MistaPi Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Ja, DNB-kampanje og kjøp rundt årssskifte pleier å gi mye bang for buck. De siste 4 tv-ene jeg har kjøpt har vært i denne perioden på det systemet. Ja det er ikke dumt. Jeg har tenkt å gjøre dette med mitt neste TV kjøp. Jeg har sett meg ut LG C9 OLED. Siden denne TV'en har HDMI 2.1 og surround receiveren min støtter eARC skal det gå greit å koble XBO-X'en direkte til TV'en for å få VRR og ALLM og ta lyden via HDMI eARC til receiveren uten å miste muligheten for Dolby TrueHD, lossless Dolby Atmos osv. Samsung Q90R er en veldig god TV det også, men dessverre har den ikke støtte for eARC. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) ARC is only capable of around 1mbps and you need far more bandwidth for Atmos which is why it's not going to work without either Samsung upgrading the TV to support eARC (which they won't do) or splitting the signal as I have done and sending the audio directly to the AV reciever/Soundbar. Endret 3. juni 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 ARC is only capable of around 1mbps and you need far more bandwidth for Atmos which is why it's not going to work without either Samsung upgrading the TV to support eARC (which they won't do) or splitting the signal as I have done and sending the audio directly to the AV reciever/Soundbar. Dolby Atmos kan være komprimert. Netflix sin Atmos spor har en bitrate på 768kbps (etter lyd oppgraderingen). Jeg er dog usikker på om blu-ray filmer har en fallback til dette og hva bitraten er i spill med Atmos støtte, det varierer nok. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 https://news.xbox.com/en-us/2019/06/03/xbox-deals-unlocked-e3/#iFwxCAdVwz7uS6uU.99 Starting on June 7, you’ll find discounts on hundreds of games, accessories, and console bundles. Offers include: $100 off Xbox One X$50 off the Xbox One S Fortnite Battle Royale Special Edition Bundle$50 off Xbox One S bundles and the new Xbox One S All-Digital EditionUp to 75% off select games including discounts on newly released titles such as Mortal Kombat 11, Sekiro: Shadows Die Twice, and Tom Clancy’s The Division 2$10 off controllers Dette gjelder bare USA, men kan jo håpe det skjer noe lignende her til lands også. Vil tro spillene kan skaffes hvis man skifter region. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 https://news.xbox.com/en-us/2019/06/03/xbox-deals-unlocked-e3/#iFwxCAdVwz7uS6uU.99 Starting on June 7, you’ll find discounts on hundreds of games, accessories, and console bundles. Offers include: $100 off Xbox One X $50 off the Xbox One S Fortnite Battle Royale Special Edition Bundle $50 off Xbox One S bundles and the new Xbox One S All-Digital Edition Up to 75% off select games including discounts on newly released titles such as Mortal Kombat 11, Sekiro: Shadows Die Twice, and Tom Clancy’s The Division 2 $10 off controllers Dette gjelder bare USA, men kan jo håpe det skjer noe lignende her til lands også. Vil tro spillene kan skaffes hvis man skifter region. Det reklameres også på den norske Xbox Store på hjemmesidene til Xbox. Så det gjelder her også :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Huff og huff. Hadde virkelig håpet på noe annet i fra Ninja Theory gjengen...var det dette de fikk til med Microsoft sine penger ? Nok ett online basert surre spill, med plastalina Fortnitish rass grafikk? Nå har de nok jobbet med dette en god stund før det gikk over til MS da...men akk og ve. https://n4g.com/news/2269928/new-xbox-game-bleeding-edge-by-ninja-theory-trailer-leaks-ahead-of-e3-reveal Endret 7. juni 2019 av Mala Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Kan ikke navigere med kontrollen uten at den går enten opp eller ned for langt når jeg f.eks skal skrive en melding. Før så stoppet den der jeg beveget den.Virker litt rart om kontrollen har sliti ut bevegelsen. Oppover på L3 kan nok bli det, men rart at nedover også har samme problemet.Noen fiks på dette? Annet enn å kjøpe seg en ny kontroll. Kan åpne opp kontrollen for å se om det er noe smuss som har sneket seg inn. Er ingen update heller. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Noen som vet hva som skjer hvis jeg slår til på tilbudet på Ultimate game pass når jeg allerede har forhåndsbetalt game pass og gold abonnement? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Noen som vet hva som skjer hvis jeg slår til på tilbudet på Ultimate game pass når jeg allerede har forhåndsbetalt game pass og gold abonnement? De blir visstnok slått sammen til "Ultimate", som også gir Game Pass for PC: https://pcper.com/2019/06/xbox-game-pass-pc-list/ Endret 9. juni 2019 av Gabri3L Lenke til kommentar
Booz Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Noen som vet hva som skjer hvis jeg slår til på tilbudet på Ultimate game pass når jeg allerede har forhåndsbetalt game pass og gold abonnement? Er litt usikker, men for min del som har gold frem til juni 2020 så betalte jeg 10kr for xbox live gold ultimate og det er gyldig helt til juni 2020. Vil anbefale alle å kjøpe 12mnd xbox live gold og så kjøpe xbox game pass ultimate https://www.microsoft.com/nb-no/p/xbox-game-pass-ultimate/cfq7ttc0khs0?activetab=pivot%3aoverviewtab Er en egen tråd på reddit om det https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/byik7t/xbox_game_pass_ultimate_is_1_now/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Lol, genialt, gratis game pass for en god stund da 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Er Gamepass Ultimate tilgjengelig her? Fikk ikke til via MS Store på PC. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Høres ut som en feil i systemet. Litt for godt til å være sant Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kjøpte 1 nytt år med live nå, for å være på den sikre siden Hvis alt dette stemmer så var de tre mnd med game pass jeg kjøpte i går litt bortkastet, men men kommer jo bedre ut av det uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Til tider ræv kvalitet på Mixer, bare hos meg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 4K stream på One X i hvertfall. Nydelig bilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Tvang den til 4K fra auto nå, satser på at det hjelper. Virker mer ut som et bitrate problem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Skuffende av Xbox. Ingen store nyheter, lite gameplay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Forventningene var ikke så høye, og det var vel egentlig like greit. Nextgen på nivå med PS, så det var jo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå