Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke det men, små forskjeller her og der, men det kommer vel litt ann på hvilket bildet av karen man ser på. Men det er jo åpenbart ment til å hinte om NK, med elementer fra rustningen i bildet og snøstormen rundt og ett veldig tilnærmet likt emblem.

Så det er ingen tvil :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Apropos GoT spill, noen som har spilt det spillet som kom forrige generasjon? Er det verdt å plukke opp? 

Ser jo ut til å være ett ganske midt på treet spill, men kanskje det er noe morro å hente for en fan likevel? :p

https://www.metacritic.com/game/xbox-360/game-of-thrones

Historien skal være svært god etter hva jeg har lest. Stemme skuespill, grafikk og gameplay er vistnok helt krise. Så for en dedikert fan kan det kanskje være verdt det for historien sin del.

Lenke til kommentar

GAME OF THRONES WINTER IS COMING™ LAUNCHES WORLDWIDE 2019

GTarcade is Yoozoo Games' mobile and browser gaming platform

Disse har fått lisens til å lage det offisielle GoT spillet? Hva holder man på med? Telltale var et godt valg men det andre jeg har sett har vært triste greier.

GTarcade is Yoozoo Games' mobile and browser gaming platform dedicated to bringing games that inspire players' dreams around the world. With popular titles such as Legacy of Discord, the League of Angels series, Game of Thrones Winter is Coming, and Rangers of Oblivion, GTarcade continues to raise the standard of free-to-play games. GTarcade now also provides GTarcade Desktop, a PC platform where players can play their favorite browser and mobile games with additional rewards and a smooth gameplay experience.

March 26, 2019 – Yoozoo Games, a leading game developer and publisher, today announced the global launch of Game of Thrones Winter is Coming™, a real-time strategy PC browser game officially licensed by Warner Bros. Interactive Entertainment under license from HBO®. The game is now available in English, with additional languages to follow.

Warner Bros Interactive Entertainment som sammen med Rocksteady Studios står bak de enormt gode Batman spillene gjør dette?

Jeg håpet de hadde hadde benyttet muligheten i de årene serien har gått til å lage et virkelig godt spill for PC og Konsoll aka Batman serien.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

P.g.a kvalitetsforskjellen i bildet om du sitter nært nok og/eller har falkeblikk. XB1 har en rimelig sofistikert algoritme for å trekke ut detaljer som gjør ting klarere uten at det ser prosessert ut. Tror det er svært få TV'er som kan matche dette utenom veldig gode toppmodeller.

Min 4K TV fra 2015 gjør en langt bedre enn Xbox One s og X i oppskaleringen til 4K. Den er markant bedre. Var jo veldig mye hype rundt oppskaleringen til Xbox da det kom, men jeg ble skuffa. Nå skal det sies at TVn min er 78 tommer, og jeg sitter relativt nærme med tanke på skjermstørrelsen så det gjør nok forskjellene lettere å se hjemme hos meg. Pluss at jeg er vært hjemmekino nerd siden starten av 2000 tallet og kanskje litt pirkete.

Jeg har ikke testet med andre TVér så det er jo mulig at Xbox One S og X er bedre enn de billigste modellene. 

Lenke til kommentar

Ja, når du sier det. Mye av coveret ikke i bruk liksom, får det til å virke litt billig? 

Men gleder meg stort til neste Gears. Minner meg på at jeg må spille 4`ern litt igjen. Digga faktisk det spillet mer enn jeg har gjort Gears siden Gears 2. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...