samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) 3 xone spill bestillt online tar resten i butikk aka forza og titan fall for garantret dag 1 Bf4, cod og destiny tok jeg online Endret 12. juni 2013 av samco Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Synd man ikke (forhånds)bestille Xbox One-spill på Microsoft Store. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har en stk på games stop og en på komplett.no så får jeg 1 dag en er jeg fornøyd Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vent, bestiller folk faktisk xbox one? 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 3 xone spill bestillt online tar resten i butikk aka forza og titan fall for garantret dag 1 Bf4, cod og destiny tok jeg online Titanfall kommer ikke før til våren. Ikke Destiny heller Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vent, bestiller folk faktisk xbox one? Folk er som regel trofaste, eg har spilt Xbox i snart 10 år så eg går ikke over til PS4, og det er ikke fordi PS4 er dårligere men at eg liker bedre Xbox. Brukt spill sperre er ikke et problem for meg heller ikke at konsollen må kobles til internett hver 24 time. Kjøper alle spillene mine selv, og har alltid internett tilgjengelig. 3 Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vent, bestiller folk faktisk xbox one? Ja. Veldig irriterende med tanke på at jeg håpet at ingen ville være interessert i å kjøpe den, de ville heller ha PS4, og det ville da bli lettere for meg å få tak i en. 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hva er poenget med å forhåndsbestille? Day 1 download på Xbox også nå Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hva er poenget med å forhåndsbestille? Day 1 download på Xbox også nå Ble bare rot, ser jo i ettertid etter god hjelp fra han under at du tenkte på spill. Ja tenker det samme selv. Bedre å laste ned spillene gjennom konsollen. Tror og håper at priser ikke er så stor forskjeller. Endret 12. juni 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror han tenkte på spill 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Vent, bestiller folk faktisk xbox one? Skal ha PS4 og Xbox One, så ja Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Gidder ikke å bestemme meg før rundt da konsollene slippes. Heller mot PS4 nå, men det kan forandres frem til da avhengig av informasjonen vi får fra begge sider. Edit: Endret 12. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Førehandstinga hjå Microsoft Store no. Undrast om dei får spesialpris, eller om komplett også vil leggje seg her. Kanskje PS3 blir endo billigare då? Uansett gode nyhende for oss spele nørdar! 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Bestiller nok eventuelt maks 1.5 mnd før release. Eneste som kan forskyve det er vel noen tilbud man ikke "kan" si nei til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det bør ikke være et problem for folk flest i Norge. Det laveste get tilbyr er 4mbps Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Utrolig hva som kreves, men er vel et få tall som sitter med lavere netthastighet enn 1.5 mb/s men likevel så er det litt merkelig alt som kreves. Leste en plass at det ikke følger med Headsett heller. Skal man bruke Kinect å snakke med men det eg lurer på da er hvordan du skal høre dem som snakker med deg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Utrolig hva som kreves, men er vel et få tall som sitter med lavere netthastighet enn 1.5 mb/s men likevel så er det litt merkelig alt som kreves. Leste en plass at det ikke følger med Headsett heller. Skal man bruke Kinect å snakke med men det eg lurer på da er hvordan du skal høre dem som snakker med deg. Du har vel høytalere på TVen? Men ja, jeg er enig. Headset er et "must" om man skal spille online Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Et problem for alle hyttebaronene dog? 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Du har vel høytalere på TVen? Men ja, jeg er enig. Headset er et "must" om man skal spille online Selvsagt har eg høytalere, Men om man spiller et spill som Battlefield er det så mye bråk i bakgrunnen at det å høre folk i chatten nesten blir umulig. Man kan selvsagt stille sånn at lyden i spillet blir lavere hver gang noen snakker men funker da svært dårlig på Xbxo 360 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Et problem for alle hyttebaronene dog? Det største problemet for Microsoft er vel at det blir store problemer mange steder i USA. Her i Norge er det også noen steder som vil ha det problemet, men i antall blir det småtterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå