Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Forza Horizon 4 til xbox one (i butikk). Kan jeg spille det på windows 10 også?  

 

Om du ikke har hatt Gamepass før, så får du vel 14 dager gratis prøve, og så mulighet for å kjøpe første måned for 10 Kr. Da har du 1,5 mnd. med Gamepass for en tier, og kan spille FH4 på PC med Gamepass lisensen. MS kjører også en slags kampanje der enkelte får tilbud om 6 mnd. for 177 Kr. Normalpris for en måned er 99 Kr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke har hatt Gamepass før, så får du vel 14 dager gratis prøve, og så mulighet for å kjøpe første måned for 10 Kr. Da har du 1,5 mnd. med Gamepass for en tier, og kan spille FH4 på PC med Gamepass lisensen. MS kjører også en slags kampanje der enkelte får tilbud om 6 mnd. for 177 Kr. Normalpris for en måned er 99 Kr...

 

Ja, det la jeg merke til nå. Det fulgte også med 3 mnd gratis. Men esken var åpnet når jeg kjøpte den, flaks jeg la merker til det. Var noen som hadde rappet spillkodene til Forza spillene. Tja, fikk jo plukke meg 2 spill i stedet, men utvalget var jo ganske skralt i butikken. 

Lenke til kommentar

EA har jo et par norske folk som overvåker diskusjon.no :)

 

Hehe, er mer et prinsipp for min del. Alltid respektert det i alle år jeg har testa ting. Ikke alle som gjør det. Så på en som var så dum å faktisk streamet spillet på Twitch idag. Så direkte at spillet låste seg og alle spillene hans i Origin biblioteket ble borte...lol  :rofl:

Lenke til kommentar

De xbox live gold 3 mnd hos Elkjøp til 87 kr ser jeg går an å bruke? Det blir jo under 350 kr for ett år. Beklager men ny på xbox her  :hm:

 

Er det noe forskjell på disse to? Bortsett fra prisen

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/X880634758176/xbox-live-gold-medlemskap-3-maneder

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/X880634759476/xbox-live-3-mnd-gold-medlemskap

Lenke til kommentar

De xbox live gold 3 mnd hos Elkjøp til 87 kr ser jeg går an å bruke? Det blir jo under 350 kr for ett år. Beklager men ny på xbox her  :hm:

 

Er det noe forskjell på disse to? Bortsett fra prisen

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/X880634758176/xbox-live-gold-medlemskap-3-maneder

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/X880634759476/xbox-live-3-mnd-gold-medlemskap

 

De er helt like

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt Anthem. Kan ikke dele noe info om hvordan det er pga NDA. Men spillet kommer til å ligge klart på konsollen klar til lansering. Det er det lengre ingen tvil om. 

 

:yes:

Etter den siste traileren jeg så av Anthem i går så begynner spillet å bli interessant. Tidligere har det vært litt "meh" med pretty graphics.

 

Anthem med Coop kan være en greie jeg kanskje har lyst til å prøve. Håpet Fallout76 skulle bli mitt neste store Coop men Bethesda kjørte den hardt i grøfta. Spilte singleplayer til lvl87 og vender neppe tilbake.

Akkurat nå er X4 greia. RDR2 er halvgjort men vender nok tilbake, trengte bare en pause.

 

Xbox Live på Elkjøp:

Synd de til 87,- må hentes og ikke kan sendes som brevpost eller fåes digitalt. Men forstår at det er en greie for å få folk til butikken så jeg får overlate det til de som vil hente. Riktignok er Storo på vei til og fra jobb men ah orker ikke julemaste i butikkene om dagen.

Kall meg hva du vil men jeg vanker ikke på et storsenter med mindre jeg må og spesielt i månedene før jul (støy gir hodepine).  :D

 

Finnes det lignende tilbud for Gamepass? Synes gammepass greia til Xbox er veldig bra, har bare kjørt trial til nå som har utgått (erh, det betyr vel at jeg har betalt for denne måneden heh). Bare det at MYZ er på gamepass er jo verdt gamepass.

 

PS:

Forskjellen er at de til 87,- ant. er gammelt opptrykk med kun "360" i teksten men i praksis er de like og gjelder på samme måte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Og der takket harddisken i Xbox One X’en min for seg.... flere blokker bare ble uleselige på fremsiden av konsollen og nå vil den ikke starte med den kjente E105 feilmeldingen.

 

Akkurat passe til jul :-p blir å ringe Microsoft i morgen ja :w00t:

 

(Er serdeles rolig rundt dette pga. Microsoft sin gode support da min Xbox 360 fikk RROD back in the days. Håper ingenting har endret seg på den tiden.)

Lenke til kommentar

Er det noe Microsoft bør være godpå er det jo nettop denne typen service, de har som du sier rmelig OK + erfaring :p Håper det går kjapt da :)

Ikke fullt så nøye på tid. Har ikke noen spill jeg holder på med som ikke kan spilles på PC. Har også ps4 pro og Switch. Så er ikke helt i beita.

 

Kan gi en tilbakemelding her hvor «raskt» det går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...