CaZpeR Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Har tre nøkler til Fallout76 BETA hvis noen er interessert. Send meg en PM så sender jeg nøkkel. First come, first served.... (Skrev det her for det er nøkler til Xbox One) EDIT: da var alle tre kodene gitt bort :-) Endret 3. november 2018 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Under en uke til X018. Fler som gleder seg? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Under en uke til X018. Fler som gleder seg? Meget! Jeg er innforstått med at dette ikke blir E3 2.0, så går inn med noenlunde lave forventninger. Ser for meg noe sånt: 1-2 nye spill 1-2 nye studioer Noen konsoll-spill til PC (Sunset Overdrive + Master Chief Collection, noen PC-spill til konsoll (Gears Tactics og Age of Empires) Gameplay/trailer fra CD3 og Ori DLC-utvidelser til Sea of Thieves, SoD2 og FH4 Nyheter angående Back Compat, Game Pass, software oppdatering, keyboard/mus. Håper jo at det kommer noen virkelig store nyheter, men dersom det stemmer at de kjøper opp Obsidian har jo kanskje den største nyheten allerede blitt avslørt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ja noe E3 2.0 blir det garantert ikke og Phil har vel sagt at det skal være ca i samme skala som de gamle X0ene. Obsidian oppkjøpet er vel nesten garantert å bli avslørt men håper på en overraskelse til. Har også ett dypt ønske om at MS skal kjøpe opp rettigheter til døde IPer fra andre studioer, som f.eks Dead Space fra EA. Ori gameplay hadde vært kult, men føler ikke jeg trenger å se noe av det for det blir garantert kjøpt dag 1 så håper heller på BattleToads gameplay. MCC på PC er selvsagt øverst på ønskelisten Veldig underholdende på resetera for tiden også. Folk har gått helt av skaftet med overhype og spekulasjoner basert på alt og ingenting og kun fordi MS har vist at de virkelig er på offensiven i det siste, mener alvor og er ganske uforutsigbare på hva de er villige til å gjøre og anskaffe Spennende tider! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Håper på å få se Battletoads jeg også, men Dlala ser ut til å være i rekrutteringsfasen ennå. Kanskje vi får en veldig kort-gameplay teaser? Når det gjelder Battletoads har jeg for øvrig en mistanke om at de kommer til å være gjester i Team Sonic Racing.*Banjo og Kazooie var gjester i det første Sonic Racing spillet.*Team Sonic Racing er lagbasert med tre karakterer på hvert lag.*Battletoads består av tre kamppadder (Rash, Zitz og Pimple)*Både Team Sonic Racing og Battletoads har planlagte lanseringer i 2019*Xbox er gode venner med både Sega og utvikleren av Team Sonic Racing. Craig Duncan, sjefen for Rare, jobbet tidligere hos Sumo Digital.*???*ProfitEnig i at det er gøy å være på Resetera for tiden. Edit: Angående gamle IP-er håper jeg egentlig bare at Microsoft ser på hvilke IP-er de selv har liggende. De har faktisk ganske mange muligheter.PGR5 utviklet av Lucid Games i samarbeid med Turn10 og PlaygroundShadowrun: "New Vegas" utviklet av ObsidianBanjo-Kazooie utviklet av Playtonic i samarbeid med RarePerfect Dark utviklet av The InitiativeKameo 2 utviklet av Ninja TheoryViva Pinata 3 utviklet av Frontier i samarbeid med Rare (Kinectimals-teamet)Freelancer utviklet av 343. Putt det under Halo paraplyen hvis de absolutt må jobbe med Halo IPen. IP/utvikler comboene er bare forslag. Finnes sikkert andre minst like bra eller enda bedre kombinasjoner. Endret 4. november 2018 av Leflus Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Gitt at du kjører Windows 10. Ja, men det er jo en selvfølge å kjøre Win 10. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ja, men det er jo en selvfølge å kjøre Win 10. For meg, ja. For alle andre, ikke nødvendigvis. Derfor presiseringen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Edit: Angående gamle IP-er håper jeg egentlig bare at Microsoft ser på hvilke IP-er de selv har liggende. De har faktisk ganske mange muligheter. PGR5 utviklet av Lucid Games i samarbeid med Turn10 og Playground Shadowrun: "New Vegas" utviklet av Obsidian Banjo-Kazooie utviklet av Playtonic i samarbeid med Rare Perfect Dark utviklet av The Initiative Kameo 2 utviklet av Ninja Theory Viva Pinata 3 utviklet av Frontier i samarbeid med Rare (Kinectimals-teamet) Freelancer utviklet av 343. Putt det under Halo paraplyen hvis de absolutt må jobbe med Halo IPen. IP/utvikler comboene er bare forslag. Finnes sikkert andre minst like bra eller enda bedre kombinasjoner. Har gode minner fra Kameo og 360 releasen Har håpet på en oppfølger lenge. Perfect Dark ryktes å være i reboot fasen, men ingen vet noe enda. PD har uansett sinnsykt potensiale og de burde fått ut fingeren for lenge siden. Har ellers lite til overs for det meste av Microsoft sine gamle sovende IPer utenom disse, så håper heller på nye oppkjøp. Synes også de kan prøve lage en skamløs klone av noen av Nintendo sine større IPer. Synes det er rart det bare er Nintendo som har greid å skikkelig få til spill som Mario, Zelda, Mario Kart, Super Smash Bros etc. Endret 5. november 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Kjenner jeg begynner å bli litt spent på hva Xbox har på lur til helga nå. Forventer ingen gigantiske nyheter men endel snacks blir det nok. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Har de annonsert noen mixpot? Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) På AVForum podcast ble det diskutert Red Dead 2 har grå letterbars på Lg Oled tvr i film sekvensene i spillet... På Sony Oled er det ikke noe grå letterbars 100 sorte så mistanken min med at Sony oled tone mapper spillet andeledes er Confirmed.... Synd sider har blåst opp et problem som er mere hvordan en tv tone mapper hdr ... Ser herlig ut for min del synd for andre men ... Endret 5. november 2018 av samco Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Angivelig noen 4K patcher på vei til remaster versjonene av Darksiders 1 og 2. Håper først og fremst har fiksa framestuttering som jeg mener var helt grusom på remaster av Darksiders 2. https://www.gamereactor.no/nyheter/709043/Darksiders+og+Darksiders+II+far+4Koppdatering+til+Xbox+One+X/?sid=5eac316074b2abd79772586a2dd1152f 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Endret 6. november 2018 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Hvor sansynlig tror dere det er for å få One X for en pen pris rundt Black Friday? Leker litt med tanken på å skaffe meg en, siden jeg mest sanynligvis sitter på en ny TV innen de neste mnd. Størst om det blir bedre tilbud enn å handle med DNB kortet hos Power når det gjelder. Endret 6. november 2018 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Den var vel på tilbud da til 3995kr mener jeg å huske... Så mulig dem kjører noe lignende. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 IP som jeg håper på rebirth på er: Rallisport Challenge lagd av DICE for MS på første boxen Kameo lagd av Rare på X360 Project Gotham Racing lagd av Bizzare Creation på orginal og x360 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Ikke 4 hos meg enda. Står sist update 7.nov. Får sjekke senere i dag. Ser også på min X at spillet ikke ligger på lista over Xbox one X enhanced. Men krysser fingrene for at det skjer i løpet av dagen. Endret 7. november 2018 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå