull abonnement og game pass. Så nå har jeg Game pass ultimate til oktober 2021 for en billig penge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Troller dere? Eller gikk dere glipp av 4x XBOX One X ytelse i next gen XBOX? Eller at dere kan oppgradere Live Gold + Game Pass til "Ultimate" for 10 kroner? Altså, har du 3 måneder Live Gold, og 3 måneder Game Pass i kontoen din, så blir de oppgradert til 6 måneder med Game Pass Ultimate. 60 nye spill! GTFO!Ja, og hva vil den koste? Gamepass er uten tvil et bra tilbud, Metro Exodus via gamepass må jo være en grei kompensasjon for at spillet ikke kommer på Steam før neste år. Men det var nesten null gameplay, latterlig mye cinematics, med mindre det var mindre indie spill. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Skjønner ikke hvordan folk synes dette var kjedelige greier? Masse spill i to timer, ny Xbox og gamepass ultimate... Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 De burde jo gå mer all out neste år. Gir mer mening isteden for å gjøre det nå. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 En ny XBOX med kraftigere GPU enn 2080Ti... Gjesp, for en kjip E3... Noen folk asså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 De burde jo gå mer all out neste år. Gir mer mening isteden for å gjøre det nå.Føler jeg har hørt den hvert år. Men dette var vel det litt skuffende punktumet for denne generasjonen, så får en virkelig håpe de begynner å levere igjen med neste generasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 En ny XBOX med kraftigere GPU enn 2080Ti... Gjesp, for en kjip E3... Noen folk asså...Om du bare finner på ting så forstår jeg hvorfor du storkoste deg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Alle klaget på at de ikke hadde nok spill. så skaffet de seg 7 studioer(8 nå) og viser frem nye 60 spill. 14 fra xbox studios. Folk klager fortsatt. Umulig å vinne nå om dagen. Jeg synes det var veldig bra, gameplay kommer. massevis på gulvet de neste dagene og mer ved TGS i høst. Liker godt at fokuset med scarlet er gaming og ikke no tv hybrid greier. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Siste store expansionen til Horizon 4 er... Lego? What the actual fuck... How not to understand your audience 101. Ellers strålende presentasjon av microsoft i år Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Om du bare finner på ting så forstår jeg hvorfor du storkoste deg. Så du så ikke på en gang? Og klager likevel? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Siste store expansionen til Horizon 4 er... Lego? What the actual fuck... How not to understand your audience 101. Vel ja, huff, den var mer enn litt cringy... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 En ny XBOX med kraftigere GPU enn 2080Ti... Gjesp, for en kjip E3... Noen folk asså... Med 4x kraftigere kan de ha referert til CPU'en. Eller hvis det var GPU'en, under en bestemt situasjon eller noe lignende "RTX-OPS". Jeg tviler på at GPU'en blir kraftigere eller på nivå med 2080Ti. Hardware akselerert ray-tracing er uansett en veldig bra nyhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Så du så ikke på en gang? Og klager likevel? Selvfølgelig så jeg på. Send meg en timestamp hvor de i hele tatt er i nærheten av å nevne noe sånn som "kraftigere enn 2080ti", for jeg og tydeligvis media gikk glipp av den biten der. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Nå hadde Horizon 3 hot wheels dlc of det var ganske artig så skal helt klart teste ut Lego DLC. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Vel ja, huff, den var mer enn litt cringy... Var vel delen av presentasjonen jeg var mest spent på (før jeg viste de skulle vise noe fra cyberpunk), og ble vel egentlig bare sittende å gape over hva som faktisk skjedde på skjermen, helt utrolig tragisk at dette er retningen de velger å ta. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Så du så ikke på en gang? Og klager likevel? Var vel cpu som var 4x kraftigere ikke hele maskinen? https://www.youtube.com/watch?v=u0Cz-ElV74k&fbclid=IwAR25883V4oLwUXgKMRyPyb8PPcPLdf7GY8rxDyQ246dkKNogtGvbrW7jkE4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Nå hadde Horizon 3 hot wheels dlc of det var ganske artig så skal helt klart teste ut Lego DLC.For meg er Horizon alltid vært den lekne delen av Forza, så Hot Wheels og nå Lego har jeg ingenting imot. Faktisk et av høydepunktene på konferansen for min del. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Dette med 4x kraftigere enn XB1X var CPU, antageligvis en 8-kjerners 7 nm Zen 2 på ~4 GHz. Blir spennende å se hva som blir kraftigst av denne og PS5. Det virker som de går for bortimot samme arkitektur (AMD CPU/GPU, SSD og ray-tracing). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå