Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne de som ikke likte historien i RDR? Har nå aldri spilt et spill der historien engasjerte meg mer. Men merker nå etter dette side oppdraget for Ms hobbs at jeg må ha en pause, jaktet på dyr i hele dag er ikke noe jeg unner noen :)

Chapter 5 pluss starten på Chapter 6 tror du vil se hvorfor ....

Lenke til kommentar

Inside Xbox var litt skuffende i går også desverre. Jeg synes at disse showene kunne hatt godt av å trimmes ned litt. 

Eventuelt kunne de ha splittet det opp i to deler der den ene delen var en Nintendo Direct aktig sending som var laserfokusert på nye annonseringer og gameplay-demonstrasjoner. Så kunne de ha hatt en mer community-fokusert bit etterpå. 

For det var jo noen kule ting i Inside Xbox presentasjonen. Utvidelsen til FH4 virker bra, og jeg er veldig glad for at Summer of Arcade gjenoppstår som Winter of Arcade. Det var virkelig på tide! Så blir det spennende å se hva Obsidian og inXile kan få til som en del av Microsoft Studios. Håper litt på "Shadowrun New Vegas" fra Obsidian egentlig. :p

Angående japanske spill på Xbox ønsker jeg de velkommen med åpne armer. Jeg kommer nok til å skaffe meg noen av de klassiske FF-spillene når de kommer til XBO. Håper at Sega porter over Yakuza og Persona etter hvert. :)

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Chapter 5 pluss starten på Chapter 6 tror du vil se hvorfor ....[/quote

Fullførte historien for 3-4 dager siden. Synes storyen var knall bra, setter en ny standard. Tror andre spill vil slite voldsomt og engasjere i samme grad som RDR2

Helt uenig spillet hoved historie var svak men tok seg litt opp mot slutten med en typisk klisje slutt.

Om man er lett imponert. Side missions var mye bedre og prologen er bedre en hele hoved historien lurer på om den ble lagt til for å redde spillet i siste liten.

Lenke til kommentar

En ide jeg gjerne skulle sett utprøvd og inkludert i Gamepass og tilsvarende på PSN er at man hver måned får 4 timer spilltid i et selvvalgt spill med begrensningen at man ikke kan velge samme spill flere måneder.

Om det så er RDR2, God of War eller Monopol man ønsker å teste den måneden.

Kall det gjerne Gamepass Trial-Run.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja de har vel flere studioer enn Sony også nå, heftig oppgradering for å si det mildt! Får bare håpe disse studioene faktisk får skikkelig utviklingstid og ett bra budsjett så de greier pushe ut noe stort.

Helt enig.

En ting som er veldig positivt nå er at de har mange utviklere under samme "tak" som alle kan hjelpe hverandre på ulike måter. For eksempel Playground har fra før av samarbeidet med både Turn10 og Rare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...