Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet for Microsoft er vel at det blir store problemer mange steder i USA. Her i Norge er det også noen steder som vil ha det problemet, men i antall blir det småtterier.

Helt klart, får håpe så få som mulig rammes når de først skal ha slike krav.

Lenke til kommentar

Det største problemet for Microsoft er vel at det blir store problemer mange steder i USA. Her i Norge er det også noen steder som vil ha det problemet, men i antall blir det småtterier.

Det er sant. Men bur du i Kansas er du golden. Google fiber, 1GBps rett i veggen for 80 snæddne dalarar pr månad.

Edit: fiksa ein leif!

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Eg trodde kanskje litt at all den jubelen i salen når PS4 annonserte ikke bruktspill sperre og at man ikke trenger Internett forbindelse skulle snu ting til det bedre med Xbox One, men virker som de kjører på videre med flere og flere krav. De må skjønne det at PS4 kommer til å selge klart mest konsoller i denne generasjonen. Merkelig at det "bare" er 21 land som får konsollen til release mens folk i Asia må vente et helt år. Mysterium hele greiene

Lenke til kommentar

Det er sant. Men bur du i Kansas er du golden. Google fiber, 1GBps rett i veggen for 80 snæddne dalarar pr månad.

Oh, det hadde vært noe. Her har jeg 20/1, men flytter i juli, og det er allerede nettilkobling der ettersom jeg forsto, så jeg er usikker på hva jeg kommer til å få.

Lenke til kommentar

Min finansielle situasjon tilseier at eg kan, men bør ikkje - kjøpe meg hytte, endo.

Så dette er ikkje eit problem for meg, endo. :p

Men måtte sei eg lo litt av 'hyttebaron' :p

Som fattig bonde aner jeg da ikke hva disse rike mogulene kaller seg :p

Snakker vi forresten om hytter, eller "hytter"? (Lès, playboy-mansion store trebygg).

Lenke til kommentar

Gidder ikke å bestemme meg før rundt da konsollene slippes. Heller mot PS4 nå, men det kan forandres frem til da avhengig av informasjonen vi får fra begge sider.

Edit:

3RNJvw6.png

Microsoft kan bare gå dirket til hælvette, for så å komme tilbake igjen bare for at jeg skal sparke dem ned igjen !!! :realmad::wallbash:

Det bør ikke være et problem for folk flest i Norge. Det laveste get tilbyr er 4mbps

Uansett hva Get tilbyr, endrer det ikke de fysiske begrensningene. Vi har nett fra telenor på 2Mbit. Men jeg sitter såppas langt fra sentralen at jeg ender opp med under 1Mbit i faktisk hastighet.

Fuck you Microsoft, fuck you right up your arses!! :fun:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Microsoft kan bare gå dirket til hælvette, for så å komme tilbake igjen bare for at jeg skal sparke dem ned igjen !!! :realmad::wallbash:

Uansett hva Get tilbyr, endrer det ikke de fysiske begrensningene. Vi har nett fra telenor på 2Mbit. Men jeg sitter såppas langt fra sentralen at jeg ender opp med under 1Mbit i faktisk hastighet.

Fuck you Microsoft, fuck you right up your arses!! :fun:

I dag annonserte de den offisielle løsningen til sånne som deg. Xbox 360.

Lenke til kommentar

Eg trodde kanskje litt at all den jubelen i salen når PS4 annonserte ikke bruktspill sperre og at man ikke trenger Internett forbindelse skulle snu ting til det bedre med Xbox One, men virker som de kjører på videre med flere og flere krav. De må skjønne det at PS4 kommer til å selge klart mest konsoller i denne generasjonen. Merkelig at det "bare" er 21 land som får konsollen til release mens folk i Asia må vente et helt år. Mysterium hele greiene

Det er ikke bare 21 land, men det vil bare være offisiell support i 21 land.

Er ikke noe annerledes fra i dag.

Det er ingen offisiell xbox 360 support på Island, men de kan likevel kjøpe xbox 360 og koble på Live selvsagt.

Og angående asia, ikke uvanlig at lanseringer skjer senere i andre verdensdeler.

PS3 kom jo nesten 1 år senere ut i europa enn japan f.eks.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Er det noen som kan oppdrive en (foreløpig) komplett liste over lanseringspill, både eksklusive og multiplattform?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan oppdrive en (foreløpig) komplett liste over lanseringspill, både eksklusive og multiplattform?

Ryse

Forza

Minecraft

Dead Rising 3

Kinnect Sports Rivals

WatchDogs

Assassins Creed 4

NBA2K14

Battlefield 4

Call of Duty Ghost

NBA Live

Fifa 14

Need for Speed: Rivals

Madden 25

Ps one :hmm:

Skrivefeil. Tipper alle forsto nøyaktig hva jeg mente, kan bli litt surr når man diskuterer og kommer med nyheter og rykter til begge konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...