Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som fikser at headset noen gang "kutter" lyden?
Når jeg bruker det på pcen eller mobilen så skjer det aldri. 

Jeg tviler på at det er headset sitt skyld, men er det noe jeg evt kan gjøre via xboxen for å forbedre det? Mulig det er kontrollen og jack in som er av dårlig stand. At det er bedre å evt bruke adapteren. 

Lenke til kommentar

Helt fantastisk av komplett.no å ikke klare å levere en digital kode for division 2 gold edition på epost til lansering. Betaler ekstra for 3 dager early access...

Skal du kjøpe digitale koder ikke velg komplett.no :)

Sender dem den på epost da? Sjekket at koden ikke ligger en plass under profilen din? Ordre informasjon etc? 

Lenke til kommentar

Om noen er desperate etter Microsoft's Kinect Adapter å er villige til å betale blodprisen så har CDON disse på lager nå. Disse er jo rimelig sjeldne blitt og vanskelige å få tak i utenom ebay, men også der koster de flesk og det blir toll og fraktsmeller i tillegg.

Lenke til kommentar

Om noen er desperate etter Microsoft's Kinect Adapter å er villige til å betale blodprisen så har CDON disse på lager nå. Disse er jo rimelig sjeldne blitt og vanskelige å få tak i utenom ebay, men også der koster de flesk og det blir toll og fraktsmeller i tillegg.

Saddam! 1400 spenn! Jeg fikk en med X1S gratis! Og før de ble tomme rundt forbi, hvor mye kostet de egentlig? Rundt 500 lappen?

Lenke til kommentar

Ja tror det var 4-500kr før. Angrer på at jeg ikke kjøpte en bare for å ha en i backup om jeg trenger det noen gang.

Ligger faktisk en One S pakke med kinect og adapteren på finn.no til 1900kr nå så lønner seg absolutt å sjekke der innimellom. Er også en annen annonse der men kinect adapteren har allerede blitt solgt løst for 500kr.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Om noen er desperate etter Microsoft's Kinect Adapter å er villige til å betale blodprisen så har CDON disse på lager nå. Disse er jo rimelig sjeldne blitt og vanskelige å få tak i utenom ebay, men også der koster de flesk og det blir toll og fraktsmeller i tillegg.

Bla tilbake noen sider så ser du hvordan man fikser det for under en hundrings selv. Lodder bare inn to ledninger.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427394&page=1591

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ja jeg så den, men jeg har verken S eller X så spiller ingen rolle for min del, og mange (meg inkludert) foretrekker å ikke hardmodde ting å heller ha det originalt da det i mange tilfeller vil gjøre retroverdien lik null når man begynner tukle med sakene :p

In other news - Inside Xbox i dag! Tror det starter 22.00.

Lenke til kommentar

Ja jeg så den, men jeg har verken S eller X så spiller ingen rolle for min del, og mange (meg inkludert) foretrekker å ikke hardmodde ting å heller ha det originalt da det i mange tilfeller vil gjøre retroverdien lik null når man begynner tukle med sakene :p

In other news - Inside Xbox i dag! Tror det starter 22.00.

Tror ikke det blir mye retroverdi på kinectsensoren :p

Men 1400kr/20 minutts loddejobb - easy choise.

Dance Central kjører med mye høyere framerate på X og vs den gamle, så var uansett kjekt å få flytta den.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...