BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Et problem for alle hyttebaronene dog? Min finansielle situasjon tilseier at eg kan, men bør ikkje - kjøpe meg hytte, endo. Så dette er ikkje eit problem for meg, endo. Men måtte sei eg lo litt av 'hyttebaron' 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det største problemet for Microsoft er vel at det blir store problemer mange steder i USA. Her i Norge er det også noen steder som vil ha det problemet, men i antall blir det småtterier. Helt klart, får håpe så få som mulig rammes når de først skal ha slike krav. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det største problemet for Microsoft er vel at det blir store problemer mange steder i USA. Her i Norge er det også noen steder som vil ha det problemet, men i antall blir det småtterier. Det er sant. Men bur du i Kansas er du golden. Google fiber, 1GBps rett i veggen for 80 snæddne dalarar pr månad. Edit: fiksa ein leif! Endret 12. juni 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Eg trodde kanskje litt at all den jubelen i salen når PS4 annonserte ikke bruktspill sperre og at man ikke trenger Internett forbindelse skulle snu ting til det bedre med Xbox One, men virker som de kjører på videre med flere og flere krav. De må skjønne det at PS4 kommer til å selge klart mest konsoller i denne generasjonen. Merkelig at det "bare" er 21 land som får konsollen til release mens folk i Asia må vente et helt år. Mysterium hele greiene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det er sant. Men bur du i Kansas er du golden. Google fiber, 1GBps rett i veggen for 80 snæddne dalarar pr månad. Oh, det hadde vært noe. Her har jeg 20/1, men flytter i juli, og det er allerede nettilkobling der ettersom jeg forsto, så jeg er usikker på hva jeg kommer til å få. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Min finansielle situasjon tilseier at eg kan, men bør ikkje - kjøpe meg hytte, endo. Så dette er ikkje eit problem for meg, endo. Men måtte sei eg lo litt av 'hyttebaron' Som fattig bonde aner jeg da ikke hva disse rike mogulene kaller seg Snakker vi forresten om hytter, eller "hytter"? (Lès, playboy-mansion store trebygg). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Merkelig at det "bare" er 21 land som får konsollen til release mens folk i Asia må vente et helt år. Mysterium hele greiene Ryktene skal ha det til at det er produksjonsproblemer med konsollen. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gidder ikke å bestemme meg før rundt da konsollene slippes. Heller mot PS4 nå, men det kan forandres frem til da avhengig av informasjonen vi får fra begge sider. Edit: Microsoft kan bare gå dirket til hælvette, for så å komme tilbake igjen bare for at jeg skal sparke dem ned igjen !!! Det bør ikke være et problem for folk flest i Norge. Det laveste get tilbyr er 4mbps Uansett hva Get tilbyr, endrer det ikke de fysiske begrensningene. Vi har nett fra telenor på 2Mbit. Men jeg sitter såppas langt fra sentralen at jeg ender opp med under 1Mbit i faktisk hastighet. Fuck you Microsoft, fuck you right up your arses!! 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Oh, det hadde vært noe. Her har jeg 20/1, men flytter i juli, og det er allerede nettilkobling der ettersom jeg forsto, så jeg er usikker på hva jeg kommer til å få. Sitter på 25/5 i Elverum, så du bør da klare min. 10 om du bor litt i gokk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Titanfall kommer ikke før til våren. Ikke Destiny heller Hel....piip nei sier du det? ahh da må jeg ha 2 spill til 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Microsoft kan bare gå dirket til hælvette, for så å komme tilbake igjen bare for at jeg skal sparke dem ned igjen !!! Uansett hva Get tilbyr, endrer det ikke de fysiske begrensningene. Vi har nett fra telenor på 2Mbit. Men jeg sitter såppas langt fra sentralen at jeg ender opp med under 1Mbit i faktisk hastighet. Fuck you Microsoft, fuck you right up your arses!! I dag annonserte de den offisielle løsningen til sånne som deg. Xbox 360. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ryktene skal ha det til at det er produksjonsproblemer med konsollen. Kan heller ikke tenke meg hvorfor Asia skulle bli prioritert, Sony har vel ganske godt grep om Asiatene? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ryktene skal ha det til at det er produksjonsproblemer med konsollen. Eg sitt på 60/60 frå Lyse. Har vurdert om eg skal oppgradere til 100/100. Bussane går anna kvar Tysdag her ute på landet - men god oppkopling til nettet har me i alle fall! Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Eg trodde kanskje litt at all den jubelen i salen når PS4 annonserte ikke bruktspill sperre og at man ikke trenger Internett forbindelse skulle snu ting til det bedre med Xbox One, men virker som de kjører på videre med flere og flere krav. De må skjønne det at PS4 kommer til å selge klart mest konsoller i denne generasjonen. Merkelig at det "bare" er 21 land som får konsollen til release mens folk i Asia må vente et helt år. Mysterium hele greiene Det er ikke bare 21 land, men det vil bare være offisiell support i 21 land. Er ikke noe annerledes fra i dag. Det er ingen offisiell xbox 360 support på Island, men de kan likevel kjøpe xbox 360 og koble på Live selvsagt. Og angående asia, ikke uvanlig at lanseringer skjer senere i andre verdensdeler. PS3 kom jo nesten 1 år senere ut i europa enn japan f.eks. Endret 12. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Nedlasting eller opplasting? Endret 12. juni 2013 av StaBBer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det er ikke bare 21 land, men det vil bare være offisiell support i 21 land. Er ikke noe annerledes fra i dag. Du vil ikke kunne aktivere en Xbox One i de andre landene. Endret 12. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det noen som kan oppdrive en (foreløpig) komplett liste over lanseringspill, både eksklusive og multiplattform? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Du vil ikke kunne aktivere en PS One i de andre landene. Ps one Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det noen som kan oppdrive en (foreløpig) komplett liste over lanseringspill, både eksklusive og multiplattform? Ryse Forza Minecraft Dead Rising 3 Kinnect Sports Rivals WatchDogs Assassins Creed 4 NBA2K14 Battlefield 4 Call of Duty Ghost NBA Live Fifa 14 Need for Speed: Rivals Madden 25 Ps one Skrivefeil. Tipper alle forsto nøyaktig hva jeg mente, kan bli litt surr når man diskuterer og kommer med nyheter og rykter til begge konsollene. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det noen som kan oppdrive en (foreløpig) komplett liste over lanseringspill, både eksklusive og multiplattform? http://www.neowin.net/news/list-of-xbox-one-and-playstation-4-exclusive-games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå