Mr. ve Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Noen som spiller blackout og vil ta meg med under vingen (på wingsuiten)? Forøvrig godt voksen .. GT: veggizah Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Rumor: Smash Bros Ultimate Roster ‘Leak’ Includes Banjo-Kazooie, Shadow, and More Hvis dette stemmer, så er jeg hyped på hva det kan bety for fremtidig samarbeid mellom MS og Nintendo xCloud på Switch, Goldeneye remake, Banjo, Conker på N64 Classic. Hvem vet. Skulle visstnok dukke opp en "special guest" på XO18, så nå spekuleres det hardt i om det faktisk er Reggie Xbox One X 1TB + Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7 + Red Dead Redemption 2 til bare 4190kr på CDON Dæven for en pris. Er veldig fristet til å bestille selv nå. Skal egentlig ha RDR2 på PC, men det har jo fortsatt ingen fast release dato... Microsoft $MSFT 2019Q1 results: Quarterly gaming revenue up 44% to $2.738b, driven by Xbox Software/Services growth of 36%. Gaming revenue during the past year totals $11.195b. Compare to $8.62b prior year. Xbox Live Monthly Active Users increased to 57m. Was 53m last year. Xbox Software/Services sales growth driven mainly by 3rd party title strength. Xbox hardware revenue almost doubled, up 94% due to X1X launch. Wow! I tillegg: Håper dette betyr at Master Chief Collection ENDELIG vil komme til PC. Endret 26. oktober 2018 av Omnia vincit amor 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er forvirret, game pass har jo vært tilgjengelig på PC siden starten? Var vertfall en hau kompiser på PC som hadde 2 uker free trial for å få teste sea of thieves når det ble lansert. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Det har aldri vært offisielt tilgjengelig på PC og det spillbare GP biblioteket har bare vært en håndfull av det man har tilgang til på Xbox. Så langt har GamePass på PC egentlig bare vært en bieffekt av Play Anywhere. Endret 25. oktober 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Da lurer jeg veldig på, er de tards som EA at man på ha 2 abo, et til pc og et til xbox. Siden MS allerede har play anywhere på enkelte titler så antar jeg at det vil bli samme abo på pc. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Rumor: Smash Bros Ultimate Roster ‘Leak’ Includes Banjo-Kazooie, Shadow, and More Hvis dette stemmer, så er jeg hyped på hva det kan bety for fremtidig samarbeid mellom MS og Nintendo xCloud på Switch, Goldeneye remake, Banjo, Conker på N64 Classic. Hvem vet. Skulle visstnok dukke opp en "special guest" på XO18, så nå spekuleres det hardt i om det faktisk er Reggie Det hadde vært vanvittig kult om det kom et nytt Banjo-Kazooie spill! En opptreden i Smash Ultimate kan jo gjøre et eventuelt comeback mye mer sannsynlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er forvirret, game pass har jo vært tilgjengelig på PC siden starten? Var vertfall en hau kompiser på PC som hadde 2 uker free trial for å få teste sea of thieves når det ble lansert. Kun disse PlayAnywhere spillene som fungerer via GamePass. Dvs 99% er ikke tilgjengelig på PC slik det er idag. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) noen som kan bekrefte at det funker sette konsoll til NZ om spillet er kjøpt i vanlig norsk/eu store? har vesentlig mer tid til å game i dag enn i morgen så hadde vært deilig edit: snakker red dead selvsagt Endret 25. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Tipper PC-spill eller PC-sentriske spill som Age of Empires serien og Gears Tactics kommer til å bli del av Game Pass etter hvert. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Det hadde vært vanvittig kult om det kom et nytt Banjo-Kazooie spill! En opptreden i Smash Ultimate kan jo gjøre et eventuelt comeback mye mer sannsynlig. Ja, med MS sin megasatsing for tiden så er det nå eller aldri, både for Banjo og andre Rare IPer Endret 26. oktober 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Syntes Xbox One X versjonen var klart bedre enn PS4 Pro versjonen. Men klart, jeg har projektor og stort lerret så forskjeller kommer nok tydeligere fram på stor skjerm. Men nesten rart at Rockstar fram til nå har brukt PS4 Pro versjonen i promoteringen av spillet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Fikk sendingsbekreftelse fra Gamezone i går på at RDR2 var sendt i går. Var 110 % sikker på at den skulle ligge i postkassa mi nå.. Det gjorde den ikke Noe skuffet.. Men, skal nok overleve! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Syntes Xbox One X versjonen var klart bedre enn PS4 Pro versjonen. Men klart, jeg har projektor og stort lerret så forskjeller kommer nok tydeligere fram på stor skjerm. Men nesten rart at Rockstar fram til nå har brukt PS4 Pro versjonen i promoteringen av spillet. Mener å huske de jukset, og faktisk ikke gjorde det. De benyttet visstnok capture footage fra XBOX One X, og la over PS4 symboler i HUD, slik at det skulle se ut som om det var PS4 (pro) versjonen de benyttet. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Mener å huske de jukset, og faktisk ikke gjorde det. De benyttet visstnok capture footage fra XBOX One X, og la over PS4 symboler i HUD, slik at det skulle se ut som om det var PS4 (pro) versjonen de benyttet. Hmm... I Digital Foundrys videoer i dag sa de at det var brukt PS4 Pro ingame footage i pre release materialet til Rockstar. Men men.. ikke vet jeg. jeg er fornøyd med sluttresultatet uansett Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Fikk sendingsbekreftelse fra Gamezone i går på at RDR2 var sendt i går. Var 110 % sikker på at den skulle ligge i postkassa mi nå.. Det gjorde den ikke Noe skuffet.. Men, skal nok overleve! Nedtur :-( Henter min kopi når PK åpner kl. 23:59 i kveld *hyped* Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Nå vet jeg ikke om disk drevet til Xbox One er noe kjappere enn ps4, men satt akkurat spilet til å innstalere fra disk på PS4 Pro og den estimerer det vil ta 115 minutter. Blir vel sene natta før du får spille noe om du skal begynne med det over midnatt 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Nå vet jeg ikke om disk drevet til Xbox One er noe kjappere enn ps4, men satt akkurat spilet til å innstalere fra disk på PS4 Pro og den estimerer det vil ta 115 minutter. Blir vel sene natta før du får spille noe om du skal begynne med det over midnatt Planen er å sette på installering og nedlasting av dag 1 patch og så legge seg. Så blir det spilling i morgen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Planen er å sette på installering og nedlasting av dag 1 patch og så legge seg. Så blir det spilling i morgen. fornuftig, får utnyttet max spilletid i morgen da Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Ja, med MS sin megasatsing for tiden så er det nå eller aldri, både for Banjo og andre Rare IPer Det ryktes at både Perfect Dark og Banjo-Kazooie er på vei tilbake. Krysser fingrene for at de er de neste IP-ene på listen etter Battletoads. Ser for øvrig at Jez Corden hos Windows Central har hørt snakk om at MS vurderer å lage et nytt Killer Instinct. Det hadde jo vært et perfekt lanseringsspill til Scarlett. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Mixer teaser ett eller annet Urelatert så er Alan Wake også tilbake på Steam og snart Xbox. Og med det begynte selvfølgelig spekulasjonene om at MS kjøper opp Remedy Endret 25. oktober 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå