Complexity Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) En ting er jo fin pris på Xbox One X. Men ser Elkjøp har fin pris på Xbox One S også. Kr. 1795,- for bundle med forskjellige spill og game pass. Blir å plukke opp en til gjesterommet. Har en Xbox One X på 4K tv-en i stua. Blir en Xbox One s på fullHD-tv-en på gjesterommet. Har jeg en plass å spille når kona låner tv-en i stua :-p Har du en laptop liggende kan du jo bare streame spillinga fra x'en til tven istede for å kjøpe en dedikert xbox. Og om ikke tv'en din støtter HDR så får du jo den eldre typen One til 500kr brukt. Endret 11. februar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Har du en laptop liggende kan du jo bare streame spillinga fra x'en til tven istede for å kjøpe en dedikert xbox. Og om ikke tv'en din støtter HDRI så får du jo den eldre typen One til 500kr brukt. Har ingen laptop og har heller ikke noen HDR i den gamle TV'en. En brukt Xbox One vil si litt svakere speccs + den forbaskede strømbricken som tar plass (som jeg heller ikke har på gjesterommet). Og skal ha den stående pga. plass og det går vel ikke med den gamle? Samt så har den første Xbox One problemer med varmegang i south-bridge. Noe som er fikset i Xbox One S/X. Kjøpte ikke pakken for spillet sin del, men syns ikke 1795,- var gale for 1TB utgave av Xbox One S. Kunne sikkert ha spyttet i 1200,- til for en Xbox One X, men ser ikke den store verdien i det når det blir en konsoll mest for reserve :-p Men kvar sin tykji. Endret 11. februar 2019 av CaZpeR Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Du har altså ingen laptop\pc eller nettbrett med windows? only mac eller? Er vel ikke noe spesiell ytelse å hente på S mot den gamle untatt det som brukes til HDR, men ser det med powerbricken. Den orginale kan vel stå sidelengs om du ikke bruker drevet. Men kvar sin tykji ja. Har hatt den orginale og en X samtidig ganske lenge nå grunnet kinect, men som man ser på forrige side så trengs ikke den gamle lenger. Mulig jeg bruker den på soverommet eller bare som en papirvekt. Steaming fra X'en funker bra så bare styr å måtte ha spill installert og oppdatert på to konsoller. Ser man får en One S for sånn 800kr brukt på finn så man kan spare litt der og. Endret 11. februar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Automatisk oppdatering gjør det ikke til så mye styr sånn sett. Jeg har en PC ja, men i et annet rom. Og vil heller spille på en stor TV skjerm kontra PC-skjermen. Men ja :-p legger den død der :-D syns ikke tilbudet var så gale. Konsollen i seg selv er jo såpass grei. Har vel sett den nede i 1495,- på BF-tilbud. Så syns ikke dette var så horribelt. den lå vel på 2390,- tidligere. Som er en litt mer ufin pris (og gjør Xbox One X til et bedre kjøp igjen). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 I tilfelle noen i det hele tatt bryr seg om dette spillet lengre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Flere som gleder seg til Farcry New Dawn da? Tipper det blir temmelig rått med de fargene og HDR. Ser elkjøp selger det til 349kr, men jeg avskyr fysiske kopierer så bestilte det til samme pris på Instant-Gaming. Koster vel en 430kr på store. Endret 12. februar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Jeg syns ærlig talt det ser helt grusomt ut. Fikk totalt avsmak for det etter den traileren. Så jeg kjøpte heller omsider Far Cry 5 og vurderer å begynne på det snarlig Men 349,- er jo ganske bra pris altså. Endret 12. februar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg syns ærlig talt det ser helt grusomt ut. Fikk totalt avsmak for det etter den traileren. Så jeg kjøpte heller omsider Far Cry 5 og vurderer å begynne på det snarlig Men 349,- er jo ganske bra pris altså. Kjøpte nylig Far Cry 5 selv på Humble Bundle, greit sofa spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Ja jeg er i utgangspunktet ikke så glad i disse Ubisoft spillene, men prisen var bra og det er vel årevis siden forrige gang jeg var innom serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Ja jeg er i utgangspunktet ikke så glad i disse Ubisoft spillene, men prisen var bra og det er vel årevis siden forrige gang jeg var innom serien. Foretrekker mer lineære spill selv, disse open-world spilene skal være fryktelig gjennomførte før går lei av alle tegnene på kartet (f.eks. Witcher 3). Uansett virker det ut som mye av problemene jeg hadde med Far Cry 4 er løst, 5'en har det av og til moro på bekostningen av 4. Ikke nødvendigvis en spoiler for noe som helst, men det skjer helt i starten av spillet: Helt i starten så får man beskjed om å klatre opp i et tårn for å fikse en radio. Jeg sukker og tenker "here we go again". Halvveis oppi tårnet, så annonserer karakteren som ba deg om å klatre opp i tårnet "relax, you don't need to climb these towers all over the place" eller noe sånn. Lettelsen var stor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hahaha, nydelig! Ja for det var AKKURAT det der jeg ikke helt såg frem til Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kjøpte De spilla under her. Crash Team Racing Nitro-Fueled Xbox One GAMEZONE 419.KR Rage 2 Deluxe Edition Xbox One GAMEZONE 918.kr DOOM Eternal Xbox One GAMEZONE 618.KR Skal kjøpe Far Cry®5 Gold Edition på xbox live til 819.kr https://www.microsoft.com/nb-no/p/far-cry-5-gold-edition/bwjk7ntjlkv9?activetab=pivot%3Aoverviewtab Skal kjøpe xbox game pass for Doom 4 oxo Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 8-900 kr for spill? Galskap. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Ja jeg er i utgangspunktet ikke så glad i disse Ubisoft spillene, men prisen var bra og det er vel årevis siden forrige gang jeg var innom serien.Var ikke så fan av de spillene jeg heller, men "ble frelst" av Farcry 5. Høhø, tok dere den? Siden man skal sprenge kirker å drepe prester. Farcry 5 var ett fantastisk spill. Digg å komme seg til bondeland og ikke lenget vandre på en øde øy. Og som nevnt over har de fjernet irritasjoner fra FC3/4. Endret 12. februar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Hvorfor betaler man 900kr for et år gammel spill, 900 er nå en helt sinnsvak pris for Far Cry 5, får det for 150kr på PC.... Endret 12. februar 2019 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 4056X2056 Hvorfor betaler man 900kr for et år gammel spill, 900 er nå en helt sinnsvak pris for Far Cry 5, får det for 150kr på PC.... Det skal jeg si det begynte med jeg kjøpte spillet til pc da det kom ut, men så fikk bare error da men satt spillet på vent da, testet det nå for å se om error var der som sist gang, men ser ut som de har fixset det nå uten feil men jeg har koplet display port kabel til en hdmi adapter til 4k tv oppløsningen på Farcry 5 er på på pc er 4056X2056 på, vet ikke om Xbox One X Har høyere oppløsning på Far cry 5 en pc å 4k tv på 4056X2056 da,men jeg kjøpte meg et 4k tv SAMSUNG 55" 4K UHD QLED TV QE55Q7FNATXXC vil spille det sammen Xbox One X å Far Cry 5 på 4k tv hvis Xbox One X har bedre oppløsning på far cry 5 en pc da kjøper jeg spillet på nytt er 100% grafikk hore synes Fallout 4 ser veldig bra ut på ps4 pro men da må spillet se bedre ut på Xbox One X da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 GamePass twitteren er alltid gull Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Var ikke så fan av de spillene jeg heller, men "ble frelst" av Farcry 5. Høhø, tok dere den? Siden man skal sprenge kirker å drepe prester. Farcry 5 var ett fantastisk spill. Digg å komme seg til bondeland og ikke lenget vandre på en øde øy. Og som nevnt over har de fjernet irritasjoner fra FC3/4. Artig å se noen med omvendt opplevelse av en selv. Far Cry 5 var så hult og kjedelig at jeg spilte igjennom det på trass på noen få timer. Det er veldig kort for å være et åpen verden spill, og med få aktiviteter å gjøre. At man blir kidnappet 9 ganger ila spillet og tatt ut av den åpne verdenen er også helt tullete. Man dreper hundrevis av kultmedlemmer, blir kidnappet 9 ganger men aldri drept når man er fanget. Historien henger rett og slett ikke på greip. Og at all form for crafting osv er borte gjør spillet utrolig kjedelig. Settingen var også trist sett opp mot 3 og 4, syns jeg da. Men så har jeg fremdeles Far Cry 2 som favoritt i serien. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Sier du at jeg slipper å jakte utrydningstruede dyr for å crafte en større lommebok? Genialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Sier du at jeg slipper å jakte utrydningstruede dyr for å crafte en større lommebok? Genialt. Savner virkelig ikke den delen av spillet selv, nå jakter man heller dyr om man vil. Var latterlig frustrerende i 4'en på litt høyere vanskelighetsgrad, noen av dyrene var latterlig vanskelig å drepe og bortimot umulig å gjøre på den "korrekte" måten med pil og bue for flest mulig ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå