Evil-Duck Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 HZ er hva tvn/monitor klarer FPS er hva konsollen/PC n klarer 2 forskjellige ting. Hz er hvor mange bilder i sekundet en tv klarer å vise.... 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hz er hvor mange bilder i sekundet en tv klarer å vise.... Riktig men har ingen ting med hvor mye FPS som konsollen klarer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Den ene vil jo begrense den andre? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hz og fps går hånd i hånd ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Hmm hdmi kabelen har jeg helt glemt i farten når jeg kjøpte 4K TV. Har et par platbakker fulle i forskjellige lengder men er jo umulig å se hvilken som støtter hvilke standarder? Hva anbefales? Endret 15. september 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Hmm hdmi kabelen har jeg helt glemt i farten når jeg kjøpte 4K TV. Har et par platbakker fulle i forskjellige lengder men er jo umulig å se hvilken som støtter hvilke standarder? Hva anbefales?Sertifiserte high speed kabler som du vet klarer full 4K 4:4:4 For mange som ikke merker de kan kun får 2:2:2 med billige kabler. Endret 15. september 2018 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Nå kan du forhåndsbestille den hvite Fallout 76 bundlen av X på Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Er ekstremt spent på om min tidenes favoritt-spillserie Fallout vil bli ødelagt av "multiplayere" som kjeder seg - om det gis muligheten for å ødelegge for andre spillere. Er veldig skeptisk og kommer ihvertfall IKKE til å forhåndsbestille dette spillet Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Er ekstremt spent på om min tidenes favoritt-spillserie Fallout vil bli ødelagt av "multiplayere" som kjeder seg - om det gis muligheten for å ødelegge for andre spillere. Er veldig skeptisk og kommer ihvertfall IKKE til å forhåndsbestille dette spillet Om så, er det jo akkurat det du må gjøre, komme deg inn før så mange andre som mulig, og spille det ferdig før andre begynner å kjede seg! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Det er fult mulig å ødelegge for andre ja. Men dem som gjør det vil få en bounty på hode og lyse opp på kartet for alle andre spillere. Og hvor belønningen skaleres ifra lv på spilleren og det vil bli trukket ifra pengene spilleren har klart å samle opp.. Og så går det heldigvis an å blokkere spillere en ikke vil møte igjen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Det er fult mulig å ødelegge for andre ja. Men dem som gjør det vil få en bounty på hode og lyse opp på kartet for alle andre spillere. Og hvor belønningen skaleres ifra lv på spilleren og det vil bli trukket ifra pengene spilleren har klart å samle opp.. Og så går det heldigvis an å blokkere spillere en ikke vil møte igjen Jaa, er nok litt det jeg frykter Spillet kommer i stor grad til å basere seg på å få så "høy bounty" på eget hode som mulig, noe som naturlig henger sammen med å jakte på andre spillere fremfor å "spille spillet". Menmen... Har riktignok full forståelse for at dette er gøy for andre - bare ikke min stil Er nok en hardbarka Fallout 2/3/4 jeg. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Pga multiplayer kommer ikke jeg til å røre nye Fallout Det er ikke litt interessant engang. På flere måter er det synd, at neste Fallout skulle bli MP. På en annen side synes jeg det er greit, siden det er så mange andre spill jeg ikke har rukket å spille enda, så slikt sett er jeg like glad 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Fallout er vel et av de spillene jeg ser for meg at jeg få mer glede av å se andre spille, enn å spille det selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Null interesse for det nye Fallout. Satte skepsisalarmen på fullt, og hypebremsene rett i bånn med én gang det spillet der kom for en dag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Nå kan du forhåndsbestille den hvite Fallout 76 bundlen av X på Elkjøp. Synd man ikke kan kjøpe det før spillet kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Synd man ikke kan kjøpe det før spillet kommer. Ja det er jo et online only spill så hadde jo ikke gjort noe å selge den allerede idag. Får jo ikke spilt uansett.... Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Første gang på mange år jeg har blitt skuffet av en spill opplevelse, elsker denne karaktern og universet høyt, men Shadow of the tomb raider levde ikke opp denne gangen. Føler de fikk meg godt dratt inn i starten, åsså dabber det sakte, men sikkert ned. Du sitter der med en følelse på at du kanskje er halveis i spille, at nå skal det endelig begynne å skje ting, men så. Hvis du velger og snakke med denne karaktern kan du ikke fast travel eller gjøre andre ting før siste hoved oppdrag er fullført... Wtf ? Spille leverer sterkt på secret tombsa, men hoved byen i dette spille iriterer meg grønt, forferdelige side quests og strande på denne plassen, egnet seg ikke fra det episke du hadde gjort tidligere. Ender på 7/10 denne gangen : Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Nei hva faen! The Walking Dead studio Telltale Games hit with significant layoffs ahead of closure "Telltale Games has laid off a significant number of staff with only 25 out of 250 remaining. Earlier reports stated the studio had shut its doors, but a new report from The Verge states this is not the case just yet. A small number of employees remain at Telltale Games, but that won’t be the case for much longer. Reports state once Telltale finishes up with the last episode of The Walking Dead Season: The Final Season, it will close it doors. This means The Wolf Among Us 2 and Stranger Things will not be developed." UPDATE: Endret 22. september 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Er de virkelig overrasket over fallende salgstall? Selv om de har laget bra spill, så er alle spillene så og si helt like, bare at de foregår i forskjellige univers. Det blir rett og slett for mye. Skulle de overlevd så måtte de ha laget noen helt andre typer i tillegg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Et klassisk eksempel på at man kaster inn alle kluter og iverksetter for rask vekst fremfor å ta det sakte og overleve første dump. Mismanagement. Endret 22. september 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå