Gabri3L Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Jeg synes i teorien det kan/kunne vært en grei måte å "even the playing field" på. Før har man måttet kjøpe mus og tastatur/adapter fra tredjepart som emulerte gamepad, og som har kostet en liten formue. Fremover så kommer det ikke til å være juks å spille med mus og tastatur, og dermed kommer kanskje de som spiller med mus og tastatur til og innrømme det, og holde seg til egne lobbyer? Skjønt, sånne patetiske tapere som jukset i utgangspunktet. De vil kanskje ikke trives så godt når de ikke lenger har noen fordeler, så da fortsetter de kanskje bare å spille mot folk som bruker kontroller likevel?... Nei, det skal ikke være lett å finne en gylden middelvei heller. Kanskje gjennopplive kinect til å filme hendene mens man spiller?.. Endret 19. desember 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Dette med støtte nå på Xbox gjør vel at det blir lobbyer for hvert oppsett også? Sluttet helt og spille PVP på konsoll etter så mange sitter med Tastatur og mus på konsoll. Da ser jeg ikke poenget med og øve, mus vil alltid være bedre enn en kontroll. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Det vil nok bare bli mere og mere fokus på cross play i tiden fremover. Og det er der mus og tastatur spillere på Xbox vil havne. Ikke i lobbyer med kontroller brukere. Med noen unntak helt sikkert. Som FKS Sea of Thieves. Selv håper jeg støtten blir stor. Mange spill som blir vesentlig mer gøy å spille for konsoll spillere med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg får besøk av en 8-åring nå i jula, så tok å bestile en månad med gamepass så han har noen spill. Noen anbefalinger på spill jeg burde laste ned fra gamepass før han kommer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg får besøk av en 8-åring nå i jula, så tok å bestile en månad med gamepass så han har noen spill. Noen anbefalinger på spill jeg burde laste ned fra gamepass før han kommer? Last ned GamePass appen på telefonen din og ble igjennom familievennlige spill. Fks, Human Fall Flat, Rush: A DisneyPixar Adventure, Banjo Kazooi spillene, LEGO spillene, Rocket League +++ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Super Luckys Tale og Minecraft. Er vinnere her i gården for 6-åringen (veldig snart 7 år). Endret 20. desember 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Spiller flere multiplayer spill på PC med nesten like liten plass til mus og det går helt fint. Spiller jo med medium til høy DPI så en slipper å sitte å veive rundt som en kjevler ut en deig.... Folk spiller ikke med lav DPI for å få seg en treningsøkt / for moro. Det er mye lettere å være presis og kontroll av rekyl i spill går som en drøm. Men det er vel bare en gang sånn at noen syns det å spille med et handikapp, "går helt fint" . Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Last ned GamePass appen på telefonen din og ble igjennom familievennlige spill. Fks, Human Fall Flat, Rush: A DisneyPixar Adventure, Banjo Kazooi spillene, LEGO spillene, Rocket League +++ Epic Mickey tror jeg er bra! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) meeeh, gamepass har blitt mer spennende. Ikke rart siden det koster en del mer selvsagt Endret 20. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Kult at vi får Celeste. Det har jo fått ekstremt bra anmeldelser. Endret 20. desember 2018 av LarZen Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Hmm?synes siste ass creed er en down grade fra origins.... skuffende å se HDR problemer allerede i intro sekvensen. Uff ... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Hmm.. Har nå prøvd både battlefield 1 og battlefield V på xbox one, men ingen av de fungerer. Når jeg åpner spillet, så lukker det seg etter 3 sek og jeg kommer tilbake til home screen. Har prøvd div. Tips jeg fant på google uten hjelp. Noen som vet om fix til dette? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 meeeh, gamepass har blitt mer spennende. Ikke rart siden det koster en del mer selvsagt 6 mnd gamepass til 177 kr er ikke til å klage på Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Ryktes om 4K web kamera til X med ansikt gjenkjenning for innlogging. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Har vi Rocket League både på Xbox one og PC kan en da spille mot hverandre? Fant ut at det var mulig.. Endret 23. desember 2018 av FranZe Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hvis man allerede spiller på PC, kan man forsette med den accounten på Xbox, noen som vet? Gjelder Rocket League Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 hvordan gjorde man det igjen..? Har Gamepass fra før. Mye glede! 6 mnd gamepass til 177 kr er ikke til å klage på man Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 https://www.microsoft.com/nb-no/p/xbox-game-pass/cfq7ttc0k6l8/000P?rtc=1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Fant bare 3 måneder her til 177? Bare hvis jeg valgte gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå