Bone Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Da har jeg hentet Assassin's Creed Odyssey 5 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Forza 4 kan lastes ned nå gjennom gamepass Følg linken https://www.microsoft.com/en-ki/p/forza-horizon-4/9pnqkhfld2wq?source=lp#activetab=pivot:overviewtab Husk at du ikke må velge Norge som land Gjort det her selv her på jobb via mobil og spillet er på vei inn på Xbox one x Men kan man spille det? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Må si at Red Dead Redemption på One, fortsatt ser imponerende bra ut! Satte meg ned med spillet i går kveld i håp om å bli ferdig med det i tide. Prøvde meg på PS3 utgaven som jeg lånte i sin tid, men horribel FPS og sikkert en del andre spill uten om gjorde at jeg aldri kom skikkelig i gang med det. Veldig bra saker så langt altså, kan nesten ikke se for meg hvor bra det neste spillet vil ta seg ut på dagens hardware! Virkelig synd de ikke også gir det ut til PC. Forstår at det kan bli mye kjas med all hardware osv. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Men kan man spille det? Jepp. Satt region til New Zealand på Xbox Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jepp. Satt region til New Zealand på Xbox Genialt. Da blir det Forza til kvelds. Kjøpte bare 3 måneder gamepass for 175kr hos cdkeys. Det er sikkert nok til at jeg går lei spillet Har man aldri brukt gamepass før kan man og kjøpe en måned for 29kr eller noe. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Gud gruer med til engelske Voice actors..... og lett side driving. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Da har jeg hentet Assassin's Creed Odyssey 2018-10-01 15.32.03.jpg Nice! Kjøpte selv digitalt med PC innlogget på Xbox.com, Gold edition. Der sto det at spiller er tilgjengelig fra 1/10 pga Gold edition. Lastet ned på Xbox´n mens jeg var borte i dag, skulle spille i kveld. Men det gikk visst ikke. Ikke tilgjengelig før 2/10, står det på Xbox market place når jeg logget inn via Xbox´n. Synd at de ikke greier oppgi samme dato enten du kjøper via innlogget pc eller xbox. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Nice! Kjøpte selv digitalt med PC innlogget på Xbox.com, Gold edition. Der sto det at spiller er tilgjengelig fra 1/10 pga Gold edition. Lastet ned på Xbox´n mens jeg var borte i dag, skulle spille i kveld. Men det gikk visst ikke. Ikke tilgjengelig før 2/10, står det på Xbox market place når jeg logget inn via Xbox´n. Synd at de ikke greier oppgi samme dato enten du kjøper via innlogget pc eller xbox. Bare bytt til New Zealand som land Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Assassins creed odyssey er drit bra ?? Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Kjøpte Xbox One X +3 spill(FH7, FH4 og FIFA 19) for 4190,- hos elkjøp nå. Ganske bra deal. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBFH4/xbox-one-x-1-tb-fh4-og-fm7-spillpakke?scid=Pricecomparison2989_5_False Endret 2. oktober 2018 av Potethode 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Kjøpte Xbox One + 3 spill(FH7, FH4 og FIFA 19) for 4190,- hos elkjøp nå. Ganske bra deal. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBFH4/xbox-one-x-1-tb-fh4-og-fm7-spillpakke?scid=Pricecomparison2989_5_False Viktig å påpeke at det er en Xbox One X. Ellers hadde det ikke vært store tilbudet :-p 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ingen fifa 19 med heller Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ingen fifa 19 med heller Jo? Trykker på linken hans og det står rett ved prisen at Fifa 19 er inkludert. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Assassins creed odyssey er drit bra Mere viktig hvordan ser hdr ut? Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Forza ... Xbox one X... Sony A1 oled isf kalibrert game mode. This is gaming.... 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tatt med min jobb iPhone 5s så ser bedre ut in real life... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Forza ... Xbox one X... Sony A1 oled isf kalibrert game mode. This is gaming.... Fortsatt et kompromiss for noe som er bedre. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Kjøpte Xbox One X +3 spill(FH7, FH4 og FIFA 19) for 4190,- hos elkjøp nå. Ganske bra deal. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBFH4/xbox-one-x-1-tb-fh4-og-fm7-spillpakke?scid=Pricecomparison2989_5_False Shit, den er mye bedre enn forrige ukes pubg + FIFA 19 som jeg gikk for. Er vel ikke så mye å gjøre med det ettersom jeg har brukt koden for pubg.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tatt med min jobb iPhone 5s så ser bedre ut in real life... Mangler en Huawei P20 Pro for litt ordentlige bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå