Johannes Entenmann Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Synes Apex var meget artig, de aller fleste jeg har snakket med har likt spillet veldig bra. Tar gjerne dette foran Titanfall 3. Ikke rørt BR sjangeren på nesten et halvt år så har ny motivasjon for BR Burde vært mus og tastatur støtte på konsoll, klarer ikke joystick lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Synes Apex var meget artig, de aller fleste jeg har snakket med har likt spillet veldig bra. Tar gjerne dette foran Titanfall 3. Ikke rørt BR sjangeren på nesten et halvt år så har ny motivasjon for BR Burde vært mus og tastatur støtte på konsoll, klarer ikke joystick lengre. Ser frem til å teste selv senere, blir riktignok på PCen. Jeg er altfor klønete med en kontroller til å spille konkurranse spill på konsoll. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 syntes Apex var kjempe gøy. Gleder meg til å teste mer i kveld 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Game Pass for februar. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Inside Xbox er live nå https://mixer.com/xbox Microsoft Studios har også byttet navn til Xbox Game Studios Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Apex Legends er helt rått synes jeg. Jeg har liksom ikke helt likt sjangeren. Men det her er er faktisk skikkelig bra. Virker som mange er nysgjerrige da over 3.5 millioner (?) har prøvd det allerede. Har også kastet Fortnite ifra førsteplass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hadde meg en runde med Apex Legends før jobb, min squad vant Virker veldig solid dette i grunn, ikke fan av sjangeren! Men håper Respawn Entertainment får braksuksess med dette. De har jo blitt rasspult av EA med Titanfall 2..men igjen så er jo Anthem rundt hjørnet det også. Så liten kræsj med lanseringen denne gang også? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Har i grunn liten tro på Anthem, virket litt små kjedelig utifra det jeg spilte. Burde nesten være Anthem som er mer redd for at Apex kom ut nå enn omvendt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Har i grunn liten tro på Anthem, virket litt små kjedelig utifra det jeg spilte. Burde nesten være Anthem som er mer redd for at Apex kom ut nå enn omvendt Syns det er litt for mye spørsmål rundt Anthem. Men nå var det vel aldri veldig sannsynlig at jeg legger igjen mye tid i et online "loot and shoot", som aldri greier å gripe meg. Endret 6. februar 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Etter Destiny er jeg lei sånne grindere. Hadde det vært en engasjerende single player med de samme robotene, flyvningen etc, hadde jeg glatt kjøpt. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hadde meg en runde med Apex Legends før jobb, min squad vant Virker veldig solid dette i grunn, ikke fan av sjangeren! Men håper Respawn Entertainment får braksuksess med dette. De har jo blitt rasspult av EA med Titanfall 2..men igjen så er jo Anthem rundt hjørnet det også. Så liten kræsj med lanseringen denne gang også? Hvorfor skulle et F2P BR spill krasje med et spill som overhode ikke har PVP engang? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Spillet er forresten artig. Ikke så ille å spille med kontroller som f.eks COD. Selvsagt alltid bedre å spille slike spill på pcen. Men det er jo en av de mer brukervennlig BR der ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hvorfor skulle et F2P BR spill krasje med et spill som overhode ikke har PVP engang? Hype og markedsføring. Dårlig timing. Men nå har jo riktignok Apex Legend fått en solid dose positivt hype siden det kom. Anthem er vel mer i andre retningen som følger av en ganske dårlig demo og variert tilbakemelding, så hvem vet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 kanskje det er anthem som flopper i skyggen av apex?! Flippyfloop 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Man skal ikke se helt bort ifra det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det hadde faktisk vært rimelig morsomt Anthem syns jeg ikke var noen god opplevelse på One X, elendig demo i hvert fall. Men igjen så syns eg ikke det har sett verken interessant eller moro ut på noe tidspunkt, så det har vel heller aldri vært ett spørsmål om kjøp Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 kanskje det er anthem som flopper i skyggen av apex?! Flippyfloop Hadde man kunne satt penger på dette hadde man blitt millionær. Anthem er dømt til å tape. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Apex var gøy, men holder meg nok til Fortnite. Ble noe mettet på futuristisk skytespill med Destiny og Destiny 2. Men kommer til å følge med underveis om hvordan det utvikler seg. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Oh, spiller helst RTS på PC, men tror ingen har nevnt det her, men alle Command & Conquer til 360 er tilgjengelig via BC på XboxOne nå. Ihvertfall C&C3, Red Alert 3 og Kane's Wrath-ekspansjonen/spillet. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Rimeligste one x jeg har sett i butikk så langt. Var vel ikke så lurt å bundle med Fallout 76 ? https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-one-konsoll/10088/xbox-one-x-1-tb-fallout-76-bundle-hvit?scid=Pricecomparison2988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå