Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Akkurat prøvd mus & tastatur i Fortnite. Og det fungerer akkurat som på PC. Like responsivt og ingen forskjell egentlig. Så det her lover jo bra! Kunne potensielt vært morsomt, men de matcher de visstnok med andre med samme oppsett. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Det skulle bare mangle spør du meg. Sitte med PC oppsett på konsoll er nå nisselue holdning. Har plutselig en gigantisk fordel. En av grunnene til at jeg sluttet med konsoll MP, flere og flere som sitter med PC oppsett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Monster salg på spill nå....dette kommer til å svi litt i lommeboka er jeg redd... Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Monster salg på spill nå....dette kommer til å svi litt i lommeboka er jeg redd... Spill ferdig det du allerede har før du kjøper mer 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Spill ferdig det du allerede har før du kjøper mer Drøyer litt med de største titlene her. Har altfor lang backlog. Men endte opp med Q.U.B.E.2 på denne runden. Digget det første spillet og en oppfølger har gått meg hus forbi! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Spill ferdig det du allerede har før du kjøper mer Men men.....sparer jo penger Men ja det er lurt det. Men er et par jeg skal ha ihvertfall. Diablo 3 og Kingdom Come Deliverance Endret 15. november 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hvor er dette monstersalget? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hvor er dette monstersalget? Butikken på konsollen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Fallout 76 har litt for lyst sortnivå og så langt svak hdr highlights. Ikke imponerende draw distance. For de som er litt mere interesserte. Men for en sjarm .... Endret 15. november 2018 av samco Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Butikken på konsollen. Takker. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Eller her: https://www.xbox.com/nb-NO/promotions/sales/black-friday/xbox-games Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen tips til tilbud som stikker seg ut? Er ny med Xbox one så det meste er av interesse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Ikke akkurat noen skikkelig eksteme tilbud. Store er jo generelt så dyr at ting har jo bare normal pris nå Men endte opp med Farcry 5 season pass til en 160kr. Mars dlc'en var bare merkelig men Vietnam likte jeg. Man får og med Farcry 3 classic edition som det er en del år siden jeg spilte sist. Mange timer med morro. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Noen tips til tilbud som stikker seg ut? Er ny med Xbox one så det meste er av interesse. Tja, kommer jo an på hva du liker, men Shadow of the Tomb Raider til 299,50 eller Far Cry 5 Gold for 491,40 ser ikke så dumt ut i mine øyne. Har litt lyst på Assassins Creed: Odyssey for min egen del, men har egentlig for lang backlog. Endret 16. november 2018 av Grimbeorn Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen tips til tilbud som stikker seg ut? Er ny med Xbox one så det meste er av interesse. Hvilke typer spill liker du da? Det koster 10kr for en måned med Game Pass nå. Der kan du prøve 100+ forskjellige Xbox One og 360-spill. Microsoft legger ut alle sine nylanseringer på Game Pass, så du kan f. eks spille Forza Horizon 4 der. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Liker litt forskjellig. Tenkte på witcher 3 eller monster hunter world. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Hva med Witcher 2? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Microsoft’s Building a Disc-Less Xbox One for Release in 2019 "Microsoft’s hardware plans for 2019 will likely be a huge win for the brand and for gamers. The company is planning to release an updated console next year, but this device will not be in the Scarlett family, according to people familiar with the company’s plans." "In addition to the new console, there will be a ‘disc-to-digital’ program that, as the name states, turns your physical games into digital downloads. The idea is that you can take your disc to a participating retailer (like the Microsoft store) and trade in your disc for a digital download." Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 "The idea is that you can take your disc to a participating retailer (like the Microsoft store) and trade in your disc for a digital download." 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Veldig bra. Skulle vært gjort for 5 år siden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå