XtaZ Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Spenningen øker! Klobrille vet jo nøyaktig hva folk sitter å forventer akkurat nå angående MCC, å det mest realistiske er en PC release og at Reach blir addet til pakken og potensielt remastered. Lurer på hva i alle dager slags info han har kommet over så gjør at han teaser på denne måten. Switch release? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 https://twitter.com/klobrille/status/1105365831440044032 https://twitter.com/klobrille/status/1105466843601481728 https://twitter.com/klobrille/status/1105449602428424192 Spenningen øker! Klobrille vet jo nøyaktig hva folk sitter å forventer akkurat nå angående MCC, å det mest realistiske er en PC release og at Reach blir addet til pakken og potensielt remastered. Lurer på hva i alle dager slags info han har kommet over så gjør at han teaser på denne måten. Switch release? Switch er ikke kraftig nok, og xCloud er heller ikke lansert. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Endret 12. mars 2019 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Som forventet glemte jeg av hele dritten ja. Drev og sprang 20 runder rundt en kunstgress bane i stedet jeg Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Har sett det i opptak nå, hva var det Klobrille var så oppspilt over egentlig? Endret 13. mars 2019 av Gabri3L Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Har sett det i opptak nå, hva var det Klobrille var så oppspilt over egentlig? At Halo ikke er låst til MS Store. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Switch er ikke kraftig nok, og xCloud er heller ikke lansert. Selvsagt er Switch kraftig nok til en MCC-port om det hadde vært aktuelt for MS. Halo Anniversary og resten av spillene som ikke var remastered kjører glatt på 360 som er svakere enn Switch og nyere spill som Doom og Wolfenstein kjører også fint. Hovedproblemet hadde nok å vært å fått hele samlinga på en cartridge. Når det er sagt, kommer det noensinne til Switch så er det mest sansynligvis via xCloud om det i det hele tatt blir tilgjengelig på Switch da det har kommet motsigende rykter i det siste. Endret 13. mars 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Pac Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hvis jeg skal gå over fra en Xbox One til en One S; er det bare å resette One'en til fabrikkinnstillinger også laste ned profilen min igjen på den nye? Mister jeg noe spillframgang eller lignende? Eller blir det helt som likt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hvis jeg skal gå over fra en Xbox One til en One S; er det bare å resette One'en til fabrikkinnstillinger også laste ned profilen min igjen på den nye? Mister jeg noe spillframgang eller lignende? Eller blir det helt som likt? Alt blir som det var. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Next-Gen Xbox Console May Feature An Internal Physics Engine – Rumor "A recent patent from Microsoft suggests that the next-gen Xbox console will feature an internal physics engine. This onboard module should act a physics engine for next-generation titles, which should open up a lot of very interesting possibilities." Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Ah ok. For noe dritt da.... For å oppdatere har jeg enda ikke fått kode. Så betalte 200 kr for early access jeg aldri fikk ))) Snakket med de nå og de har ikke noe løsning på problemet. Så gud vet når jeg i det hele tatt får spillet. ALDRI kjøp digitale spill på komplett. Klarer ikke levere en digital kode til release en gang Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Real-time ray tracing refleksjoner med et Radeon Vega 56 (med tanke på next-gen konsoller). Utviklerne bak Metro Exodus har snakket om at dedikert RT hardware ikke nødvendigvis er et krav for RTRT i spill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Kjøpte meg nettop ett RTX2070 som tilfeldigvis har støtte for dette raytracing greiene. Har testa litt og joda det ser bra ut men det dreper jo ytelsen totalt. Spesielt i 4K med ting på ultra så halveres jo framerate med å aktivere dette. Og Vega 56 er vel en del svakere enn RTX2070 sånn generelt (på alt annet enn varme og strømforbruk ) Men blir vel gjerne litt anneledes på konsoll. Spent på neste generasjon hvordan det blir. Endret 15. mars 2019 av Complexity Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Kjøpte meg nettop ett RTX2070 som tilfeldigvis har støtte for dette raytracing greiene. Har testa litt og joda det ser bra ut men det dreper jo ytelsen totalt. Spesielt i 4K med ting på ultra så halveres jo framerate med å aktivere dette. Og Vega 56 er vel en del svakere enn RTX2070 sånn generelt (på alt annet enn varme og strømforbruk ) Men blir vel gjerne litt anneledes på konsoll. Spent på neste generasjon hvordan det blir. Det er forsatt veldig tidlig mtp RTRT, bare se hvor mye RT ytelsen i BFV har kommet seg siden lansering. Når det gjelder den demo'en ser det ut til at Crytek har funnet en veldig effektiv måte å gjøre RTRT refleksjoner på med kun bruk av programable shaders. Kvaliteten er litt så som så men. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Ikke fullt så billig som sist, men fremdeles et svært godt kjøp: Hvit X1X m/Fallout76 for 3490,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Bra pris det der, handlet den bundelen sist den var til den prisen,men den falt ytterligere etter 2 uker så da fikk jeg 500,- igjen av Elkjøp One X dealen ble bare bedre og bedre. Endret 18. mars 2019 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Sverige, robot invasjon og 80 talls musikk....Jeg er klar! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Heftige additions til GamePass snart! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Microsoft announces its own take on Nindie Directs "ID@Xbox Game Pass is a stream designed to highlight indie games coming to Xbox Game Pass. The first is set for 4pm UK time on Tuesday, 26th March and you can watch it on the Xbox YouTube channel. In a blog post on Xbox Wire, Microsoft said to expect new reveals as well as gameplay highlights and conversations with developers." Endret 22. mars 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå