afterall Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Savner virkelig ikke den delen av spillet selv, nå jakter man heller dyr om man vil. Var latterlig frustrerende i 4'en på litt høyere vanskelighetsgrad, noen av dyrene var latterlig vanskelig å drepe og bortimot umulig å gjøre på den "korrekte" måten med pil og bue for flest mulig ressurser. Jeg var ikke imot det fordi det var vanskelig, men hele greia med at en lommebok laget av hvitt neshorn, kontra annet dyreskinn, skulle kunne inneholde mer penger er fullstendig absurd og ulogisk. Samme med alt det andre en craftet. Det blir på linje med kinesisk medisin, der potensialet i et dyr som råvare ene og alene ligger i hvor sjeldent det er. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Sier du at jeg slipper å jakte utrydningstruede dyr for å crafte en større lommebok? Genialt. Er noe små korte jaktoppdrag (som var ganske morsom), men ikke for å få større lommebok eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Jeg var ikke imot det fordi det var vanskelig, men hele greia med at en lommebok laget av hvitt neshorn, kontra annet dyreskinn, skulle kunne inneholde mer penger er fullstendig absurd og ulogisk. Samme med alt det andre en craftet. Det blir på linje med kinesisk medisin, der potensialet i et dyr som råvare ene og alene ligger i hvor sjeldent det er. https://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief Blir en bagatell for meg, høres ut som du har fryktelige problemer med å finne glede i noen som helst spill, hvis forskjellige dyreskinn gir forskjellige størrelse lommebok plager deg så mye som du skal ha det til. Edit: Sliter også å se logikken bak at dette med dyreskinn plager deg så mye, men det er liksom helt OK at du må pumpe flere magasin med kuler fra et automatgevær inn i en grevling for å ta knekken på den. Endret 13. februar 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 For meg var FC5 game of the year. Ikke spilt noen av de tidligere FC, foruten Primal som jeg overhodet ikke likte.FC5 koste jeg meg med fra start til slutt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Gleder meg til å teste Xbox Game Pass på Xboxen, den kom på posten gidder ikke hente den i dag. Kommer til å kjøpe Far Cry 5 på xbox, faen meg det dritten fc5 på pc låste fullstendig å saven der er ubrukelig å load oxo. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 https://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief Blir en bagatell for meg, høres ut som du har fryktelige problemer med å finne glede i noen som helst spill, hvis forskjellige dyreskinn gir forskjellige størrelse lommebok plager deg så mye som du skal ha det til. Edit: Sliter også å se logikken bak at dette med dyreskinn plager deg så mye, men det er liksom helt OK at du må pumpe flere magasin med kuler fra et automatgevær inn i en grevling for å ta knekken på den. Hvis et spill eller en film ikke klarer å opprettholde min suspension of disbelief, så er det klart det ikke gir meg en fantastisk opplevelse. Det at en grevling eller et menneske trenger flere skudd plager meg ikke nevneverdig, da det ikke er noe som bryter voldsomt med logikken i verken den virkelige verden eller spillverden. Når hele craftingsystemet bygger på slike dårlige løsninger faller det derimot ganske flatt. Jeg spilte gjennom FC3 og FC4, og synes for det meste de var greie - til tross for at jeg må jakte ned en albinosnøleopard eller et eller annet jalla for å ha stor nok lommebok til å plukke med meg valuta i spillverdenen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Sett xbox til New Zealand og crackdown 3 kan spilles via game pass om noen få timer Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Sett xbox til New Zealand og crackdown 3 kan spilles via game pass om noen få timer Via game pass, vel og merke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Fikk nei hentet Xbox One X nå ned med Sony UBP-X800 Å PS3 å opp med Xbox One X å håper Doom 4 er gratis med Game Pass da så det var 10.kr nå da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Får vel med en kode for 1mnd gratis gamepass i esken? Fikk det med min iallefall. Og 2 uker xbox live elns. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 JG26Q-HCQGD-XPP4J-4YMWC-FQDPZ Metro 2033 Redux til den som vil ha. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Ga det en sjanse, men etter litt over 2 timer i campaignen så kjedet jeg meg så jævlig at jeg bare lengtet etter å spille noe annet. Skal teste wrecking zone senere i kveld muligens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Ser fryktelig underveldende ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Er veldig fornøyd med den nye Xbox One X supert veldig bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Crackdown har sett dritt ut hele veien etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Teknisk sett var det en fet idé, men de greide tydeligvis aldri å få til det de viste frem på de tidligere tekniske visningene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Skuffet jeg ble da jeg down load DOOM 4 på Xbox One X, men da spillet var ferdig ned lastet kjempe fornøyd med det, var nok for rask ute å teste spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå