Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Ja det sier jo seg selv. Jeg handler jo bare inn det som ser interessant ut, men når man likevel sitter med begge så vil jeg jo ha den versjonen som ser best ut. Fint med sider som Digital Foundry som er en fornøyelse å se på, bare lene seg tilbake og kose seg Da gjør du det mer i rett rekkefølge, finn et spill som virker interessant, google kjapt forskjellen på de 2 forskjellige konsollene for det spillet. Generelt sett har vel X flere spill med støtte for native 4K, som generelt ser bedre ut enn oppskalering / checkerboarding. Ellers kan det jo være verdt å sjekke opp i andre X/Pro fordeler i spill, jeg foretrekker f.eks. 1080p@60fps over 4K@30fps. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Exciting Halo: The Master Chief Collection news’ teased for SXSW 2019 Krysser fingra for en PC-port Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 68DM-MT9Z-BMTN-4CFY ea.com/games/anthem/anthem-demos brukte "Amazon trikset" og fikset meg en VIP kode, men fant ut jeg får teste demoen gjennom EA ACCESS første mann til mølla Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Teste og teste.... serveren er blasta Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Vet ikke hvor aktiv Battlefield V-tråden er, så spør her også. Noen flere som ikke får koblet til EA online akkurat nå? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Vet ikke hvor aktiv Battlefield V-tråden er, så spør her også. Noen flere som ikke får koblet til EA online akkurat nå? Anthem demoen har krasja alt som har med EA å gjøre 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Er Anthem review copies allerede ute? Har en på lista som spiller det nå. Og nei, det står «Anthem» og ikke «Anthem - Demo» som på alle andre Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Ser ut til at ryktene om at MS kjøper opp Typhoon Studios har blitt noe forsterket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Hmm, må virkelig ha tro på den ene spillet som ikke er gitt ut engang. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Flere som sliter med Xbox One X? Fikk plutselig svar skjerm, selv etter flere hard reboots. Klarer ikke å gjøre noe som helst på konsollen. Ser på twitter at flere opplever det samme. https://twitter.com/search?q=xbox%20live&src=typd Lenke til kommentar
Seen Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Har planer om å kjøpe en Xbox One S (den hvite) på bruktmarkedet. Hva burde jeg sjekke grundig før jeg kjøper? Sist Xbox jeg hadde var en 360 som jeg kjøpte ca samtidig som den kom ut. Hvor store forandringer er det på dashboardet og er det like intuitivt å skjønne som den første xboxen og 360? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Har planer om å kjøpe en Xbox One S (den hvite) på bruktmarkedet. Hva burde jeg sjekke grundig før jeg kjøper? Sist Xbox jeg hadde var en 360 som jeg kjøpte ca samtidig som den kom ut. Hvor store forandringer er det på dashboardet og er det like intuitivt å skjønne som den første xboxen og 360? Sjekk at den ikke bråker eller lager ulyder og at det fortsatt er garanti på den. Den skal være helt stille når den ikke belastes. Xbox One S er ofte å finne på ganske bra tilbud hvis du vil kjøpe en helt ny. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Phew. da ble jeg letta. Ser att det ikke bare er ett problem her i gården men kom for ca 25 minutter siden Flere som sliter med Xbox One X? Fikk plutselig svar skjerm, selv etter flere hard reboots. Klarer ikke å gjøre noe som helst på konsollen. Ser på twitter at flere opplever det samme. https://twitter.com/search?q=xbox%20live&src=typd Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Flere som sliter med Xbox One X? Fikk plutselig svar skjerm, selv etter flere hard reboots. Klarer ikke å gjøre noe som helst på konsollen. For en lettelse! Fryktet jeg måtte levere den inn på service igjen. Lenke til kommentar
Seen Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Sjekk at den ikke bråker eller lager ulyder og at det fortsatt er garanti på den. Den skal være helt stille når den ikke belastes. Xbox One S er ofte å finne på ganske bra tilbud hvis du vil kjøpe en helt ny. Takk for svar. Er dette en et bra tidspunkt å kjøpe en One S på? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Glad jeg sjekket tråden, trodde Xboxen hadde gått føyken. PHEW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Takk for svar. Er dette en et bra tidspunkt å kjøpe en One S på? Vi vett ikke noe særlig om neste generasjon og når den kommer, så i grunn ja. Spesielt om du ikke har 4K TV, da kunne en eventuelt lagt et argument for å heller spare til X. Men om du ikke har noen veldig godt begrunnet grunner (som at du skal spille med venner etc.), hadde jeg sterkt vurdert en PS4 i stedet, et langt sterke bibliotek av spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå