Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rumor: Smash Bros Ultimate Roster ‘Leak’ Includes Banjo-Kazooie, Shadow, and More

 

lz0DPCt.jpg

 

Hvis dette stemmer, så er jeg hyped på hva det kan bety for fremtidig samarbeid mellom MS og Nintendo :) xCloud på Switch, Goldeneye remake, Banjo, Conker på N64 Classic. Hvem vet. Skulle visstnok dukke opp en "special guest" på XO18, så nå spekuleres det hardt i om det faktisk er Reggie :p



Xbox One X 1TB + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 + Red Dead Redemption 2 til bare 4190kr på CDON

 

Dæven for en pris. Er veldig fristet til å bestille selv nå. Skal egentlig ha RDR2 på PC, men det har jo fortsatt ingen fast release dato...



Microsoft $MSFT 2019Q1 results:

Quarterly gaming revenue up 44% to $2.738b, driven by Xbox Software/Services growth of 36%.

Gaming revenue during the past year totals $11.195b. Compare to $8.62b prior year.

Xbox Live Monthly Active Users increased to 57m. Was 53m last year.

Xbox Software/Services sales growth driven mainly by 3rd party title strength.

Xbox hardware revenue almost doubled, up 94% due to X1X launch.

 

Wow!

 

I tillegg:

 

 

 

Håper dette betyr at Master Chief Collection ENDELIG vil komme til PC.



Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rumor: Smash Bros Ultimate Roster ‘Leak’ Includes Banjo-Kazooie, Shadow, and More

 

lz0DPCt.jpg

 

Hvis dette stemmer, så er jeg hyped på hva det kan bety for fremtidig samarbeid mellom MS og Nintendo :) xCloud på Switch, Goldeneye remake, Banjo, Conker på N64 Classic. Hvem vet. Skulle visstnok dukke opp en "special guest" på XO18, så nå spekuleres det hardt i om det faktisk er Reggie :p

Det hadde vært vanvittig kult om det kom et nytt Banjo-Kazooie spill! En opptreden i Smash Ultimate kan jo gjøre et eventuelt comeback mye mer sannsynlig. :)

Lenke til kommentar

Jeg er forvirret, game pass har jo vært tilgjengelig på PC siden starten? Var vertfall en hau kompiser på PC som hadde 2 uker free trial for å få teste sea of thieves når det ble lansert.

 

Kun disse PlayAnywhere spillene som fungerer via GamePass. Dvs 99% er ikke tilgjengelig på PC slik det er idag. 

Lenke til kommentar

Det hadde vært vanvittig kult om det kom et nytt Banjo-Kazooie spill! En opptreden i Smash Ultimate kan jo gjøre et eventuelt comeback mye mer sannsynlig. :)

 

Ja, med MS sin megasatsing for tiden så er det nå eller aldri, både for Banjo og andre Rare IPer :D 

 

 

LJn7KkI.jpg4gwlxFP.jpg

t4BZb2r.jpg

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Syntes Xbox One X versjonen var klart bedre enn PS4 Pro versjonen. Men klart, jeg har projektor og stort lerret så forskjeller kommer nok tydeligere fram på stor skjerm. Men nesten rart at Rockstar fram til nå har brukt PS4 Pro versjonen i promoteringen av spillet. 

 

Mener å huske de jukset, og faktisk ikke gjorde det. De benyttet visstnok capture footage fra XBOX One X, og la over PS4 symboler i HUD, slik at det skulle se ut som om det var PS4 (pro) versjonen de benyttet.

Lenke til kommentar

Mener å huske de jukset, og faktisk ikke gjorde det. De benyttet visstnok capture footage fra XBOX One X, og la over PS4 symboler i HUD, slik at det skulle se ut som om det var PS4 (pro) versjonen de benyttet.

Hmm... I Digital Foundrys videoer i dag sa de at det var brukt PS4 Pro ingame footage i pre release materialet til Rockstar. Men men.. ikke vet jeg. jeg er fornøyd med sluttresultatet uansett

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om disk drevet til Xbox One er noe kjappere enn ps4, men satt akkurat spilet til å innstalere fra disk på PS4 Pro og den estimerer det vil ta 115 minutter. Blir vel sene natta før du får spille noe om du skal begynne med det over midnatt :p

Planen er å sette på installering og nedlasting av dag 1 patch og så legge seg. Så blir det spilling i morgen.

Lenke til kommentar

Ja, med MS sin megasatsing for tiden så er det nå eller aldri, både for Banjo og andre Rare IPer :D

Det ryktes at både Perfect Dark og Banjo-Kazooie er på vei tilbake. Krysser fingrene for at de er de neste IP-ene på listen etter Battletoads. :)

 

Ser for øvrig at Jez Corden hos Windows Central har hørt snakk om at MS vurderer å lage et nytt Killer Instinct. Det hadde jo vært et perfekt lanseringsspill til Scarlett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...