.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Kjører du vpn..? HBO GO er vel forbeholdt det amerikanske markedet? Å ja, det visste jeg ikke. Rart du finner den i den norske appstore'en da. Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Driver med flytting og tenkte å selge unna X360 med 50+ spill. Men har et par spill jeg kunne tenke meg å spille igjen (Skate, Gears of War, RDR og Nier), kan man spille disse på XOne om jeg kjøper en i fremtiden? Skjønner ikke åssen de bakoverkompatibel-greiene funker. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Driver med flytting og tenkte å selge unna X360 med 50+ spill. Men har et par spill jeg kunne tenke meg å spille igjen (Skate, Gears of War, RDR og Nier), kan man spille disse på XOne om jeg kjøper en i fremtiden? Skjønner ikke åssen de bakoverkompatibel-greiene funker. Skate 3, GoW, og RDR er allerede på backcompat listen. I teorien kan jo Nier også dukke opp der senere, men etter suksessen med siste versjonen, tenker jeg vi ikke skal se bort fra at de heller vil lage en oppusset versjon de kan selge på nytt, enn å la folk få det "gratis" på XBox One. Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Skate 3, GoW, og RDR er allerede på backcompat listen. I teorien kan jo Nier også dukke opp der senere, men etter suksessen med siste versjonen, tenker jeg vi ikke skal se bort fra at de heller vil lage en oppusset versjon de kan selge på nytt, enn å la folk få det "gratis" på XBox One. Ok, takk for svar. Synd Skate 1 ikke er på listen, det må jeg ha tilgang på. Mulig jeg prøver å bare selge spillene jeg ikke vil ha samlet da. En Nier Remaster blir forhåndsbestilt her i huset om det kommer. Forrige generasjons beste spill. Har enda ikke turt å spille oppfølgeren for det kan umulig toppe det forrige. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 RDR bør man jo spille på XOne om man plukker det opp i dag. Det er vel til og med X1X forbedret, så det er den ultimate måten å spille det på. Litt trist sånn sett, at det er utviklerne av Nier som må gi grønt lys for å få det bakover kompatibelt. Jeg har ellers en del gamle perler som ikke er på back compat listen heller, så X360 konsollene mine blir ikke solgt med det første. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Helt drøyt god deal på CDON nå! Phantom White Special Edition kontroller + Digital Gears of War 4 til bare 399kr og det er gratis frakt for tiden. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Helt drøyt god deal på CDON nå! Phantom White Special Edition kontroller + Digital Gears of War 4 til bare 399kr og det er gratis frakt for tiden. Takk for tipset! Bestilte et par! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ble 2 stk. her også gitt, for bra tilbud det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Takk for tipset, bestilte 1 stk. selv, var på jakt etter Xbone kontroller med Bluetooth for paring til Shield TV. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) https://twitter.com/majornelson/status/1123215938692583424/photo/1 GamePass leverer som vanlig! Games with Gold i Mai derimot er vel det verste tilbudet i GwG's historie. Endret 30. april 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Er forresten noen jævla bra deals på noen skikkelige godtitler på storen nå med Focus Publisher Sale. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Helt drøyt god deal på CDON nå! Phantom White Special Edition kontroller + Digital Gears of War 4 til bare 399kr og det er gratis frakt for tiden.Fått kontrolleren nå, men ikke noe spill. Andre som har fått? Blir det levert i 2 forsendelser? Står bare kontrolleren på fraktbrevet også Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Fått kontrolleren nå, men ikke noe spill. Andre som har fått? Blir det levert i 2 forsendelser? Står bare kontrolleren på fraktbrevet også Ligger sikkert under digitale koder på din CDON konto? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ligger sikkert under digitale koder på din CDON konto?Ja der lå den, takk! Sto i mailen at den skulle sendes, så trodde det var et sånt kort/lapp eller noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Fikk sendingsbekreftelse på Rage 2 til min Xbox One X, åsen reagerer Microsoft på om jeg spiller Rage 2 før realse den 14 mai. Endret 5. mai 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 de bryr seg vel svært lite. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Regner nesten med at du må laste ned en day one patch som ikke kommer til å være tilgjengelig før 14. mai, men jeg kan sikkert ta feil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 de bryr seg vel svært lite. Tusen takk for hjelpen. Regner nesten med at du må laste ned en day one patch som ikke kommer til å være tilgjengelig før 14. mai, men jeg kan sikkert ta feil Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå