thklinge Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Helt greit med nye spill men har egentlig 0 interesse for å spille gammle PlayStation titler. Håper ikke ms nå går i Japan fella som gjorde PlayStation så uintresangt. Det har du helt rett i, men satser på at Microsoft unngår det verste jap-greiene. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Kan ikke skjønne de som ikke likte historien i RDR? Har nå aldri spilt et spill der historien engasjerte meg mer. Men merker nå etter dette side oppdraget for Ms hobbs at jeg må ha en pause, jaktet på dyr i hele dag er ikke noe jeg unner noen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hva har blitt annonsert egentlig? Svært lite interessant. For meg var dette bortkastet tid. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Kan ikke skjønne de som ikke likte historien i RDR? Har nå aldri spilt et spill der historien engasjerte meg mer. Men merker nå etter dette side oppdraget for Ms hobbs at jeg må ha en pause, jaktet på dyr i hele dag er ikke noe jeg unner noen Chapter 5 pluss starten på Chapter 6 tror du vil se hvorfor .... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Inside Xbox var litt skuffende i går også desverre. Jeg synes at disse showene kunne hatt godt av å trimmes ned litt. Eventuelt kunne de ha splittet det opp i to deler der den ene delen var en Nintendo Direct aktig sending som var laserfokusert på nye annonseringer og gameplay-demonstrasjoner. Så kunne de ha hatt en mer community-fokusert bit etterpå. For det var jo noen kule ting i Inside Xbox presentasjonen. Utvidelsen til FH4 virker bra, og jeg er veldig glad for at Summer of Arcade gjenoppstår som Winter of Arcade. Det var virkelig på tide! Så blir det spennende å se hva Obsidian og inXile kan få til som en del av Microsoft Studios. Håper litt på "Shadowrun New Vegas" fra Obsidian egentlig. Angående japanske spill på Xbox ønsker jeg de velkommen med åpne armer. Jeg kommer nok til å skaffe meg noen av de klassiske FF-spillene når de kommer til XBO. Håper at Sega porter over Yakuza og Persona etter hvert. Endret 11. november 2018 av Leflus Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Chapter 5 pluss starten på Chapter 6 tror du vil se hvorfor ....[/quote Fullførte historien for 3-4 dager siden. Synes storyen var knall bra, setter en ny standard. Tror andre spill vil slite voldsomt og engasjere i samme grad som RDR2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Chapter 5 pluss starten på Chapter 6 tror du vil se hvorfor ....[/quote Fullførte historien for 3-4 dager siden. Synes storyen var knall bra, setter en ny standard. Tror andre spill vil slite voldsomt og engasjere i samme grad som RDR2 Helt uenig spillet hoved historie var svak men tok seg litt opp mot slutten med en typisk klisje slutt. Om man er lett imponert. Side missions var mye bedre og prologen er bedre en hele hoved historien lurer på om den ble lagt til for å redde spillet i siste liten. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Kan dere holde RDR2-spoilere utenfor Xbox-tråden? Takk.. 4 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Begynner se bra ut dette Ganske sykt at hele den nederste rekken består av de nye studioene. De har mer enn doblet den interne stallen siden E3 2018. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Ja de har vel flere studioer enn Sony også nå, heftig oppgradering for å si det mildt! Får bare håpe disse studioene faktisk får skikkelig utviklingstid og ett bra budsjett så de greier pushe ut noe stort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) En ide jeg gjerne skulle sett utprøvd og inkludert i Gamepass og tilsvarende på PSN er at man hver måned får 4 timer spilltid i et selvvalgt spill med begrensningen at man ikke kan velge samme spill flere måneder. Om det så er RDR2, God of War eller Monopol man ønsker å teste den måneden. Kall det gjerne Gamepass Trial-Run. Endret 12. november 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Ja de har vel flere studioer enn Sony også nå, heftig oppgradering for å si det mildt! Får bare håpe disse studioene faktisk får skikkelig utviklingstid og ett bra budsjett så de greier pushe ut noe stort. Helt enig. En ting som er veldig positivt nå er at de har mange utviklere under samme "tak" som alle kan hjelpe hverandre på ulike måter. For eksempel Playground har fra før av samarbeidet med både Turn10 og Rare. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 HITMAN™ - GOTY Legacy Pack er gratis. I følge folk på reddit er det muligens en glitch. 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 HITMAN™ - GOTY Legacy Pack er gratis. I følge folk på reddit er det muligens en glitch. Ingenting er bedre enn gratis. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Corsair blir også partner med Xbox. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg har skjønt at man kan spille i 1440p på Xbox One X, stemmer det eller må spillet støtte det i tillegg? På PS4 Pro tror jeg ikke man kan det uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Spillet trenger ikke å støtte det. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Nice! Er veldig fornøyd med Corsair sine produkter Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Savner du 50GB på konsollen din? https://www.altchar.com/games-news/580997/fallout-76-wont-uninstall-beta-until-you-buy-the-game Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Akkurat prøvd mus & tastatur i Fortnite. Og det fungerer akkurat som på PC. Like responsivt og ingen forskjell egentlig. Så det her lover jo bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå