Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har bøttevis av biler i garagen jeg ikke har orket å teste engang :p husker jeg brukte timesvis på leting etter barn finds i de tidligere Horizon spillene, men brukte ikke de bilene noe særlig.

En del lettere å lete med dronen, er et par fete biler også.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til spill som kan fullføres på 10-15 timer? Har blitt småbarnsfar og gamingtiden er betraktelig redusert. Null mulighet til å fullføre spill som Witcher, RDD osv dette tiåret.

 

Kan godt være eldre spill, også 360 som er bakoverkompatible på One.

 

I det siste har jeg spilt Telltale-spillene, litt Fifa og Life is Strange. Spiller det meste i grunn

Lenke til kommentar

Hva tror dere? Verdt å spille det første igjen eller kommer jeg til å bli koko av å se andre spille oppfølgeren...hehe

 

Når det er snakk om såpass lange spill så ville jeg egentlig bare ha gått rett på RDR2. Hadde RDR vært 10-15 timer langt hadde det vært en annen sak.

 

Noen som har tips til spill som kan fullføres på 10-15 timer? Har blitt småbarnsfar og gamingtiden er betraktelig redusert. Null mulighet til å fullføre spill som Witcher, RDD osv dette tiåret.

 

Kan godt være eldre spill, også 360 som er bakoverkompatible på One.

 

I det siste har jeg spilt Telltale-spillene, litt Fifa og Life is Strange. Spiller det meste i grunn

Limbo og Inside

 

Hellblade 

 

Doom og Titanfall 2 er vel også innenfor 10-15 timers kategorien?

 

Ellers har du jo også Spyro-samlingen, som kommer om noen uker. Det blir riktignok ikke en kort opplevelse totalt sett, men den burde være lett å stykke opp i mindre spillstunder enn f. eks RDR2 eller AC Odyssey. Samme kan for så vidt sies om Forza Horizon serien også.

 

Edit:

Vet ikke hvor mange av Gears-spillene du har spilt, men ingen av dem overstiger 15 timer i hvert fall. Gears 2 sin campaign er min personlige favoritt i serien. Alle spillene er dog verdt å spille gjennom, og Gears 4 er blant de mest visuelt imponerende spillene på XBO.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Når det er snakk om såpass lange spill så ville jeg egentlig bare ha gått rett på RDR2. Hadde RDR vært 10-15 timer langt hadde det vært en annen sak.

 

Ja etter mye frem og tilbake så kom jeg frem til det samme. Kan alltids spille det første senere om lysten på mer skulle være der...men blir nok rimelig metta av RDR2 vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Flettet en del innlegg.

 

Vennligst prøv å husk på å rediger innlegg framfor å poste innlegg etter et par minutter.. Dette gjør trådene lite oversiktlige.

 

Lenke til kommentar

Jeg får nå:

 

Clear some space on your Xbox

 

... når den prøver å oppdatere Forza 7 med en oppdatering på 93MB, mens jeg har 630GB ledig. Tips? Har ingen ekstern disk som kan rote det til. Prøvd å google dette litt, men finner faktisk ikke så mye på dette :hmm:

Skjedde i går på min gamle xbox mens den var i bruk med Dance Central og. Sikkert bare en bug dem fikser snart.

Lenke til kommentar

Når det er snakk om såpass lange spill så ville jeg egentlig bare ha gått rett på RDR2. Hadde RDR vært 10-15 timer langt hadde det vært en annen sak.

 

 

Limbo og Inside

 

Hellblade

 

Doom og Titanfall 2 er vel også innenfor 10-15 timers kategorien?

 

Ellers har du jo også Spyro-samlingen, som kommer om noen uker. Det blir riktignok ikke en kort opplevelse totalt sett, men den burde være lett å stykke opp i mindre spillstunder enn f. eks RDR2 eller AC Odyssey. Samme kan for så vidt sies om Forza Horizon serien også.

 

Edit:

Vet ikke hvor mange av Gears-spillene du har spilt, men ingen av dem overstiger 15 timer i hvert fall. Gears 2 sin campaign er min personlige favoritt i serien. Alle spillene er dog verdt å spille gjennom, og Gears 4 er blant de mest visuelt imponerende spillene på XBO.

Takk for tips! Har spilt Gears 1 og 2, samt Forza Horizon 1 og 2. Får vel kjøpe meg et slikt game pass, da oppfølgerene ligger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...