Johannes Entenmann Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ser frem til Forza men er altfor mange spill denne høsten som har potensial til og bli veldig bra på både PC og Xbox. Her må titlene velges nøye ut, liker i utgangspunktet ikke og betale 600kr for spill, gjelder spesielt Singelplayer spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Fikk et godt inntrykk av spillet etter å ha spilt demoen Var rett og slett artig. Enig med enkelte sier om at om du har spilt det tredje så vil du kjenne deg igjen. Men det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Ja jeg likte det her veldig. Masse fart og rett og slett gøy. Ekstremt pent i 4K modus og enda mer farts følelse om en går for performance modus. Ser frem til Forza men er altfor mange spill denne høsten som har potensial til og bli veldig bra på både PC og Xbox. Her må titlene velges nøye ut, liker i utgangspunktet ikke og betale 600kr for spill, gjelder spesielt Singelplayer spill. Da er det veldig kjekt med GamePass Hadde nok ikke kjøpt spillet på lenge om det ikke var for at jeg får det "gratis" i abonnementet. Og pga det så vil jeg nok spille det mye tidligere en planlagt. Satt tross alt med demoen i sikkert 3 timer igår...skulle bare ende inn å se litt..... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Måtte ut med drona å leke litt med sauene... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Fikk et godt inntrykk av spillet etter å ha spilt demoen Var rett og slett artig. Enig med enkelte sier om at om du har spilt det tredje så vil du kjenne deg igjen. Men det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Absolutt ikke negativt å holde på det som funker, men det ble litt platt og kjedelig for meg som har spilt 3ern en del. Men det ser ut som de har dratt nytte av noen av optimaliseringene de gjorde på 3ern på PC og det er bra - endelig! Altså gidder ikke betale full pris for en ny FH tittel som i praksis ikke ser ut som en videreutvikling. Dette kunne jo nesten vært en expansion. "Seasons Expansion". Endret 13. september 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Kommer ikke FH4 på Gamepass? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Herregud kjøring venstre side .... Neeeeei. Pluss annoying britiske aksenter. Dårligste Horizon i serien dette blir en stor pain in the ass og spille. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Plusser nydelig Dype farver bra HDR display innstillinger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Litt polert, ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kommer ikke FH4 på Gamepass? Det gjør det Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Herregud kjøring venstre side .... Neeeeei. Pluss annoying britiske aksenter. Dårligste Horizon i serien dette blir en stor pain in the ass og spille. Nå var det venstre kjøring i FH3 og, det plaget meg ikke en døyt ettersom jeg ikke akkurat kjører lovlydig i det spillet. At de snakker britisk engelsk er for meg nærmest en pluss, blir litt top gear feeling av det, selv om noen av karakterene i demoen la det litt kjukt på. Som jeg har nevnt tidligere er jeg enormt skuffet over at det ble england og ikke japan, men tror nok likevel dette blir det beste Horizon så langt, eneste jeg er litt skeptisk på er seasons systemet, vet ikke om jeg er så gira på snøv og glatte veier en uke i strekk... Endret 14. september 2018 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) https://news.xbox.com/en-us/2018/09/13/discover-the-legacy-of-final-fantasy-on-xbox-one/ Endret 14. september 2018 av JoseCuervo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 gamepass? eller blir de bare tilgjengelig på xbox? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Er i byen å skal kjøpe en hdmi kabel til xbox one s’n jeg har på rommet som mangler hdmi. Har en smasung full hd 2013 modell. Spiller hovedsakelig i stua, men har denne som backup. Hva slagd hdmi kabel bør jeg velge? Kan jeg bare kjøpe en basic en på clas ohlson? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kan jeg bare kjøpe en basic en på clas ohlson? For 1080P spiller det ingen rolle hvilken HDMI du kjøper, en billig en fra Clas Ohlson vil gjøre jobben helt fint. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 For 1080P spiller det ingen rolle hvilken HDMI du kjøper, en billig en fra Clas Ohlson vil gjøre jobben helt fint. Det var det jeg håpet på. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Om du har en 4K tv kjøp en hdmi 4K opscalering kabel. Gir mindre gaming lag mot at tvn oppskalerer selv. Kjent Nintendo Switch triks for å få et nogenlunde levbart bilde på et 4K panel. Flere merker Sekei har en ivertfall. Endret 15. september 2018 av samco Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Om du har en 4K tv kjøp en hdmi 4K opscalering kabel. Gir mindre gaming lag mot at tvn oppskalerer selv. Kjent Nintendo Switch triks for å få et nogenlunde levbart bilde på et 4K panel. Flere merker Sekei har en ivertfall. Om du er glad i 30 Hz så... Den fra sekei oppskalerer til 4K 30hz. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Om du er glad i 30 Hz så... Den fra sekei oppskalerer til 4K 30hz. Aka 95 prosent av alle konsoll spill så 0 problem Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Akkurat switch som du nevner som eksempel har da svært mange spill som kjører 60 fps.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Akkurat switch som du nevner som eksempel har da svært mange spill som kjører 60 fps..HZ er hva tvn/monitor klarer FPS er hva konsollen/PC n klarer 2 forskjellige ting. Endret 15. september 2018 av samco 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå