Filmvenn Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Likte egentlig Crackdown 3 bedre enn forventa jeg da. Spilt det i rundt 10 timer etter jeg starta det opp i går. Bedre enn Crackdown 2, og det var kanskje eneste jeg forventa. Bedre enn Agents of Mayhem og. Endret 15. februar 2019 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Blir å plukke opp Metro:Exodus på Elkjøp etter jobb i dag, får forhåpentligvis klemt inn noen timer i kveld før nok en arbeidshelg.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Fått et par timed med Crackdown 3 idag. Synes det var ganske så artig jeg. Det er veldig gammeldags men det funker liksom. Perfekt spill når en vil ha en spill økt med bare action og lite tenking. Og jeg skjønner nå hva folk har ment ang disse orbs'ene. Får jo helt mongo samle mani... Veldig overasket over hvor pent det kan se ut i HDR i forskjellige situasjoner. Eneste jeg egentlig manger siden jeg viste mer eller mindre hvordan spillet ville være. Er mer av Terry Crews... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Nice. Hvis jeg blir ferdig med Nier: Automata til helga, skal jeg kjøpe Crackdown 3 (PC-versjonen). Syns det ser sykt fett ut og akkurat noe for meg. Elsket begge de to første spillene på 360, samle på orbs husker jeg var veldig kjekt, og bli skikkelig overpowered. Eneste som jeg er litt skeptisk til er hvordan den der autolocken på fiender når du skyter fungerer - om det vil bli plagsomt eller ikke(?). Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Du kan disable lock-on helt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Legger ved en samling tall og bokstaver som kan anvendes for å spille det første spillet i serien. Legg igjen en kommentar om du bruker koden. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Metro vel å merke. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Wow! Metro Exodus ser helt forrykende ut på One X! Tenke seg til dette med RTX og full pupp på PC 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Leser at Anthem er vist "friskmeldt" på X. Ytelses problemene er borte. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Synd det skal mer enn bare en "friskmelding" for å få meg til å kjøpe den smørja. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Leser at Anthem er vist "friskmeldt" på X. Ytelses problemene er borte.Funker fint så langt, men har ikke spilt så lenge. Greit med en ti timers trial da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Blir mer og mer imponert over One X altså, kjører Metro og er HELT tyst. Legger jeg godviljen til kan jeg muligens høre ett pent og stille lite sus. Nydelig skrudd sammen hardware! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Synd det skal mer enn bare en "friskmelding" for å få meg til å kjøpe den smørja. Det du evnt har spilt i demo helgene er så begrenset med innhold at det kan hende du vil komme til å spise dem ordene. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Fullversjonen virker nokså begrenset også spør du meg. Riktig nok ikke spilt veldig lenge men alle missions jeg har tatt er prikk like de i beta, ops demo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Blir å plukke opp Metro:Exodus på Elkjøp etter jobb i dag, får forhåpentligvis klemt inn noen timer i kveld før nok en arbeidshelg.. Helt enig med deg, mere jeg ser på min Xbox One X mere forelsket blir jeg i den. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Min første X bråkte noe inn i helvete. Byttet til PS4 Pro. Spilte god of war og Spiderman. Men faen som den bråker. Gikk tilbake til X for 1 mnd siden. Kjøpte Battlefield V edition. Er helt stille under load. Tydeligvis er det gjort endringer i bygge prosessen etter de første X’ene. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Min første X bråkte noe inn i helvete. Byttet til PS4 Pro. Spilte god of war og Spiderman. Men faen som den bråker. Gikk tilbake til X for 1 mnd siden. Kjøpte Battlefield V edition. Er helt stille under load. Tydeligvis er det gjort endringer i bygge prosessen etter de første X’ene. Det samme har de gjort med den seneste Pro også. Betydelig stillere nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Min første X bråkte noe inn i helvete. Byttet til PS4 Pro. Spilte god of war og Spiderman. Men faen som den bråker. Gikk tilbake til X for 1 mnd siden. Kjøpte Battlefield V edition. Er helt stille under load. Tydeligvis er det gjort endringer i bygge prosessen etter de første X’ene. Kjøpte på preorder og min er alltid helt stille. Tipper dem har blingsa litt med kjølepasta på enndel enheter i starten. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) Om man lager en gamertag til med ea access kan man bytte til hovedbrukeren sin igjen inne i spillet om noen vil slippe å forholde seg til den 10 timers greia EDIT: Gjelder Anthem Endret 16. februar 2019 av David_1214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå