XtaZ Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Ryktes at Ashen dukker opp på på GamePass i dag eller i morgen. Må nok subbe igjen da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Og Below neste fredag Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Strange Brigade ute på GamePass nå. Og det har mus og tastatur støtte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Noen god ordning på mus og tastatur i sofaen? Ei eller anna fjøl bør vel funke . Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Noen god ordning på mus og tastatur i sofaen? Ei eller anna fjøl bør vel funke . Jeg har en Lapdog, men den selges visst ikke i Norge lenger ihvertfall. Kanskje du finner noen av alternativene? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Når starter TGA Norsk tid? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Når starter TGA Norsk tid? Blir vel 02:30 om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Er forsåvidt i nattmodus, for se om jeg holder meg våken Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Mener power har roccat sova. De har også 20% DnB supersalg nå. Fremdeles dyr though.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Microsoft gir bort Battlefield V til 500 personer som ser på Game Awards på Mixer https://www.onmsft.com/news/watch-the-game-awards-on-mixer-today-to-get-exclusive-mixpot-rewards 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Prøvde StrangeBrigade via GamePass. Virker som et litt kult spill da. Men ikke helt fan av kontrollen på det spillet. Det føles noe rart ut... Blir sikkert rimelig texas utover... Her er streamen til Mixer. Starter om ca 25min. https://mixer.com/TheGameAwards Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Noen som vet hva musikken som spilles av akuratt nå heter eller hvor det er fra? Var nesten litt Fable preg over det. Altså siste låten som spilte av før showet startet. EDIT: Jøss, Phil, Reggie og Shawn på scenen samtidig. Skulle betalt gode penger for å se de karene begynne slåss på direkten Crash Team Racing ser sweet ut! Spilte aldri originalen. Endret 7. desember 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Nei fy faen... Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk lov til å installere Ashen på PCen i sted når det skulle være en Play Anywhere tittel, men det er fordi det plutselig har blitt eksklusivt til Epic Games storen og nå har blitt fjernet fra både Steam og Windows store. Fantastisk bra førsteinntrykk av Epic Games å starte noe slik bullshit samme dagen storen deres går online! Endret 7. desember 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Microsoft gir bort Battlefield V til 500 personer som ser på Game Awards på Mixer https://www.onmsft.com/news/watch-the-game-awards-on-mixer-today-to-get-exclusive-mixpot-rewards Blir nå "gitt" vekk overalt det spillet, må føle seg bortimot svindlet de som har betalt full pris for BF I år. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Blir nå "gitt" vekk overalt det spillet, må føle seg bortimot svindlet de som har betalt full pris for BF I år. Nåja... Kjøpte det på Origin og syns det ga mye valuta for pengene (iallefall hvis man ser antall timer underholdning mot hva jeg betalte fo det). Er "bare" oppe i 14 timer med multiplayer alene nå og er enda ikke lei :-p Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Nextbox annonsering på E3 2019 confirmed? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 2019 blir spennende! 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg håper så sinnsykt på en Switch-klone med masse muskler og deilig kontroller ut av boksen så jeg slipper å vente 1-2 år på ett Satisfye Xbox Pro grip alternativ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Du er nå en av få som elsker Fallout 76 og hater Red dead 2 Jeg er nok en av få synes det å drukne folk i dassen er bedre enn å springe rundt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Noen god ordning på mus og tastatur i sofaen? Ei eller anna fjøl bør vel funke . Jeg har spilt i sofaen siden 2012. Det funker da laptoppen kjører alt på max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå