firberblad Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) IP som jeg håper på rebirth på er: Rallisport Challenge lagd av DICE for MS på første boxen Kameo lagd av Rare på X360 Project Gotham Racing lagd av Bizzare Creation på orginal og x360 Det hadde vært konge om dette hadde slått til. Fantastiske spill alle du lister opp der, og Kameo har alltid vært en favoritt hos meg. Endret 7. november 2018 av firberblad Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hvor sansynlig tror dere det er for å få One X for en pen pris rundt Black Friday? Leker litt med tanken på å skaffe meg en, siden jeg mest sanynligvis sitter på en ny TV innen de neste mnd. Størst om det blir bedre tilbud enn å handle med DNB kortet hos Power når det gjelder. Selv syns jeg disse bundlene som Elkjøp (og sikkert andre) har hatt gir veldig mye for pengene. Er det ikke 4200kr m/ 3 spill. Om en ikke er interessert i alle spillene er disse veldig lett omsettelige. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 IP som jeg håper på rebirth på er: Rallisport Challenge lagd av DICE for MS på første boxen Kameo lagd av Rare på X360 Project Gotham Racing lagd av Bizzare Creation på orginal og x360 Absolutt en liste jeg kan stille meg bak, spesielt sistnevnte, men dessverre har det seg slik at Bizarre Creations ikke lenger er med oss, etter den katastrofale multiplatform satsingen deres etter avtalen med microsoft løpte ut. Det kan nok hende at noen en gang lanserer ett nytt Project Gotham racing fra et annet studio, men tror nok mye av magien vil forsvinne da dessverre . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Selv syns jeg disse bundlene som Elkjøp (og sikkert andre) har hatt gir veldig mye for pengene. Er det ikke 4200kr m/ 3 spill. Om en ikke er interessert i alle spillene er disse veldig lett omsettelige. Ja stammer, de flesker jo til med sånne gode bundles til tider Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Fikk Xen til ca. 3500,- på forrige DNB kampanje og veldig fornøyd med det. Og ikke minst ekstremt fornøyd med Xen som konsoll. Jeg hører aldri et pip fra den. Viftestøye er ikke-eksisterende i RDR2 4K. Ikke at min Pro bråker så mye men den er absolutt hørbar med mindre jeg sitter med øreklokker. Det eneste jeg skulle ønske nå var at titler som GoW, TLOU2, Detroit etc. var tilgjengelig på X . På bilspill siden er Xen helt ok. Med en X føler jeg ikke behovet for å spille "play anyhwere" titler på PCen med 1080Ti og 38" skjerm lenger. Konsollen er faktisk så bra at jeg føler det fint er en PC erstatter på mange ting per nå. Jeg vurderer nå faktisk å kjøpe CP2077 på Xen fremfor PC og det er første gang jeg vurderer å kjøpe et spill på konsoll når det også lanseres på PC. Men på en annen side synes jeg Xen er det både PS4 og One burde vært fra start av i denne generasjonen. Endret 7. november 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 https://twitter.com/tomwarren/status/1060115835321282561/photo/1 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Har nå gått til innkjøp av en S-modell som skal ersatte en sony blueray-spiller som mediesenter i stua, noen mindre kjente apper tilgjengelig i storen jeg burde legge inn? Hvordan er den innebygde mediaspilleren? Klarer den å spille de fleste filer uten problemer eller burde jeg installere en alternativ avspiller? Lurer også litt på om noen av dere har erfaring med noen bra Android apper for å bruke telefon som fjernkontroll til xboxern, enten via ir eller nett. Gjerne noe som fungerer i apper som Spotify,netflix,youtube,m.m. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Plex! Konge for video filer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Støtter Plex, blir ikke brukt noe annet hos meg iallefall. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 https://twitter.com/tomwarren/status/1060115835321282561/photo/1 Prøvde og finne ut hvor lenge man har spillet, virker ut som det er en kort periode? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Prøvde og finne ut hvor lenge man har spillet, virker ut som det er en kort periode? Du får dem til eie. Tom WarrenVerified account @tomwarren 7h7 hours agoMore no, free games to download and keep Endret 7. november 2018 av cuberen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Glimrende, da får jeg laste ned PES Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Du får dem til eie. Tom WarrenVerified account @tomwarren 7h7 hours ago More no, free games to download and keep Artikkelen i theverge er blitt editert til at disse kun er gratis og spillbare i helgen (8.-11. Nov Endret 8. november 2018 av Mr. ve Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Hva slags syre går Game Pass teamet på tru? Humble Bundle teaser også noe Endret 8. november 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Artikkelen i theverge er blitt editert til at disse kun er gratis og spillbare i helgen (8.-11. Nov kjipt, nesten for bra til å være sant, spess PES som kom i Høst. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Artikkelen i theverge er blitt editert til at disse kun er gratis og spillbare i helgen (8.-11. Nov Da venter jeg nok og laste ned PES, kommer vel på ganepass om noen måneder likevel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Crackdown er gratis nå. https://marketplace.xbox.com/en-us/Product/Crackdown/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d5307dc 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Red Dead 2 for noe elendig greier .... Har ikke spilt noe som har repetert oppdrag i små plasser i et spill med en så stor verden noen sinne og 0 vits å oppgradere noe i spillet .... klapper sakte 8 år rockstar tumbs up flott jobba .... 6 ut av 10 .... herregud. Endret 10. november 2018 av samco Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Som jeg skrev i RDR tråden så kan jeg ikke huske et spill jeg har mitt mer engasjert i en historie enn i nettopp RDR 2. Ikke ofte man sitter etterpå og tenker over historien. Forsåvidt sant at historien ikke brer seg utover hele kartet men tenkte aldri på det når jeg spilte. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Absolutt en liste jeg kan stille meg bak, spesielt sistnevnte, men dessverre har det seg slik at Bizarre Creations ikke lenger er med oss, etter den katastrofale multiplatform satsingen deres etter avtalen med microsoft løpte ut. Det kan nok hende at noen en gang lanserer ett nytt Project Gotham racing fra et annet studio, men tror nok mye av magien vil forsvinne da dessverre . Bizzare ble vell kjøpt opp av Activision om jeg ikke husker helt feil og lanserte Blur som i og for seg var ok spill som dessverre solgt elendig. Nå er jeg dog like usikker på hvem som sitter på PGR om det er MS eller avdøde Bizzare Creations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå